Hop til indhold

Lillesøster


Tine1
 Share

Recommended Posts

Ja så blev Otto storebror... eller hvad vi nu skal kalde ham.. Til lille Lions of Denmark Rock Me. Hos Janni hedder hun Aura.. Har altid sagt, at hvis jeg fik en tæve, skulle hun hedde Karma - men nu går jeg rundt og leger med tanken om andre navne... I disse timer er jeg ret sikker på, at hun hedder Gloria...Hun er 17 uger, så vidt jeg kan regne ud og en MIKROSKOPISK lille løwchen..!!! I hvert fald i forhold til Otto...

 

Vi får hende først hjem for alvor om nogle uger, fordi vi skal på ferie, men låner hende i her i weekenden..

 

Jeg er helt solgt i hende - og hende og Otto tager det faktisk rimelig pænt med undtagelsen af lidt jalusi-knurren ind i mellem fra dem begge.. Otto er sød til at dele sit legetøj med hende, men bliver lidt vrissen, når hun har gemt ALT legetøjet i hendes transportkasse:lol:

 

Der er et par ting, som jeg lige skal finde ud af - f.eks. hvordan man holder dem fra hinandens mad... Hvordan man lettest lærer 2 hunde at gå pænt.. osv.

 

IMG_1513.JPG

 

IMG_1519.JPG

 

IMG_1531.JPG

 

IMG_1536.JPG

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Ej tillykke med hende..

 

Er nu ret vild med navnet Aura.. Det er virkelig smukt:-)

Men spændende at se hvad du kommer op med af navn til hende:slem:

 

Sikke fin hun er..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

:lun: Åhr, hvor er hun bare fin og ser så sød ud! Tillykke med hende, dejligt at du lige kan få hende på weekendbesøg :mrgreen:

 

Hihi, ja det er nok ikke holdbart i længden at hun spiser på bordet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Får I hende så ikke snart rigtigt hjem, hva' hva' hva'?? :klap:

 

Vi hentede hende hjem i torsdags - hvor er hun bare nem og lækker... Og det bedste er næsten, at hun elsker mig:lun: Det er jo slet ikke til at stå for..

Hun er fuld af krudt, når vi er ude og hviler og snuser rundt, når vi er inde... Hun siger godt nok ikke til, hvis hun skal ud, men uheld er der ingen af. :5up:

 

Otto har brugt 2 dage på at ignorere hende, men efter gåturen i dag, hvor de løb løs i ½ times tid, har de ligesom fundet hinanden...

 

Billeder har jeg ingen af, da min telefon er bundet ind i tape henover linsen:stupid: - men de skal nok komme...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...