Hop til indhold

Så besøgte vi også lige dyrlægen...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg undrede mig over Karlas opførsel i morges, at hun ville op, for at komme ned og sove nedenunder :vedikke:

 

Og så synes jeg generelt hun har været lidt pjevset og stille her til morgen, så vi rundede lige dyrlægen for en god ordens skyld...

 

og godt vi gjorde det! Hendes analkirtler var helt betændte! Jeg fatter det ikke, jeg så hende godt kure på måsen en enkelt gang i sidste uge, da vi besøgte Freud og hundepigerne, men ellers har der ikke været noget... Men hun må have haft ondt mente dyrlægen :cry:

 

Stakkels lille Karla. Nu er de blevet tømt, hun er kommet på smertestillende og på mandag får hun lagt et penicilindepot ind i kirtlerne.

 

Tirsdag skal hun til Gudrun og tjekkes igennem - det er ikke nemt at være lille Karla :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh hvor synd. :ae: Det er jo nøjagtigt det samme vi var afsted med i forgårs. Smillas kunne bare ikke tømmes, da hun var alt for øm. Det var simpelthen blevet til en byld i den ene. :cry: Hun fik smertestillende og antibiotika med hjem (og nu er der heldigvis gået hul på bylden).

 

Så det er 2 piger med ondt i nummeren i morgen. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ïdag har vi været hos dyrlægen og fået lagt penicilindepot i kirtlerne, mens Karla var sederet....

 

Føj, jeg synes det var en grim oplevelse at mærke hende blive tungere og tungere i mine arme :megaked: selvom jeg jo godt vidste hun ville vågne igen, men tænk nu...

 

Hun er desværre meget mærket af det beroligende middel og har voldsom kvalme af det... så hun savler og savler og har det rigtigt skidt den lille stakkel :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ïdag har vi været hos dyrlægen og fået lagt penicilindepot i kirtlerne, mens Karla var sederet....

 

Føj, jeg synes det var en grim oplevelse at mærke hende blive tungere og tungere i mine arme :megaked: selvom jeg jo godt vidste hun ville vågne igen, men tænk nu...

 

Hun er desværre meget mærket af det beroligende middel og har voldsom kvalme af det... så hun savler og savler og har det rigtigt skidt den lille stakkel :cry:

 

Stakkels Karla :ae:

Lad os håbe pencilinen virker hurtigt :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er hun endelig stået op af sin kasse i køkkenet og har været ude at tisse... Hun har tydeligt ondt, men ville ikke have leverpostej med smertestillende i :megaked:

 

Indtil hendes far gav hende det - mor er tydeligvis den onde onde onde der tog hende med til dyrlægen, nu har hun spist sin leverpostej og lagt sig ind ved siden af far i sofaen

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er hun endelig stået op af sin kasse i køkkenet og har været ude at tisse... Hun har tydeligt ondt, men ville ikke have leverpostej med smertestillende i :megaked:

 

Indtil hendes far gav hende det - mor er tydeligvis den onde onde onde der tog hende med til dyrlægen, nu har hun spist sin leverpostej og lagt sig ind ved siden af far i sofaen

 

Det var da godt hendes far kunne få noget smertestillende i hende, så hun kan blive fri for smerter.... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, stakkels Karla pige. :ae: Smilla var også afsted idag. Der er nu gået hul på hendes byld, men der er stadig noget i den, så en uge mere på antibiotika. Hun har dog heldigvis ikke ondt, men dyrlægen var ikke populær idag. Hun kunne ikke komme hurtigt nok ud og hjem. :ae:

 

God bedring til Kala, det var godt hun fik det smertestillende i sig. Håber det hjælper. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er hun endelig stået op af sin kasse i køkkenet og har været ude at tisse... Hun har tydeligt ondt, men ville ikke have leverpostej med smertestillende i :megaked:

 

Indtil hendes far gav hende det - mor er tydeligvis den onde onde onde der tog hende med til dyrlægen, nu har hun spist sin leverpostej og lagt sig ind ved siden af far i sofaen

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyyy, det er en dum dum følelse, når vaps bliver slap i ens arme pga. bedøvelse :megaked: og når de så bagefter er totalt slappe og ugidelige, frygter man, at de aldrig bliver sig selv igen :megaked: for slet ikke at nævne, at man er sikker på, at de dør lige om lidt :megaked::genert: Men det gør de ikke - for VUPTI så er de sig selv igen :banan: :banan: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...