Hop til indhold

Oktoberhunde


Amocca
 Share

Recommended Posts

Hahaha, jeg elsker at Flodhest gang på gang efterlades på gerningsstedet :lol: Enten er Flodhest utrolig dum, eller også har han en meget snedig kompagnon!

 

Ja jeg hælder jo til at Flodhest må være dum :lol: men det er utroligt så meget ballade den flodhest kan lave og skipper er sjovt nok aldrig i nærheden når det bliver opdaget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 315
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Beauty blev vasket da vi kom hjem her til aften, hun var fuldstændig klistret ind i et eller andet ækelt hun havde fundet at rulle sig i.

 

Her kan man med lidt god vilje se hvor grimmer grimmer det er at lugte ren :mrgreen:

 

Beklager den noget mørke kvalitet, og se ikke for meget på vores smarte gulvtæppe :roll:

 

[media]

[/media]

 

Har også en film fra parken hvor hun ruller sig i noget, men ikke om jeg kan finde ud af at få den roteret så den ikke er på højkant :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også han havde ret ondt af sig selv på det tidspunkt over, at han trængte til at komme ud i det gode vejr og bare var nødt til at sidde dér i stedet.

 

Men nu har han tosset rundt nede på havnen i 1½ time, så nu ser billedet sådan her ud :blink:

 

P1080103.jpg

 

Glad for jeg ikke er den eneste, der har hunde i vindueskarmen :engel:

 

Hvor er han sød!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes bare hundene var såååå søde da de lå og puttede i sengen imorges. Havde jo så lidt håbet at jeg kunne snige mig op og få et billede af dem mens de stadig sov, men næh nej :roll:

 

men fik da taget nogle andre billeder af vores "hygge, slappe af, lav absolut ingenting" morgen :lol:

 

Hundene er ved at beslutte om de nu også virkelig gider at stå op:

[ATTACH]33557[/ATTACH]

 

Det gad de så godt og så skulle der lidt morgen hygge moslen til i sengen:

[ATTACH]33558[/ATTACH]

 

Nova har en eller anden mærkelig idé med at det hyggeligste i verden er at vade ovenpå os andre... men Dumle ligner også nogle gange at han syntes det er helt hyggeligt :lol:

[ATTACH]33559[/ATTACH]

 

Så skulle man lige tjekke om der var noget interessant udenfor:

[ATTACH]33560[/ATTACH]

 

Hey far! Vi andre er stået op!

[ATTACH]33561[/ATTACH]

 

Får jeg snart noget morgenmad?

[ATTACH]33564[/ATTACH]

 

Puh det er hårdt at vække dem allesammen, jeg må vist hellere tage mig en lur:

[ATTACH]33565[/ATTACH]

 

God idé Dumle:

[ATTACH]33566[/ATTACH]

 

Nu lægger hundene så og sover tungt igen :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så skønt når der er tændt op i brændeovnen, og især hvis der hænger tøj til tørre foran den :klap:

Det synes Osvald hvertfald, og her er det heldigvis én af fars trøjer med snore i!!! :banan: (Læg mærke til at yndlingsbolden ligger lige ved siden af :genert:)

 

 

Bagefter viste mor lige, hvad man godt må hygge-tygge i (tygge-tandbørste), og det var da også helt okay :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så skønt når der er tændt op i brændeovnen, og især hvis der hænger tøj til tørre foran den :klap:

Det synes Osvald hvertfald, og her er det heldigvis én af fars trøjer med snore i!!! :banan: (Læg mærke til at yndlingsbolden ligger lige ved siden af :genert:)

 

 

Bagefter viste mor lige, hvad man godt må hygge-tygge i (tygge-tandbørste), og det var da også helt okay :lun:

 

Lille ræv :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Lige lidt pletskud fra dagens tur ud til Isenbjerg.

Læg lige mærke til Bamses heroiske indsats, da han styrter hen for at stoppe Kaia i at lave et selvmordsudspring fra træstammerne :lun:

 

Hun var ved at skræmme livet af os, det lille bæst :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt pletskud fra dagens tur ud til Isenbjerg.

Læg lige mærke til Bamses heroiske indsats, da han styrter hen for at stoppe Kaia i at lave et selvmordsudspring fra træstammerne :lun:

 

Hun var ved at skræmme livet af os, det lille bæst :evil:

 

Elsker det billede, hvor Bamse har munden om Kaias hals. Det er da ren kærlighed. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billedspam fra Søndermarken i dag. :-)

 

Jeg må altså snart se at få mig et bedre kamera, der kan tage skarpere billeder. :rolleyes:

 

[ATTACH]33715[/ATTACH]

 

[ATTACH]33716[/ATTACH]

 

[ATTACH]33717[/ATTACH]

 

[ATTACH]33718[/ATTACH]

 

[ATTACH]33719[/ATTACH]

 

[ATTACH]33720[/ATTACH]

 

[ATTACH]33721[/ATTACH]

 

[ATTACH]33722[/ATTACH]

 

[ATTACH]33723[/ATTACH]

 

[ATTACH]33724[/ATTACH]

 

[ATTACH]33725[/ATTACH]

 

[ATTACH]33726[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er igang med indretningen af mit nye kontor / hunderum - der bliver masser af gulvplads til at træne og lege på her i de mørke måneder :5up:

 

Der er desværre ingen loftslampe endnu, så billedet er uskarpt og mørkt... men Karla vil gerne have lov at sige:

 

"Nu har jeg dem! De har bygget mig et alter!"

 

 

 

39559_458459183376_38821563376_5156602_112460_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...