Hop til indhold

R.I.P Cleo :'(


Dinah
 Share

Recommended Posts

Lille Cleo-mus

Det første 1½ år af dit liv har ikke været nemt, er jeg sikker på:megaked:

Men så kom du hos os. Du fik det rigtig "godt" hos os og du rykkede helt vildt i selvtillid. Du og jeg var 1 person:lun::lun: og alle andre fik bare besked på at holde sig væk:genert: Selvom du rykkede rigitg meget med alene-hjemme-delen og med stressniveauet, var det bare ikke nok og efter 1½ år fik du mulighed for at få chancen i Nordjylland.

Dér blev du også 1 person med janni:hjerte: I De sidste par dage gik det ned af bakke og kulminerede imorges, hvor du endelig fik fred:megaked: 4½ år.

Der var ingen tvivl om, at hun havde "noget" der trykkede i hjernen eller i en nerve i ryggen måske, som pludselig gjorde hende meget aggressiv og ukontaktbar. Dyrlægen mente, ud fra jannis fortælling om, hvordan hun var hos os og hos hende, at hun har været syg eller påvirket af noget hele tiden og derfor har været så svær at arbejde med.

I aftes ville hun ikke med i seng, hvor hun jo plejer at ha dronningepladsen i sengen og imorges "angreb" hun alt også Janni og var helt udenfor rækkevidde. Janni, som hun elskede overalt på jorden:megaked:

Hun har både hos mig og janni haft dårlige perioder, hvor det så gik bedre igen. Jeg havde hende jo også igennem et længere forløb ved dyrlægen.

 

Nu har hun fået fred og rent personligt er jeg lettet. Hun fik et rigtig godt sidste år hos Janni og hun VAR syg på enten den ene eller anden måde.

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor jeg tuder nu :cry:

 

R.I.P Cleo-mus - jeg er sikker på, at du har det godt nu. Du har haft en fantastisk hundemor i Dinah, der har gjort ALT hvad der stod i hendes magt for at hjælpe og støtte dig. Derefter kom du op til Janni, hvor du altid havde selskab og blev forkælet i hoved og r.. :hjerte: På trods af at du har haft meget at kæmpe imod, har du haft et godt hundeliv takket være de to. Hav det godt, lille Cleo :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

tak skal I ha allesammen:genert:

 

Det sidste år fik hun i hundeparadiset i Nordjylland og det glæder mig rigtig meget - bedre kunne hun ikke afslutte sine dage:hjerte:

Jeg er lettet over, at hun har fået fred - det VAR det bedste for hende. Hun har jo også fyldt en del hos Janni - det ekstremt tålmodige kvindemenneske:genert:

 

Samtidig gir det en ekstra ro, at der var været "en mening med galskaben" og hendes adfærd:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...