Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Ps er ikke bitterfisse. Går ud fra det er til hjælp at de ting bliver nævnt.

 

Det eneste, der er et virkelig stort problem for mig er hastigheden. Det går dræbende langsomt...især når jeg skriver indlæg (som korvis nævner) Men generelt langsomt over hele linjen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes altså det er smart, for hvis man er i gang med at læse en lang tråd, og vil besvare det 5. indlæg med det samme f.eks. Så trykker man "besvar med citat", og så kommer hurtig svar frem lige nede under det givne indæg. Når man så har trykket post, er man præcis samme sted som man slap og kan fortsætte læsningen.

 

Hvis du vil multiquote skal du trykke på det der quote med +, så er det ligesom i gamle dage.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan du da stadig i hurtig svar

Jamen enten besvar med citat, eller multiquote...den sidste gør bare, at jeg ryger til besvar, hvor jeg helst gerne vil blive i tråden...f.eks sådan en lang en som AOI. Jeg går ud fra, at hvis der er 200 indlæg i en tråd og jeg besvarer indlæg nr 185, så vil forum tro, at jeg har læst de 200 og dermed ryger jeg ikke tilbage...ååårh træt af at skrive såååå langsomt. Ved ikke, om jeg giver mening.

 

Mistænker faktisk Tonks for at have gjort det langsomt, så jeg skal bruge min tid på at ordne billeder i stedet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Se det var det, jeg troede, man ikke gjorde...røg tilbage til samme sted.

 

Tak for opklaring :kys: Hmm Lille Louie skal have en stjerne

 

multiquoten har jeg luret. Er vel ikke queen af mq for igenting :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fundet én ting som irriterer mig lidt... Når jeg har læst en tråd som feks. denne, så når jeg trykker på nye indlæg knappen igen, så vises tråden ikke... Er det fordi jeg har læst det sidste indlæg i tråden eller? Eller også er det bare mig, der er træt og ikke kan fokusere, hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:

 

Nu virkede det ikke. Jeg skrev et indlæg og røg derefter direkte ned til det og ikke der hvor jeg var nået til i tråden. Men jeg har altså gjort det andet tidligere på aftenen, hvor det virkede.

 

Måske skal forum lige finde sig selv før vi kan teste :lol:

 

Ja, der skal redigeres i en masse småting endnu

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:

 

Nu virkede det ikke. Jeg skrev et indlæg og røg derefter direkte ned til det og ikke der hvor jeg var nået til i tråden. Men jeg har altså gjort det andet tidligere på aftenen, hvor det virkede.

 

Måske skal forum lige finde sig selv før vi kan teste :lol:

 

Nops nu prøvede jeg også og det virker ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fundet én ting som irriterer mig lidt... Når jeg har læst en tråd som feks. denne, så når jeg trykker på nye indlæg knappen igen, så vises tråden ikke... Er det fordi jeg har læst det sidste indlæg i tråden eller? Eller også er det bare mig, der er træt og ikke kan fokusere, hehe...

 

Nej, den viser kun de nye indlæg du ikke har læst. Det sad jeg nemlig også og var irriteret over.

Men så var der en der skrev at "Dagens indlæg" er under "Kvik Links" i en mørkeblå bjælke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...