Hop til indhold

Diverse problemer med HF


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 730
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Vi er flere, der har problemer med at HF "fryser" eller står og timer ud. Jeg har problemer flere steder, både ved "nye indlæg" og når jeg skal ind i en tråd. Og hvis jeg laver et hurtig svar, så kan jeg have mange problemer med at få sat en smiley ind.

 

Jeg bruger Google Chrome og har facebook åben på EN fane og HF på en anden fane. Ingen problemer med facebook overhovedet. Kun HF.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er flere, der har problemer med at HF "fryser" eller står og timer ud. Jeg har problemer flere steder, både ved "nye indlæg" og når jeg skal ind i en tråd. Og hvis jeg laver et hurtig svar, så kan jeg have mange problemer med at få sat en smiley ind.

 

Jeg bruger Google Chrome og har facebook åben på EN fane og HF på en anden fane. Ingen problemer med facebook overhovedet. Kun HF.

 

jeg oplever nogenlunde det samme med internet explorer. Jeg ryger flere gange dagligt af hf fordi siden ikke kan indlæses

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har problemer med at siden fryser når der sættes smileys ind, og sommetider når jeg vil rette i et indlæg.

Og så sker der en ret mærkelig ting når jeg markerer tekst for f.eks. at lave det om til kursiv. Første bogstav i markeringen bliver ikke kursiv - det er som om markeringen skrumper når man trykker på i-knappen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det "problem" at jeg føler jeg bliver snydt til at se annoncer jeg ikke har bedt om at se, når der under "Artikler" linkes til en artikel om et emne og der ingen artikel findes, men bare 3 - 5 liniers produktbeskrivelse.

 

De to artikler jeg har haft ville læse handlede om pelspleje og om angst, men var altså bare reklame for hhv. thundershirt og plejeprodukter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved selvfølgelig ikke om det bare er tilfældigheder, men der har i den sidste tid været nogle lidt mærkværdige tråde om racevalg, alle startet af helt nye brugere, der "tilfældigvis" har haft kendskab til ret usædvanlige racer, og sjovt nok givet udtryk for, ikke at vide noget om dem alligevel. Personligt tror jeg at der sidder en person der hygger sig med at joke med os, så jeg kunne godt tænke mig at der lige blev kigget på det.

 

Alternativt vil jeg foreslå en latenstid, hvor man ikke kan skrive samme dag som man opretter sig som bruger. Hvis HF skal være et sted hvor nye brugere ikke skal blive mistænkt for at "tage røven" på os, så tror jeg der skal gøres et eller andet. Man begynder jo helt automatisk at sortere deres tråde fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er flere, der har problemer med at HF "fryser" eller står og timer ud. Jeg har problemer flere steder, både ved "nye indlæg" og når jeg skal ind i en tråd. Og hvis jeg laver et hurtig svar, så kan jeg have mange problemer med at få sat en smiley ind.

 

Jeg bruger Google Chrome og har facebook åben på EN fane og HF på en anden fane. Ingen problemer med facebook overhovedet. Kun HF.

 

jeg oplever nogenlunde det samme med internet explorer. Jeg ryger flere gange dagligt af hf fordi siden ikke kan indlæses

 

 

Samme her, og stadigvæk.

Bruger Safari, og har slettet cookies.

Har også prøvet på Martins PC, og internet explore, samme resultat.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hjææælp - Jeg har glemt min adgangskode og kan nu kun gå på, fra Tlf og min app.

 

For at lave en ny adgangskode, så skal jeg nulstille den jeg har nu. Men det kan jeg jo ikke, når jeg ikke kan huske den.

 

Se. Det er jo en rigtig træks situation at stå i. Hvad kan Jeg stille op med det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

jeg har altså stadig problemer med at jeg bliver smidt af hf. Jeg ved ikke om det er for meget forlangt :genert: men det ville være rart med en eller anden tilkendegivelse af at man er obs på problemet, jeg er jo absolut ikke den eneste der har problemer. Jeg har i forvejen drastisk nedskåret min tid herinde, og lysten til at logge ind bliver mindre og mindre når jeg bliver smidt af minimum 5-6 gange på en aften :???:

 

Det er altså ikke et vredt indlæg, admin, men et lettere frustreret et :genert: bare en "jeg har læst tråden men kan ikke finde årsagen til problemerne" update ville være velkommen. Jeg føler lidt at vi skriver ud i et tomrum i denne tråd :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså ikke et vredt indlæg, admin, men et lettere frustreret et :genert: bare en "jeg har læst tråden men kan ikke finde årsagen til problemerne" update ville være velkommen. Jeg føler lidt at vi skriver ud i et tomrum i denne tråd :vedikke:

 

Yeess.. Men det gør vi måske også?

 

Det problem jeg skrev om 2. august har jeg stadig.

 

Siden er også meget "tung" at læse ind. Troede det var min pc, men det gælder ikke andre sider og nu ser jeg Korvis har samme problem

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...