Dimsen Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hey alle. Som overskriften siger, vil jeg gerne prøve at vende tilbage igen på hundeforum. Jeg er den tidligere BongoJungle, hvis nogen husker mig. Jeg har de 2 skønne hunde, Bambi og Labell. Der er sket en del i mit liv, i den "korte" tid jeg har være væk her fra, både på godt og ondt. Især det "onde" var dels skyld i at jeg valgte at forlade hundeforum. Kommer nok med en forklaring på et andet tidspunkt. Men savner jo den hygge som hundeforum er indbegræbet af Hundene har det super, især Bambi har udviklet sig positivt, men det skal i nok høre meget mere om. Håber jeg er velkommen tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage!!! JEg glæder mig til at at høre mere om både Labell og Bambi, og jeg må da nok indrømme at jeg har savnet billeder af især Bambi (Jeg elsker bare hendes ører ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 hvor dejligt at se dig igen det er vist en uge hvor folk vender tilbage deeeeejligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage!!! JEg glæder mig til at at høre mere om både Labell og Bambi, og jeg må da nok indrømme at jeg har savnet billeder af især Bambi (Jeg elsker bare hendes ører ) Tak Der skal nok både komme fortællinger og billeder igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 hvor dejligt at se dig igen det er vist en uge hvor folk vender tilbage deeeeejligt! Tak Det må jeg da lige ha fuldt op på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage. Dejligt at se dig og dine hunde herinde igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage. Dejligt at se dig og dine hunde herinde igen. Tak. Er du også begyndt at komme tilbage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Tak. Er du også begyndt at komme tilbage? Ja det er jeg :blink: Er begyndt at lede efter en race til næste hund - det er slet ikke nu og her jeg skal have hund, men måske om 1½ år - eller senere. Det kommer an på hvordan tingene ser ud til den tid og om det går som jeg vil have. Men ja, tanken om at få hund igen fylder mere og mere hos mig. Så nu er jeg tilbage igen - for at være med i fællesskabet og den hyggelige stemning herinde :klap: og så for at finde ud af hvad der kunne være en oplagt race for mig! :5up: Så ja, endnu en gang er HF blevet en tidsrøver for mig - man bliver jo helt afhængig af at være herinde.. og jeg er begyndt at være herinde nærmest dagligt igen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage, vi har savnet dig:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Dejligt at du er tilbage igen Ked af at høre at der er sket noget "ondt", men sædvanligvis betyder den slags jo en ny begyndelse, og ender ofte med noget der er bedre end det man havde, så det ønsker jeg også for dig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Dejligt at "se" dig igen.. Jeg har tænkt lidt på, at det var længe siden, at du havde været herinde.. Håber du har fået alle de trælse ting lidt på afstand :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage - dejligt at se dig herinde igen! Og hvor er lille Bambi blevet stor og lækker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage! Dejligt, at se dig herinde igen! Og glæder mig til opfølgning! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Ja det er jeg :blink:Er begyndt at lede efter en race til næste hund - det er slet ikke nu og her jeg skal have hund, men måske om 1½ år - eller senere. Det kommer an på hvordan tingene ser ud til den tid og om det går som jeg vil have. Men ja, tanken om at få hund igen fylder mere og mere hos mig. Så nu er jeg tilbage igen - for at være med i fællesskabet og den hyggelige stemning herinde :klap: og så for at finde ud af hvad der kunne være en oplagt race for mig! :5up: Så ja, endnu en gang er HF blevet en tidsrøver for mig - man bliver jo helt afhængig af at være herinde.. og jeg er begyndt at være herinde nærmest dagligt igen.. Det lyder da spændende, kan jo også være godt med god tid til at finde den rette. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage! Jeg havde spekuleret på, hvad der var blevet af dig, så det er godt at se dig igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage Håber dit liv former sig i den rigtige retning fra nu af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Velkommen tilbage... Dejligt at der snart kan komme nogle skønne billeder af lækre øre igen:engel::klap::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Dejligt at høre fra dig igen og håber ikke det "onde" har haft noget med HF at gøre (altså at du har haft brug for en pause herfra). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Tak til alle jer der byder mig velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Jeg vil da også byde dig velkommen igen Det er rart at se dig igen og jeg glæder mig til mange flere historier om dine dejlige hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 WB... jeg havde ikke taget imod hvis IKKE du havde postet de 2 billeder:fornaermet: Skønt at tøserne er tilbage, glæder mig til at høre om bambi's udvikling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Velkommen tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 WB... jeg havde ikke taget imod hvis IKKE du havde postet de 2 billeder:fornaermet: Skønt at tøserne er tilbage, glæder mig til at høre om bambi's udvikling. Tråd om Bambi er lige lavet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts