Hop til indhold

Hvor langt kører I for at træne?


adanais
 Share

Recommended Posts

Ja jeg overvejer om jeg skal melde mig til en anden dch kreds, da jeg ikke kan komme på venteliste til et hold i denne kreds, men den nærmeste jeg kender er i nærheden af Brovst, og lige knapt 50km væk...

Så hvor langt kører i andre til træning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige knap 20 km til den plads hvor jeg og Iso træner. Har kørt længere efter det før, hvor vi havde 30-35 km til træningspladsen. For mig ville det nok komme meget an på træningen, hvor langt jeg ville køre. Og hvis alternativet var slet ingen træning, så ville jeg nok være parat til at køre ret langt... Hvis træningen var god, vil sige!

Link til indlæg
Del på andre sites

de 3 af ugens dage har jeg 15 km hver vej og en aften kører jeg ca 70 km hver vej..

 

Mener at hvis det er godt træning er det værd at køre efter og jeg kører gerne efter dette. Det er lydighed og rally ved DKK. Ellers går jeg i DcH..

 

Men når vi så skal ud og hyrde ja så kører jeg til odense.... :hmm:For det er super godt derovre. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg ville ikke tøve det mindste hvis jeg måtte køre langt for træningen.

 

De træningssteder vi har er der ca. en halv times kørsel hver vej.

 

Når det kommer til kurser/hyrdning, tja så kan det tage op til 1½time hver vej..

 

Hvis træningen er god, og vi får noget ud af det er det bare om komme afsted... :blink:

 

Jeg har også flere gange taget toget/bussen med min Cairn terrier når vi skal til træning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...