Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Tak/like forsvinder her ved indlæg, der skrives samtidig med jeg skriver. Dvs efter jeg er begyndt at skrive, så dem, der når at poste inden, kan jeg først takke-like, hvis jeg genindlæser siden

 

ok, ja det er sikkert også det problem jeg har, for det opstår måske egentlig kun i hurtigt-voksende tråde, hvor man må gå tilbage og takke indlæg, som man ikke havde nået at læse, før man selv postede. og så er tak bare væk. mystisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ok, ja det er sikkert også det problem jeg har, for det opstår måske egentlig kun i hurtigt-voksende tråde, hvor man må gå tilbage og takke indlæg, som man ikke havde nået at læse, før man selv postede. og så er tak bare væk. mystisk.

 

Men sådan var det også på det gamle HF, for mig.. Så jeg har ikke sådan tænkt nærmere over det

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak... kontra like...... nogen der lige sidder med et lynhurtigt link til siden (-erne) om dét?

 

Imo, bare en kende dobbeltkonfekt over det. fjern det ene eller det andet. Begge er træls at se på i trådene. På dét punkt fungerer "like" nok bedre.

 

Er det denne tråd, du tænker på: http://www.hunde-forum.dk/diverse/28285-hvad-er-like-noget.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bli'r ved med at bli' logget ud... Ikke så fedt, når det sker medens man er ved at skrive et laaangt indlæg... Nu har jag lært at kopiere før jeg sender af sted, men det er jo ikke ligefrem optimalt. Og hvis det er et hedt emne kan det jo ske at man glemmer det - og bli'r rigtig hidsig når halvdelen pludselig ikke er autosavet! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bli'r ved med at bli' logget ud... Ikke så fedt, når det sker medens man er ved at skrive et laaangt indlæg... Nu har jag lært at kopiere før jeg sender af sted, men det er jo ikke ligefrem optimalt. Og hvis det er et hedt emne kan det jo ske at man glemmer det - og bli'r rigtig hidsig når halvdelen pludselig ikke er autosavet! :oops:

 

har du prøvet at cler din clche på browseren.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bli'r ved med at bli' logget ud... Ikke så fedt, når det sker medens man er ved at skrive et laaangt indlæg... Nu har jag lært at kopiere før jeg sender af sted, men det er jo ikke ligefrem optimalt. Og hvis det er et hedt emne kan det jo ske at man glemmer det - og bli'r rigtig hidsig når halvdelen pludselig ikke er autosavet! :oops:

 

har du prøvet at cler din clche på browseren.

 

Altså jeg oplever det også - hvis jeg ikke er "aktiv" hele tiden logger den mig af - det har så gjort at jeg har opgivet at være på HF når jeg er på arbejde :( kan ikke sidde og logge ind hele tiden - og kan heller ikke begynde at "rode med indstillingerne" - de bliver centralt styret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
er du helt ude på portalforsiden? jeg troede også først den var helt forsvundet men den er gemt derude

 

Nej det var jeg så ikke - den bruger jeg ikke.

 

Kiggede dog lige og jeg kan også kun se bagenden.

Link til indlæg
Del på andre sites

er du helt ude på portalforsiden? jeg troede også først den var helt forsvundet men den er gemt derude

 

Nej det var jeg så ikke - den bruger jeg ikke.

 

Kiggede dog lige og jeg kan også kun se bagenden.

 

Hmmm... Er der overhoved nogen der har sin gang ude på portalforsiden??? Hvis månedens hund bli'r "hentet fra forummet", ville det måske være en idé at den også bli'r vist på forummet - og ikke på portalforsiden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hmmm... Er der overhoved nogen der har sin gang ude på portalforsiden??? Hvis månedens hund bli'r "hentet fra forummet", ville det måske være en idé at den også bli'r vist på forummet - og ikke på portalforsiden...

 

Enig - og hvis det ikke er muligt pga plads, så skulle den måske nedlægges eller holde midlertidig pause :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...