Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg har ikke oplevet at have en favorit.. Vi har indtil nu haft fire meget forskellige hunde, som jeg alle sammen har holdt af for noget forskelligt.. Der har været en af de hunde, som jeg har arbejdet og trænet meget mere med end de andre, så det har i perioder fyldt mere.. Men jeg synes ikke, at det har betydet at jeg har holdt mindre af de andre..
  2. Jeg har engang set en hund til salg ved dansk dyreværn, som hed Mester.. Synes det er et genialt navn Og prikken over i'et var helt klart, at det var en lidt ældre hanhund.. Det gav et billede af en vis, gammel hund, synes jeg.. Så det fuldendte det helt perfekt
  3. Jamen det er da også det oplagte valg :lol:
  4. Mine bedsteforældres forrige hund hed Bølle.. Det er et mega sødt navn, synes jeg
  5. Især når man kalder på ham eller? Folk må jo tro du er skør, når du står og kalder på en bøf
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Selvfølgelig - og det ER her også.. Men jeg synes bare ikke, at der er nogen grund til at starte på dén diskussion igen..
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Ja, her er jeg så enig.. A-team, lad nu for pokker være med at puste mere til ilden! Hvis jeg var dig, ville jeg lade det ligge nu og bare respektere, at nogle mennesker (inklusive mig selv) ser anderledes på alt det her end dig og så.. Ja, lade være med at kommentere mere på det.. Det fører ikke noget godt med sig.. Så lad det nu bare ligge
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ja ikke? Han har ellers sådan en pæn, rød farve, så det er lidt en skam
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ej sorry... Det lød vist lidt mere flabet end det var ment Ved jo bare godt hvilken farve Pablo har, det var derfor jeg troede det var Victoria først.. Hehe.. Fordi han var så lys på det billede...
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Øh hej? Det var mig, der ved nede at besøge dig sidste år? Hehe.. Jeg ved altså godt hvordan Pablo ser ud - det er netop derfor jeg spørger
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Er det bare mig eller er han helt vildt lys på de billeder? Hehe.. Troede faktisk først det var Victoria, du havde med... Men så kom jeg til at se under maven og kunne så regne ud, at det var det nok ikke Nå, men det ser ud til at han har hygget sig rigtig meget.. Hvis du en dag kommer herop omkring, må du lige svinge ind omkring Randers.. Så tager vi en tur ned til søen... Hehe.. Er sikker på Bobs og Pabs kunne have det rætti sjovt i vandet
  12. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Så kæresten bruger ikke belønninger? Så tror jeg slet ikke der bliver et problem
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det sker vist for os alle sammen engang imellem
  14. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Det tror jeg Belønningen er jo stadig en godbid eller hvad I nu bruger. Det eneste der er anderledes, er måden man viser at hunden har gjort det rigtige. Tror sagtens hunde kan kende forskel på "dygtig" og et klik og vide at begge ting er tegn på, at der kommer en belønning.
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Du kan ikke slette selve indlægget.. Men du kan slette teksten i indlægget, hvis du fortryder.. Dog kun i kort tid efter at indlægget er skrevet..Ved ikke lige hvor lang tid der går, men på et eller andet tidspunkt kan man ikke redigere mere i indlægget
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Så så dame.. Nu visker vi tavlen ren og starter på en frisk i denne her tråd.. Slut med alt det andet snak, okay?
  17. Krydser sgu fingre for at jer med hunde enten på forbudslisten eller observationslisten snart kan blive fri og få lov til at leve det liv sammen med jeres hunde, som I gjorde før uden at skulle bekymre jer om hvad der sker i fremtiden.. Hvornår er det de kigger på det igen? Er det til næste år?
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Jamen hej igen
  19. Er Boxere på den der observationsliste eller hvad??
  20. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Jo, det kan det da sagtens være Tror det kommer lidt an på hvor let hunden har ved at gør. Bobo fx. skulle helt klart belønnes for bare at lave en eller anden lyd.. Hehe.. For han er ikke en gøende race og det falder ham ikke som sådan naturligt..
  21. Der er sgu da ikke noget at sige til, at børn bliver sådan, hvis det er sådan nogle udsagn de hører derhjemme.. Sikke nogle værdier at lære sit barn
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Okay, det kan jeg stadig ikke se. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle indlæg, hvor a-team kommer med påstande eller anklager om andre mennesker eller opdrættere. Men ja, det kan da godt ske, at jeg læser det anderledes end dig
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det har jeg ikke set nogle eksempler på.. Hvis det er ting der er foregået på et andet forum, så har jeg ikke rigtig tænkt mig at kommentere.. Aner jo ikke hvad der er sket..
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ej, nu får jeg sgu helt ondt af a-team... Jeg er ikke enig i hendes måde at avle på, men det kan altså heller ikke være særlig sjovt at blive "overfaldet" på den her måde.. Jeg forstår godt folks behov for at kommentere på hendes måde at avle på og etikken omkring det, men synes godt nok den her debat er blevet lidt for personlig for mit vedkommende Så jeg vil bare nøjes med at sige velkommen til dig, a-team. Håber at du vil deltage i debatterne herinde på lige fod med os andre og forhåbentligt lære noget nyt

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.