Hop til indhold

November hunde


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misja og hendes ugentlige play-date Coffe, det er taget med mobil så kvaliteten er bob-bob :blink:

 

Vi har nydt vejret derude i dag på en 2 timer lang gåtur og Coffe er så småt (meget småt) efter 4½ år, ved at lære at Misja altså løber langt ud for at jage mus og når hun kommer ind igen, så behøver hun ikke at få en skideballe på schæfer-manere hvergang (som mitte i øvrigt ignorere hvergang) :stupid: :lol:

 

Bortset fra det, så hygger de sammen :hjerte: og hvis nogen igen føler for at sige at Misja ligner en schæfer, kan de bare kigge på dette foto :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fint billede, K. Men Coffee må altså være meget stor, for så stor ser Bella da ikke ud ved siden af Luna.. Og Luna er da nogenlunde samme størrelse som Mitte..

 

Og jo, hun kan altså godt ligne en schæfer i ansigtet:engel: <<<<< lægger et ind hvor hovederne er i profil nå! 22.gif:fornaermet:

 

Og dog... fandt lige dette gaaaamle billede hehe

 

BellaandLuna030705.jpg

Coffe er en reeet stor schæfer, større end de fleste hanhunde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Lige et billede af Coco, svigermors ruhåret foxterrier som vi nogen gange har fornøjelsen af at passe :slem:

Hun er en foxTerrier med stort T og en ældre dame af slagens.

Men man kan ikke andet end at holde af hende når hun ligner sådan en gammeldags bamse hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg havde fået en bold af svigermor, som Karla var helt ekset med. Havde derfor bestemt mig til, at den skulle bruges som belønning af og til...

 

Havde bare lige glemt, at min hund jo altså godt kan åbne lynlåse! :stupid: Så en sportstaske var ikke det umiddelbart bedste gemmested til den... så meget for den belønningsbold :rolleyes:

 

73720_478612333376_38821563376_5479554_1796914_n.jpg

 

148525_478612558376_38821563376_5479556_2478379_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja også det var de gode til.:mrgreen:

Har karina Fået det bedre? Det var synd hun havde det sådan i går.

Hun havde skidt tyndt på måtten foran teressedøren, og det fandt jeg først ud af da jeg støvsugede oven i det.:damn:

Aaaaaaaaj, adder :shock: Undskyld :oops: Stakkels Karina og stakkels Menneske-Karina :ae: Hun har ENDELIG fået det bedre i dag, hun er begyndt på skånekost. Blev noget panikken igår da hun ikke ville spise :shock: Og undskyld for OT, skal nok stoppe nu :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et billede af Coco, svigermors ruhåret foxterrier som vi nogen gange har fornøjelsen af at passe :slem:

Hun er en foxTerrier med stort T og en ældre dame af slagens.

Men man kan ikke andet end at holde af hende når hun ligner sådan en gammeldags bamse hehe

 

Hvor ER hun nuttet :lun:

 

jeg havde fået en bold af svigermor, som Karla var helt ekset med. Havde derfor bestemt mig til, at den skulle bruges som belønning af og til...

 

Havde bare lige glemt, at min hund jo altså godt kan åbne lynlåse! :stupid: Så en sportstaske var ikke det umiddelbart bedste gemmested til den... så meget for den belønningsbold :rolleyes:

 

73720_478612333376_38821563376_5479554_1796914_n.jpg

 

148525_478612558376_38821563376_5479556_2478379_n.jpg

 

:klap::lol:

 

Mine dejlige hunde, en frostklar tur i morgensolen :hjerte: (kvaliteten er ikke god, der var ikke meget lys at gøre med da solen stod under træerne).

 

morningwalk001-1.jpg

 

morningwalk002.jpg

 

morningwalk007.jpg

 

Hvor er de skønne de to :hjerte: Dejligt at se dem "rigtigt" (det var svært at se dem i dit banner)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Mine dejlige hunde, en frostklar tur i morgensolen :hjerte: (kvaliteten er ikke god, der var ikke meget lys at gøre med da solen stod under træerne).

 

morningwalk001-1.jpg

 

morningwalk002.jpg

 

morningwalk007.jpg

 

:lun::hjerte::lun::hjerte::lun::hjerte:

 

Dejlige billeder siger jeg bare! De er altså alt for lækre:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...