Hop til indhold

Prøver at vende tilbage igen.


Dimsen
 Share

Recommended Posts

Hey alle.

 

Som overskriften siger, vil jeg gerne prøve at vende tilbage igen på hundeforum.

 

Jeg er den tidligere BongoJungle, hvis nogen husker mig.

 

Jeg har de 2 skønne hunde, Bambi og Labell.

 

Der er sket en del i mit liv, i den "korte" tid jeg har være væk her fra, både på godt og ondt.

Især det "onde" var dels skyld i at jeg valgte at forlade hundeforum.

Kommer nok med en forklaring på et andet tidspunkt.

 

Men savner jo den hygge som hundeforum er indbegræbet af :-D

 

Hundene har det super, især Bambi har udviklet sig positivt, men det skal i nok høre meget mere om.

 

Håber jeg er velkommen tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak.

 

 

Er du også begyndt at komme tilbage?

Ja det er jeg :blink:

Er begyndt at lede efter en race til næste hund - det er slet ikke nu og her jeg skal have hund, men måske om 1½ år - eller senere. Det kommer an på hvordan tingene ser ud til den tid og om det går som jeg vil have. Men ja, tanken om at få hund igen fylder mere og mere hos mig. Så nu er jeg tilbage igen - for at være med i fællesskabet og den hyggelige stemning herinde :klap: og så for at finde ud af hvad der kunne være en oplagt race for mig! :5up:

 

Så ja, endnu en gang er HF blevet en tidsrøver for mig - man bliver jo helt afhængig af at være herinde.. og jeg er begyndt at være herinde nærmest dagligt igen.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jeg :blink:

Er begyndt at lede efter en race til næste hund - det er slet ikke nu og her jeg skal have hund, men måske om 1½ år - eller senere. Det kommer an på hvordan tingene ser ud til den tid og om det går som jeg vil have. Men ja, tanken om at få hund igen fylder mere og mere hos mig. Så nu er jeg tilbage igen - for at være med i fællesskabet og den hyggelige stemning herinde :klap: og så for at finde ud af hvad der kunne være en oplagt race for mig! :5up:

 

Så ja, endnu en gang er HF blevet en tidsrøver for mig - man bliver jo helt afhængig af at være herinde.. og jeg er begyndt at være herinde nærmest dagligt igen.. :genert:

 

 

Det lyder da spændende, kan jo også være godt med god tid til at finde den rette.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...