Amocca Skrevet Januar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2010 Jeg undrede mig over Karlas opførsel i morges, at hun ville op, for at komme ned og sove nedenunder Og så synes jeg generelt hun har været lidt pjevset og stille her til morgen, så vi rundede lige dyrlægen for en god ordens skyld... og godt vi gjorde det! Hendes analkirtler var helt betændte! Jeg fatter det ikke, jeg så hende godt kure på måsen en enkelt gang i sidste uge, da vi besøgte Freud og hundepigerne, men ellers har der ikke været noget... Men hun må have haft ondt mente dyrlægen Stakkels lille Karla. Nu er de blevet tømt, hun er kommet på smertestillende og på mandag får hun lagt et penicilindepot ind i kirtlerne. Tirsdag skal hun til Gudrun og tjekkes igennem - det er ikke nemt at være lille Karla :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Hvor er det godt at du er en pylremor :5up: God bedring til den lille pige :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Nårh god bedring til lille Karla :ae: Asta'en siger hun gerne vil give en roulade når hun boliver rask Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Hendes analkirtler var helt betændte! God bedring Karla :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Uf, den stakkel, god bedring! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 God bedring.:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 God bedring :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Aww god bedring Karla! Godt du har en sød mor, der tog dig til dyrlæge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Ej, hvor er det godt at du kan læse hende så godt :klap: God bedring med hende :kys::kys::kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Nåh hvor synd. :ae: Det er jo nøjagtigt det samme vi var afsted med i forgårs. Smillas kunne bare ikke tømmes, da hun var alt for øm. Det var simpelthen blevet til en byld i den ene. Hun fik smertestillende og antibiotika med hjem (og nu er der heldigvis gået hul på bylden). Så det er 2 piger med ondt i nummeren i morgen. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Ïdag har vi været hos dyrlægen og fået lagt penicilindepot i kirtlerne, mens Karla var sederet.... Føj, jeg synes det var en grim oplevelse at mærke hende blive tungere og tungere i mine arme selvom jeg jo godt vidste hun ville vågne igen, men tænk nu... Hun er desværre meget mærket af det beroligende middel og har voldsom kvalme af det... så hun savler og savler og har det rigtigt skidt den lille stakkel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Stakkels Karla God bedring til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 ...Det ER altså osse irriterende, at de ikke bare kan sige til NÅR der er noget galt.. Og HVAD der er galt.. :hmm: Hvad med de stakler, der IKKE har opmærksomme ejere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Nårh, stakkels Karla og stakkels Karla-mor. :ae: Håber hun snart begynder at kvikke lidt op den bette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Ïdag har vi været hos dyrlægen og fået lagt penicilindepot i kirtlerne, mens Karla var sederet.... Føj, jeg synes det var en grim oplevelse at mærke hende blive tungere og tungere i mine arme selvom jeg jo godt vidste hun ville vågne igen, men tænk nu... Hun er desværre meget mærket af det beroligende middel og har voldsom kvalme af det... så hun savler og savler og har det rigtigt skidt den lille stakkel Stakkels Karla :ae: Lad os håbe pencilinen virker hurtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Nu er hun endelig stået op af sin kasse i køkkenet og har været ude at tisse... Hun har tydeligt ondt, men ville ikke have leverpostej med smertestillende i Indtil hendes far gav hende det - mor er tydeligvis den onde onde onde der tog hende med til dyrlægen, nu har hun spist sin leverpostej og lagt sig ind ved siden af far i sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Nu er hun endelig stået op af sin kasse i køkkenet og har været ude at tisse... Hun har tydeligt ondt, men ville ikke have leverpostej med smertestillende i Indtil hendes far gav hende det - mor er tydeligvis den onde onde onde der tog hende med til dyrlægen, nu har hun spist sin leverpostej og lagt sig ind ved siden af far i sofaen Det var da godt hendes far kunne få noget smertestillende i hende, så hun kan blive fri for smerter.... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Nåh, stakkels Karla pige. :ae: Smilla var også afsted idag. Der er nu gået hul på hendes byld, men der er stadig noget i den, så en uge mere på antibiotika. Hun har dog heldigvis ikke ondt, men dyrlægen var ikke populær idag. Hun kunne ikke komme hurtigt nok ud og hjem. :ae: God bedring til Kala, det var godt hun fik det smertestillende i sig. Håber det hjælper. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Nu er hun endelig stået op af sin kasse i køkkenet og har været ude at tisse... Hun har tydeligt ondt, men ville ikke have leverpostej med smertestillende i Indtil hendes far gav hende det - mor er tydeligvis den onde onde onde der tog hende med til dyrlægen, nu har hun spist sin leverpostej og lagt sig ind ved siden af far i sofaen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 årh lille Karla Malone dog :ae: :kys: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 God bedring til Karla! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 hun er vågen og hun er sulten :banan: Ville også være mærkeligt andet - har ikke fået andet end vand siden i går aftes, da hun jo skulle møde fastende ved dyrlægen idag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 ok, hun har det bedre Hun har nu 3 gange hentet mig ind i stuen for at vise mig, at der altså ligger en halv chokoladebar på armlænet, som hun yderst gerne vil have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2010 Pyyy, det er en dum dum følelse, når vaps bliver slap i ens arme pga. bedøvelse og når de så bagefter er totalt slappe og ugidelige, frygter man, at de aldrig bliver sig selv igen for slet ikke at nævne, at man er sikker på, at de dør lige om lidt Men det gør de ikke - for VUPTI så er de sig selv igen :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts