Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dulle agtigt. Hvad farve hår ville passe til mig? Normalt leverpostejfarvet med en hel del gråt. Langt hår, såsom går under hængebabserne (snak om hår på brystet) og er 35 år gammel.

Burde farve det siger frisøren (hvem ser også udgroninger*GG*)

har du lyst til at have det farvet? Det er jo ikke noget frisøren bestemmer... jeg synes selv at gråt er smukt! :hjerte: embrace it! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

har du lyst til at have det farvet? Det er jo ikke noget frisøren bestemmer... jeg synes selv at gråt er smukt! :hjerte: embrace it! :mrgreen:

 

Altså det er jo farvet og de der udgroninger gør måske at det ikke ser så fikst ud*GG*

Det grå generer mig absolut ikke, men har lidt en hjelm på hovedet. Men vil ikke bare farve for at farve, så hellere se ud som nu

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Var der ikke nogen som dullede i går??

 

Jeg forsøgte at give mit hår volumen ved at lave lidt krøller i det. Det er jeg VIRKELIG ikke god til, men fik da alligevel en ok hår-dag ud af det. Min moster spurgte da om jeg havde fået extensions i håret :lol: :lol:

 

Jeg skal øve mig på de krøller :lol:

 

Lidt selfies

PhotoGrid_1451645357504.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

2015-12-31 20.21.41.jpg

Jeg duller den altid med super meget makeup til nytår - også i år, selv om det bare var Mikkel, drengene og jeg og at jeg skulle op kl. 5 i morges for at komme på job. Jeg lagde makeup efter Dronningens nytårstale og 21.30 skålede drengene og jeg i børnechampagne (Mikkel var syg og sov allerede) og inden kl. 22 var makeuppen renset af igen. Men det var det hele værd! :slem:

Til gengæld gør jeg ikke ret ofte noget ud af håret - Det kan næsten kun glattes eller sættes op, og mit hår er sat op hver eneste dag på jobbet... Jeg kan godt bruge 45 minutter (!) på at krølle det, men det holder max et par timer... Mit hår er langt og fint. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dullede damer, jeg har brug for lidt hjælp!

 

Mit hår er jo pt rødt og inden da havde jeg lyse striber i. For at holde den røde farve nogenlunde, skal det farves ned 3-4 ugers mellemrum. Det er ret hårdt og mit hår er rimelig slidt som følge deraf.

Jeg er derfor kommet frem til at det skal farves brunt igen (som minder om min naturlige hårfarve). Men hvilken klip? Jeg er ret glad for at have fået længde i og er i tvivl om jeg bare skal nøjes med en studsning eller få et helt skift!

 

Hvad synes I? Kom gerne med billeder som inspiration :-)

 

Jeg har i øvrigt en del genstridige krøller/bølge i alt baghåret og intet i siderne :lol: :lol:

 

Her er lidt af hvordan jeg ser ud, hvis nogen har glemt det ;-)

Snapchat-948512584914016539.jpg

20160106_114338.jpg

20151231_165347.jpg

PhotoGrid_1451034071575.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige brug for lidt hjælp her :-P

 

For det første hader jeg virkelig at shoppe tøj - det er bare ikke mig!

 

Jeg har det problem at mine lår åbenbart er lidt for tykke, så jeg slider bukser op på indersiden af låret på i hvert fald under et halvt år. Det betyder at jeg forholdsvis ofte skal købe bukser, og det er jeg virkelig ikke fan af. Derfor ender det tit med sådan nogle lidt billige jeans til omkring 250 kr., som altså bare ikke er særlige holdbare. Altså er jeg kommet ind i en dårlig buksespiral :roll:

 

Jeg kunne godt bruge nogle fifs til virkelig gode og holdbare bukser. Jeg kan godt lide en forholdsvis slim model, der går så højt i taljen, at jeg ikke skal bekymrer mig, når jeg bukker mig ned. :genert:

 

Håber I kan hjælpe mig lidt, ellers må jeg gøre som, da jeg gik på efterskole. Der gik jeg kun i nederdele og kjoler - virkelig hele tiden :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...