Alt der er opslået af Therese
-
Minister vil ændre hundeloven efter Balder og Thor.
Ja, jeg synes så at i hvert fald det med Thor er fint. Det er en god ide at få hundekyndige mennesker til at vurdere det, inden man afliver en hund.
- DRU til DKK? (Og hvad er bedst?)
- Hvorfor valgte I lige dén race?
- Hvorfor valgte I lige dén race?
- Hvorfor valgte I lige dén race?
- Hvorfor valgte I lige dén race?
-
Anbefal en fys
Motionen skal ikke starte vægttabet. Vægttabet skal foregå i en kombination af motion og mindre foder. Som jeg skrev tidligere, så går han skævt og virker låst i den ene side. Det vil jeg have rettet, inden jeg begynder at forlange, at han skal være mere aktiv og gå længere ture. Det er ikke nogen dårlig undskyldning og jeg udskyder ikke noget som helst.
- Anbefal en fys
- Hvorfor valgte I lige dén race?
-
Anbefal en fys
Jah, men med det mener jeg egentligt bare det der står - at jeg ikke orker kritik, fordi min hund er blevet tyk. Og uvetydige vendinger forbinder jeg ikke med noget specielt rart Men det betyder nu ikke, at jeg ville have noget imod, at han ville hjælpe. Det er da bare rart, hvis han kan, for det er da synd for Bobo. Og hvis et besøg ved ham kan sætte gang i vægttabet, fordi jeg kan begynde at dyrke mere motion med ham med god samvittighed, så er det da perfekt. Og så har jeg såmænd ikke noget imod gode råd Og ja, måske skal jeg kigge efter en waterwalker her. Tror dog ikke der er nogen, der har en :hmm: Kun en svømmehal og det er jo ikke helt det samme, selvom det også kan være godt.
- Anbefal en fys
-
Bobos slankekur
Tja, der er måske en smule mere talje, men synes ikke det er meget, må jeg indrømme Jeg går også meget mere op i Bobos vægt end min egen lige for tiden. Alt bliver målt og vejet og skrevet ned, så jeg kan se hvor sulten han har været kontra hvor meget mad han har fået og se fremskridtene. Går all in nu Men det er jo også fordi de kære dyr ikke selv kan bestemme hvad de skal spise. Det er jo vores ansvar og det synes jeg bare gør en mega forskel. Hvis jeg beslutter mig for at spise en pose chips, så er det mit problem. Hvis jeg fodrer Bobo med sovs og frikadeller, så er det stadig mit problem, men det er ham, det går ud over.
- Bobos slankekur
-
Anbefal en fys
Nå, jeg troede han var kiropraktor? Det synes jeg altid jeg hører folk sige, når de nævner ham nemlig. Men altså, det er jo også ligemeget hvad han er, hvis han bare kan hjælpe
-
Anbefal en fys
Men har jeg da skrevet, at han ikke må kommentere og give gode råd? For jeg tror da ikke, at det lige var det jeg skrev :blink:
-
Anbefal en fys
Okay, læste bare "utvetydige vendiger" som noget ret negativt og det synes jeg ikke lige jeg orkede mere af Jeg vil prøve at se om jeg har det blad, men det siger mig ikke lige så meget
-
Anbefal en fys
Ja, det vil han garanteret. Bliver sgu træt bare ved tanken, det er godt nok træls at blive ved med få kommentarer og/eller kritik for den hunds vægt. Men ja, hvad man ikke gør for sin hund... :blink:
-
Anbefal en fys
Okay, så må jeg jo prøve Christian :5up: Og ja, han halter ikke mere. Ellers ville jeg ikke engang overveje at motionere mere med ham. Jeg vil bare gerne have en til at kigge på ham og tjekke ham igennem, inden jeg går i gang med alt muligt, så han ikke bliver halt igen. Han virker desuden låst i den ene side og går engang imellem på to spor, så et eller andet skal nok rettes. Så det er sådan set bare derfor.
-
Løwchen - alene hjemme
Præcis. Og nogle hunde vil nok også selv vælge at sove i stuen eller et andet tilstødende rum. Det har vores hunde i hvert fald altid gjort. Bare det at døren til soveværelset er åben, tror jeg gør en stor forskel i hundens øjne.
- Løwchen - alene hjemme
-
Hundegalleri.dk
Uh, at skrive et indlæg om blandingsavl på hundegalleri... Så får man da først bank
-
Hvorfor valgte I lige dén race?
Ved et tilfælde Min mor blev tilbudt at overtage ham og han havde det ikke så godt i hans gamle hjem, så hun sagde ja. Han krøb ind under huden på mig og jeg overtog mere og mere af pasningen, lufteturene og træningen og vi fik et rigtig godt bånd, så min mor synes, at jeg skulle overtage ham i stedet for. Egentligt burde jeg slet ikke have haft hund, jeg følte ikke, at jeg havde hverken overskud eller råd til det, men jeg får jo alligevel hevet over 500 kroner ud af budgettet hver måned til hund, så det går jo, selvom jeg havde foretrækket at vente. Nu kan jeg selvfølgelig ikke undvære ham! Og skal klart have labrador igen, fordi den er sjov, meget "pleasende," træningsvillig, fjollet og et stort legebarn hele livet
-
Hundegalleri.dk
Mange tak, det varmer :kys: Og du giver karma nede på den lille stjerne i bunden til venstre :blink:
-
Hundegalleri.dk
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive... Jeg deltog ikke i din sidste tråd, men det er da ærgerligt at du "gik" herfra og var ked af det :ae:
-
Anbefal en fys
Jo, måske :hmm: Men er han ikke kiropraktor? Er det ikke mere hvis man vil have hunden tjekket igennem for skævheder og sådan noget? Jeg vil jo gerne have hjælp til at finde ud af hvordan jeg bedst kan dyrker mere motion med Bobo