Hop til indhold

Hej igen må det vel være


PiaJ
 Share

Recommended Posts

Ja jeg har så været her lidt tid faktisk, og overvejet om jeg skulle give mig til kende. men nu vover jeg mig frem af mit skjul.

 

Nå men har det så egentlig bare skidt med at sidde og "snuse" i trådene som et andet genfærd :genert:

 

Nå men altså det er jo for jer som husker mig Pia med Goldendrengen Zacko :vinken:

 

Til jer som ikke husker/kender mig så hedder jeg suprise Pia og har en Golden på snart 8 år som hedder Zacko jeg træner i DCH og Zacko er snot forkælet :oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har så været her lidt tid faktisk, og overvejet om jeg skulle give mig til kende. men nu vover jeg mig frem af mit skjul.

 

Nå men har det så egentlig bare skidt med at sidde og "snuse" i trådene som et andet genfærd :genert:

 

Nå men altså det er jo for jer som husker mig Pia med Goldendrengen Zacko :vinken:

 

Til jer som ikke husker/kender mig så hedder jeg suprise Pia og har en Golden på snart 8 år som hedder Zacko jeg træner i DCH og Zacko er snot forkælet :oops:

 

Velkommen, velkommen :vinken::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at se dig igen. :vinken: Hvordan har Zacko det?.

 

Tak :-D

 

Zacko har det fint, altså han har jo sin allergi, men vi har fundet udaf hvordan vi skal gøre for holde ham kløe fri, og har lært at se tegnene på at han er ved at komme til at klø og gøre noget før det bliver vildt, og ja så har han det jo godt, bare han ikke kløer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...