Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nuværende aktive brugere Der er lige nu 186 brugere online. 43 medlemmer og 143 gæster

Flest brugere online 1,121, 10.05.2009 kl. 11:35.

 

 

 

sådan ser min onlineliste ud... skal den det? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nuværende aktive brugere Der er lige nu 186 brugere online. 43 medlemmer og 143 gæster

Flest brugere online 1,121, 10.05.2009 kl. 11:35.

 

 

sådan ser min onlineliste ud... skal den det? :genert:

 

Jeg forestiller mig du anvender IE9?

 

Nogen gange viser den ikke en liste korrekt, sæt evt. IE til at vise HF i kompatibilitets tilstand, så burde det være ok.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, så er brokkeboris her igen :lol:

 

admin, når du har tid, så prøv at tage et kig på de sidste par sider i denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/debat/28538-man-skyder-da-ikke-andre-folks-hunde-4.html#post809417

 

det er som om, at forum automatisk "oversætter" nogle ord, eller i hvert fald et. jeg ved ikke, om det ligger i forumindstillingerne igen, eller om det er lokalt på vores computere, men jeg har da i hvert fald aldrig oplevet problemet i den gamle version.

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget af førnøjelsen ved at bruge HF er altså røget med den opdatering. Der er flere fejl i den nye software end der var i den gamle.

 

så hjælp admin og beskriv fejlene, så de kan rettes :blink: den gamle version var jo desværre sikkerhedsmæssigt forældet, trods alt bedre med nyt h-f end død-ved-hacking-gamle-hf, synes jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige et spørgsmål - har oplevet at jeg bliver "smidt af" hvis jeg ikke er aktiv - hvor længe skal man være inaktiv, før man ryger af ?? (er som regel logget på hf på arbejdet - men skriver jo ikke hele tiden - og så er det irriterende at når man vender tilbage skal man logge på igen)

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige et spørgsmål - har oplevet at jeg bliver "smidt af" hvis jeg ikke er aktiv - hvor længe skal man være inaktiv, før man ryger af ?? (er som regel logget på hf på arbejdet - men skriver jo ikke hele tiden - og så er det irriterende at når man vender tilbage skal man logge på igen)

 

Mærkeligt. Når jeg læser Fox' indlæg, som jeg har citeret her, står hf som det sidste ord på 1. linie men også som 1. ord på 2. linie. Jeg har oplevet det ved andre indlæg også, og nu hvor jeg så citerer indlægget kan jeg se, at ordet hf kun står der een gang. Første gang jeg så det i et indlæg, troede jeg bare det var en tastefejl, men det må så være min computer, der er mærkelig. Er det kun mig, der har det "problem" (problem er jo så meget sagt, for det gør jo ikke indlæg eller hf generelt totalt ulæselig, så jeg undrer mig bare lidt :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt. Når jeg læser Fox' indlæg, som jeg har citeret her, står hf som det sidste ord på 1. linie men også som 1. ord på 2. linie. Jeg har oplevet det ved andre indlæg også, og nu hvor jeg så citerer indlægget kan jeg se, at ordet hf kun står der een gang. Første gang jeg så det i et indlæg, troede jeg bare det var en tastefejl, men det må så være min computer, der er mærkelig. Er det kun mig, der har det "problem" (problem er jo så meget sagt, for det gør jo ikke indlæg eller hf generelt totalt ulæselig, så jeg undrer mig bare lidt :blink:)

 

Jeg ser kun et HF..

 

...

 

Admin, det er ikke et særligt stort problem, bare irriterende. Af og til spørger den om jeg virkelig vil forlade siden? hvis jeg f.eks poster et indlæg, trykker på et sidetal, bladrer side, eller trykker på et menu-valg. Men kun nogle gange..

 

Næppe noget der haster, bare lidt træls at skulle svare ja til hele tiden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ser kun et HF..

 

...

 

Admin, det er ikke et særligt stort problem, bare irriterende. Af og til spørger den om jeg virkelig vil forlade siden? hvis jeg f.eks poster et indlæg, trykker på et sidetal, bladrer side, eller trykker på et menu-valg. Men kun nogle gange..

