Alt der er opslået af Therese
- Hopsa hopsa :o)
-
Leg med andre hunde
Så tror jeg bare at det var en del af legen.. Tror i hvert fald ikke at hun har været bange, når hun selv rejser sig og løber med igen..
-
Ulykkelig, Groa har bidt en anden hund. (langt)
Pudsigt, at vi lige har snakket om det i weekenden og det så går galt i dag... Jeg ved ikke helt, hvad du burde gøre - du har fået så mange gode bud allerede. Håber bare at Groa er ok og ikke vil være for påvirket af det.. :ae:
-
Malinois savnes - hjælp med at finde ham
Ja, det må godt nok være hårdt at være dem lige nu
-
Malinois savnes - hjælp med at finde ham
Åh nej stakkels hund Og hvor må både nye og tidligere ejere have det forfærdeligt
-
Opdrætter mm. til omplaceringshund
Jamen, det er jo det.. Man kan jo nemt komme til at døje med nogle ting, som kunne være rart at vende med de andre ejere. Og så bare se, hvordan de udvikler sig hver især. Og ja, det er da ret skørt, at man ikke kan få fat i dem, når de har brugt tid på at lave en kontrakt
-
Igen død hund pga overfalld
Stakkels hund og stakkels ejer
-
Mandedag...:-D
Ja, det er sgu mystisk :hmm:
-
Mandedag...:-D
Ok, der er lidt at leve op til Men synes måske det er lidt snyd - Pablo har ikke alt det pels, der kan hænge mudder i
-
Mandedag...:-D
Altså, affødt af din kommentar om at være feminin... Kender en hund, der ville blive ret fornærmet, hvis han var i live til at høre, at du sidestiller manglende lyst til at bade i mudderhuller med at være feminin
-
Mandedag...:-D
Hov, man kan altså godt være hanhund til... potespidserne? og stadig synes, at mudder og vandhuller er rigtig, rigtig klamme... Vil jeg bare lige hilse og sige
-
"kødben" uden protein??
Okay, det lyder godt nok vildt, at man kan ændre et dyrs grundlæggende kostbehov.. Eller hvad sådan noget hedder Jeg har egentlig altid troet, at alle hunde grundlæggende havde behov for at få den samme slags mad. Selvfølgelig med undtagelse af hunde med allergi og lign., men ellers..
-
Er det helt dumt (anskaffelse)
Han er bare flot - simpelthen så lækker :hjerte::hjerte:
-
"kødben" uden protein??
Jeg kender desværre ikke lige nogle alternativer, men kunne rigtig godt tænke mig at vide hvorfor nogle racer skulle have sværere ved at optage protein fremfor andre racer? Du må meget gerne sende en privatbesked, hvis du ikke har lyst til at skrive det i den her tråd
-
Opdrætter mm. til omplaceringshund
Du har jo på sin vis ret. Men alligevel kan jeg nu ikke lade være med at synes, at det er lidt trist, at der findes opdrættere, der har så lidt interesse i "deres" hvalpe
-
Mandedag...:-D
Synes heller ikke hunden skal begrænses af dens lange pels Hvis min kommende hund synes, at mudder er noget af det sjoveste, så skal den dælme lege i mudder :banan:Jeg har luftet hund med en kvinde, der bestemt synes, at det var ulækkert, at hendes hund drak af mudrede vandhuller og rullede rundt i mudderet, mens de legede. Det er jeg godt nok kold overfor Som du siger, kan de jo altid komme i bad
-
Mandedag...:-D
Jeg har heller intet problem med at blive beskidt - eller beskidte hunde for den sags skyld. Når man som mig er kæmpe fan af langhårede kræ, må man ligesom tage det med Men jeg ville nu nok alligevel ikke stille mig midt i et vandhul... Eller gøre som min eks, som hentede bolde ude i søen til hunden, når de røg for langt ud for ham. Især ikke når hunden sagtens kunne svømme Men sødt var det da
-
Nogen tæt på Amager Fælled
Ej, hvor er det godt :banan:
-
Nogen tæt på Amager Fælled
Håber hun finder hunden snart
- Nogen tæt på Amager Fælled
-
Hvad var den sidste film du så???
Jo, det lyder meget rigtigt Og du gik heller ikke glip af noget
-
Bedste hundelem ?
Ej nej nej
-
Hvad var den sidste film du så???
Kan ikke huske hvad den hedder, men den gik på dr2 den anden aften.. Det foregik under anden verdenskrig, hvor man fulgte nogle modstandsfolk eller sådan noget, der besluttede sig for at slå en masse nazister ihjel og skære hagekors i panden på dem, de lod overleve. Nogen bud? Den var typisk amerikansk og røvkedelig
-
Hvilken race?
Det synes jeg, kommer an på hvad du ellers forventer af din hund. Hvis eneste krav er, at den skal kunne komme med ud og løbe, vil rigtig mange hunde jo være relevante Så jeg tror, at du er nødt til at uddybe hvad du ellers planlægger at bruge hunden til, hvor meget tid du kan bruge på gåture og aktivering og hvilket temperament du foretrækker, at din hund har? Sådan nogle ting, som snævrer feltet lidt ind
-
Muskel/kamphunde... Link tråd
Kampfisk findes faktisk OT slut!