Hop til indhold

Der blev jeg sgu bange.


Jane
 Share

Recommended Posts

Oskar kunne pludselig ikke bruge sin bagkrop. Jeg havde siddet ved computeren og da jeg kommer ud i køkkenet hvor Oskar er, så kan han ikke rejse sig. Han krummer sig sammen og piver og når han forsøger at rejse sig, vil bagparten ikke følge med. Tusind tanker om alt mulig forfærdelig farer gennem hovedet på mig. Heldigvis begynder bagparten, at virke igen efter en tid. Men inden er han meget sølle og prøver nærmesrt at kravle ind i mig, for at få trøst.

 

Siden er det gået godt, når han går. Han piber stadig ved nogle bevægelser. Særlig når han skal rejse eller lægge sig.

 

Han har fået 1 metacam og lige nu sover han.

 

Jeg tror uden at vide det, at han har gjort en forkert bevægelse og har fået et vrid i ryggen. Men det vil vise sig i morgen, for han skal selvfølgelig undersøges for hvad der er galt, hos dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

puha en forskrækkelse :shock::cry:

 

krydser finger for ham :x:

 

Pu-ha :cry: ja hvor bliver man bange, håber det bare er en forvridning.

 

Min mor's lille puddel lavede det samme for nogle år siden, vild panik vi susede til dyrlægen, han mente der havde været tale om en nerve i klemme i ryggen, så fik han en smertestillende indsprøjte og var atter fit for fight :-) håber det går jer li'så godt.:x:

 

:ae:til jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv. Vi måtte afsted til dyrlægen, da Oskar igen fik ondt i ryggen. Oskar har fået en indsprøjtning mod smerterne og jeg har fået smertestillende piller med hjem og han skal holdes i ro i 14 dage.

Dyrlægen snakkede om, at det muligvis kan være spondylose og hjælper pillerne og roen ikke, skal Oskar røntgenfotograferes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv. Vi måtte afsted til dyrlægen, da Oskar igen fik ondt i ryggen. Oskar har fået en indsprøjtning mod smerterne og jeg har fået smertestillende piller med hjem og han skal holdes i ro i 14 dage.

Dyrlægen snakkede om, at det muligvis kan være spondylose og hjælper pillerne og roen ikke, skal Oskar røntgenfotograferes.

Krydser fingre for at det ikke er noget alligevel :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...