 

Næppe noget der haster, bare lidt træls at skulle svare ja til hele tiden..

 

Der er et par gange, hvor jeg er begyndt at skrive et indlæg og så dropper det, så i stedet for at poste indlægget, trykker jeg på "indstillinger" for at se hvad nyt der er sket på de tråde jeg abonnerer på. I de tilfælde spørger den om jeg vil forlade siden. Dvs. det er kun når jeg er ved at skrive et indlæg, som jeg i så fald kommer til at annullere. Er du sikker på, det ikke også er sådan noget, der er sket hos dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er et par gange, hvor jeg er begyndt at skrive et indlæg og så dropper det, så i stedet for at poste indlægget, trykker jeg på "indstillinger" for at se hvad nyt der er sket på de tråde jeg abonnerer på. I de tilfælde spørger den om jeg vil forlade siden. Dvs. det er kun når jeg er ved at skrive et indlæg, som jeg i så fald kommer til at annullere. Er du sikker på, det ikke også er sådan noget, der er sket hos dig?

 

Også uden at ejg er ved at skrive indlæg.. Hvis jeg f.eks bare læser op og den slags..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror tilgengæld at jeg er ved at vænne mig lidt til det nye HF og undskylder lige for alle mine bøvser. :genert: Men jeg vil da gerne lige spørge om det er muligt at finde ud af hvilke tråde der har været skrevet i, siden man var herinde sidst. Og så kunne det være rart at kunne se hvornår det sidste indlæg i en tråd var skrevet, og ikke bare datoen og af hvem (det sidste synes jeg er mindre vigtigt end tidspunktet).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg tror tilgengæld at jeg er ved at vænne mig lidt til det nye HF og undskylder lige for alle mine bøvser. :genert: Men jeg vil da gerne lige spørge om det er muligt at finde ud af hvilke tråde der har været skrevet i, siden man var herinde sidst. Og så kunne det være rart at kunne se hvornår det sidste indlæg i en tråd var skrevet, og ikke bare datoen og af hvem (det sidste synes jeg er mindre vigtigt end tidspunktet).

 

Jeg bruger 'nye indlæg'.

Mht datoen, så har jeg det samme 'problem' som dig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror tilgengæld at jeg er ved at vænne mig lidt til det nye HF og undskylder lige for alle mine bøvser. :genert: Men jeg vil da gerne lige spørge om det er muligt at finde ud af hvilke tråde der har været skrevet i, siden man var herinde sidst. Og så kunne det være rart at kunne se hvornår det sidste indlæg i en tråd var skrevet, og ikke bare datoen og af hvem (det sidste synes jeg er mindre vigtigt end tidspunktet).

 

Nye indlæg siden sidst, der skal du bruge "Nyt?" knappen.

 

Ang. dato, tid og navn på sidste indlæg, der har jeg det både på forum oversigten og forsiden, og på "Nyt". Hvor mangler du det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt. Når jeg læser Fox' indlæg, som jeg har citeret her, står hf som det sidste ord på 1. linie men også som 1. ord på 2. linie. Jeg har oplevet det ved andre indlæg også, og nu hvor jeg så citerer indlægget kan jeg se, at ordet hf kun står der een gang. Første gang jeg så det i et indlæg, troede jeg bare det var en tastefejl, men det må så være min computer, der er mærkelig. Er det kun mig, der har det "problem" (problem er jo så meget sagt, for det gør jo ikke indlæg eller hf generelt totalt ulæselig, så jeg undrer mig bare lidt :blink:)

 

Jeg har ikke selv oplevet det, men vil prøve at holde øje, og se om det opstår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nye indlæg siden sidst, der skal du bruge "Nyt?" knappen.

 

Ang. dato, tid og navn på sidste indlæg, der har jeg det både på forum oversigten og forsiden, og på "Nyt". Hvor mangler du det?

 

Nu var det godt nok ikke mig,d er blev ringet op, men jeg har samme problem, jeg mangler tidspunkt på 'nye indlæg' - der kan jeg kun se noget af datoen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...