Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Hvor var det flot :klap:
  2. Jeg håber da også at din kæreste overvejer det igen og taget initiativ til endnu en snak - for den udmeldning der lyder da ikke som om han er særlig motiveret for at løse problemet
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Ja og det er selvfølgelig rigtig, rigtig uheldigt at han har bidt dit barn. Det er selvfølgelig ikke okay. Men jeg har samtidig også rigtig svært ved at tro på, at hunden er skør. Jeg tror på at det er en meget misforstået hund og at dens uhensigstmæssige adfærd har en årsag. Jeg ved det selvfølgelig ikke, jeg kender jo ikke hunden, men udfra det du skriver, synes jeg altså mere det lyder som en hund med en masse problemer - måske usikkerhed? - som ligger rigtig dybt i hunden.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Bryder mig altså ikke om ordet "snyde" - for at snyde nogen, skal man have en fornemmelse af rigtigt og forkert og det tror jeg ikke på, at hunde har i sådan en grad, at man kan tillægge dem disse hensigter. Men hvis det er det ord du helst vil bruge, så lad os bare gøre det. Så mangler jeg bare stadig at forstå, at hendes hund er skør i hovedet, når den reagerer ved at foretage sig ting, som den føler den får mere ud af end at lægge stille. Du er jo med på, at hunde generelt gør de ting, som de får noget ud af, så hvorfor er den anderledes end andre hunde?
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Okay. Jeg har bare ikke helt forstået det. Din hund stjæler mad, fordi han får noget ud af det. Hendes hund løber væk, fordi den får noget ud af dét. Jeg forstår ikke helt forskellen :hmm:
  6. Haha ja, det kan godt være svært at lade sådan noget god mad stå - især hvis der ikke er nogen der kigger Rigtige gode billeder igen :5up:
  7. Altså, jeg vil godt, men jeg er nok ikke ligeså god at lege med som en hund
  8. Jaa det er så snyd Jeg ville gerne kunne det han kan med et kamera Men så længe motivet er godt, kan det jo ikke blive et helt dårligt billede og det er det jo her.. :blink: Godt, altså
  9. De er da rigtig gode og man kan tydeligt se at hun nyder det
  10. topic svarede på Therese's Lonny i Adfærd
    Når der er noget, der hedder aktiv underkastelse, er der så også noget, der hedder passiv underkastelse? Hvis ja, hvad er så forskellen?
  11. Okay det var da godt at høre
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Nå okay. Hvad med at arbejde sammen om det og få hunden til at synes, at den "ordre" er det fedeste i verden?
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Så forskellen på din hund og hendes hund er? Hvad? Jeg synes altså det en anelse dobbeltmoralsk at konkludere hendes hund til at være skør i hovedet, når du efterfølgende fortæller om din hanhund, der gør præcis det samme. Bare i en anden situation.
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Hvorfor er den nu skør i hovedet? Så han er også skør i hovedet.. Eller? Men det gør vel ikke hunden skør og ustabil - bare anderledes temperamentsmæssigt end dine hunde, for eksempel.
  15. Ja det er godt nok også koldt :scared: Men hun har ikke taget skade?
  16. Det er da skønt at hun hygger sig sådan - så kan du jo sagtens tage hende med en anden gang. Men puha, minus 25 grader Er der virkeligt så koldt?
  17. Jaa, når man er så lille at man ikke kan gå i sneen, må man jo grave sig igennem Herlige billeder :5up:
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Tak skal I have
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nu har jeg læst det på side 2 og må da give jer ret i, at der er et eller andet, der ikke stemmer. Det virker virkelig mærkeligt.
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det med indhegningen havde jeg ikke lige læst Men giver dig ellers helt ret, det virker mærkeligt at reagere sådan..
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg læste ikke nogle udtalelser fra ejeren - kun fra manden..
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Okay, hvis jeg bare skal være en anelse objektiv, så kan jeg sagtens forstå at han har været træt af det, hvis hundene gentagne gange har været i hans have og ejeren ikke har taget hånd om det efter flere henvendelser. Det burde de selvfølgelig have gjort. Men jeg fatter så til gengæld heller ikke, at man kan være så uempatisk (hedder det sådan?) at man kan skyde en andens hund og så ikke engang have det skidt med det bagefter :damn:
  23. Har ellers aldrig været så vild med brune labber, men det er gået over :blink: Og det var da så lidt
  24. Hvor er hun bare smuk :hjerte:
  25. Hvor er h*n lækker

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.