Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

Tillykke Victor! :hjerte: :klovn:

 

 

Jeg tror jeg har set for mange billeder af Luna... jeg kunne faktisk kende forskel på labberne (eller genkende Luna ihvert fald) helt uden at kigge på teksten først :shock: men vil selvfølgelig gerne se mange flere af den dejlige :mrgreen::lun:

 

Ih hvor er du bare sød og hvor ER jeg glad for at du siger det:-D

 

Der er en god forskel på de to, Luna er meget kønnere (:oops:), hvis du spørger mig.

 

Liva er noget lysere, har gule øjne og så bryder jeg mig ikke helt om hendes hovedform:oops: MEN det er jo bare mig:mrgreen: Hun er sød, og en linselus:lol:

 

Og tak for ros, skal nok se om jeg kan få taget kameraet med ud en dag og sneget mig til at tage billeder af hende uden hun "dør":lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fine billeder, som altid, Jeanette! :5up:

 

Mine oktoberhunde er på video, håber jeg kan finde ud af det... I efterårsferien var på besøg hos søster i Kbh, og der mødte vi for anden gang nevøens lille miniaussie, Kolo på knap 4 måneder. Første gang vi mødte ham gad ingen af hundene lege med ham, han blev ignoreret og skældt ud i stor stil. Sandsynligvis har han været lidt for kæk... Denne gang fandt Iso og Kolo melodien, og der blev leget igennem hver dag. Hver morgen startede som på videoen - med lidt morgenhygge i sengen... :slem:

[media]

[/media]
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Fine billeder, som altid, Jeanette! :5up:

 

Mine oktoberhunde er på video, håber jeg kan finde ud af det... I efterårsferien var på besøg hos søster i Kbh, og der mødte vi for anden gang nevøens lille miniaussie, Kolo på knap 4 måneder. Første gang vi mødte ham gad ingen af hundene lege med ham, han blev ignoreret og skældt ud i stor stil. Sandsynligvis har han været lidt for kæk... Denne gang fandt Iso og Kolo melodien, og der blev leget igennem hver dag. Hver morgen startede som på videoen - med lidt morgenhygge i sengen... :slem:

[media]

[/media]

 

Dejlig hundeleg. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine billeder, som altid, Jeanette! :5up:

 

Mine oktoberhunde er på video, håber jeg kan finde ud af det... I efterårsferien var på besøg hos søster i Kbh, og der mødte vi for anden gang nevøens lille miniaussie, Kolo på knap 4 måneder. Første gang vi mødte ham gad ingen af hundene lege med ham, han blev ignoreret og skældt ud i stor stil. Sandsynligvis har han været lidt for kæk... Denne gang fandt Iso og Kolo melodien, og der blev leget igennem hver dag. Hver morgen startede som på videoen - med lidt morgenhygge i sengen... :slem:

[media]

[/media]

 

Tusind tak Anna:-D

 

Og hvor er Kolo og Iso søde:lun: Og så falder stakkels Iso ned af sofaen:mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor er du bare sød og hvor ER jeg glad for at du siger det:-D

 

Der er en god forskel på de to, Luna er meget kønnere (:oops:), hvis du spørger mig.

 

Liva er noget lysere, har gule øjne og så bryder jeg mig ikke helt om hendes hovedform:oops: MEN det er jo bare mig:mrgreen: Hun er sød, og en linselus:lol:

 

Og tak for ros, skal nok se om jeg kan få taget kameraet med ud en dag og sneget mig til at tage billeder af hende uden hun "dør":lol::lol:

 

Jeg syntes også hun har sådan et sødt hoved Luna :hjerte: det er sådan (må man nu sige det :genert:) gammeldags lab.

Altså sådan som jeg husker dem fra lille... altså positivt ment, det var nogle søde labber jeg kendte dengang :lol:

 

Jaaaa... Flere Luna billeder :banan: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par fotos fra træningsweek tidl. på måneden :-D Opløsningen er ikke den bedste, da de er nuppet fra en anden hjemmeside :genert:

 

De første på billeder viser, hvor fint hun faktisk kan gå i lineføring/fri ved fod :cool: De næster viser, hvor smuk hun er :hjerte: :hjerte:

 

Jeg glemmer begge dele nogle gange :genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Et par fotos fra træningsweek tidl. på måneden :-D Opløsningen er ikke den bedste, da de er nuppet fra en anden hjemmeside :genert:

 

De første på billeder viser, hvor fint hun faktisk kan gå i lineføring/fri ved fod :cool: De næster viser, hvor smuk hun er :hjerte: :hjerte:

 

Jeg glemmer begge dele nogle gange :genert:

 

Hun er altså en meget smuk schæfer :lun: :hjerte: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde vundet en konkurrence på facebook, men havde glemt hvad præmien var :lol: den kom så idag - og var denne kurv...

 

Karla mener dog, at det er legetøj, så hun spæner rundt med den igennem huset :stupid: :rolleyes:

 

"tvang" hende dog til at sidde stille i den så jeg kunne tage et billede

 

72253_450174602053_581222053_5517133_6456140_n.jpg

Tvang? Ja det forklarer jo hvorfor dyret ligner en der bliver slået... Meget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde vundet en konkurrence på facebook, men havde glemt hvad præmien var :lol: den kom så idag - og var denne kurv...

 

Karla mener dog, at det er legetøj, så hun spæner rundt med den igennem huset :stupid: :rolleyes:

 

"tvang" hende dog til at sidde stille i den så jeg kunne tage et billede

 

72253_450174602053_581222053_5517133_6456140_n.jpg

 

 

ååårh hvad :shock: den præmie er bare TOTALT spildt på karla :fornaermet: Izzie eeelsker de der runde senge de er bare gode :slem: men Izzie er jo heller ikke et lille luksusdyr der ligger på fatboy og lammeskind :rolleyes: tsk tsk... :engel:

 

 

 

:mrgreen::blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde vundet en konkurrence på facebook, men havde glemt hvad præmien var :lol: den kom så idag - og var denne kurv...

 

Karla mener dog, at det er legetøj, så hun spæner rundt med den igennem huset :stupid: :rolleyes:

 

"tvang" hende dog til at sidde stille i den så jeg kunne tage et billede

 

72253_450174602053_581222053_5517133_6456140_n.jpg

 

Cajsa ville elske at klemme sit store korpus ned i den kurv :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...