Hop til indhold

Opgradering


Administrator
 Share

Recommended Posts

Et nyt og underligt problem er dukket op hos mig - når jeg skriver et indlæg, kan jeg ikke flytte markøren vha. piletasterne..? Har testet på både pc og Mac, og både hurtigt svar og besvar emnet, både med enkeltklik og dobbeltklik... Liiidt irriterende at skulle ha' fat i musen hver gang man har lavet en tastefejl, og det sker jo indimellem... :pift:

 

ja, jeg oplevede det samme i går aftes eller i morges, jeg kan ikke lige huske hvornår. meget mærkeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 955
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen

Der er sket noget med smile-boksen - tidligere kom den op i fuld størrelse, nu er den ret lille og med pile, så man skal navigere rundt. Jeg syntes ikke det er en forbedring, hvis det er derfor det er ændret.

 

Noget andet er karmabeskeder - er det en mulighed, at man kan se hele teksten og ikke bare enkelte ord. Ved korte beskeder betyder det jo ikke så meget, men ved længere vil det øge brugervenligheden, hvis feltet til beskeden blev større.

Link til indlæg
Del på andre sites

Et nyt og underligt problem er dukket op hos mig - når jeg skriver et indlæg, kan jeg ikke flytte markøren vha. piletasterne..? Har testet på både pc og Mac, og både hurtigt svar og besvar emnet, både med enkeltklik og dobbeltklik... Liiidt irriterende at skulle ha' fat i musen hver gang man har lavet en tastefejl, og det sker jo indimellem... :pift:

 

Ja det er mærkeligt, det må jeg undersøge nærmere, det sker ihvertfald ikke i chrome.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er sket noget med smile-boksen - tidligere kom den op i fuld størrelse, nu er den ret lille og med pile, så man skal navigere rundt. Jeg syntes ikke det er en forbedring, hvis det er derfor det er ændret.

 

Noget andet er karmabeskeder - er det en mulighed, at man kan se hele teksten og ikke bare enkelte ord. Ved korte beskeder betyder det jo ikke så meget, men ved længere vil det øge brugervenligheden, hvis feltet til beskeden blev større.

 

Ja den viser én linie, det er også kun beregnet til en kort bemærkning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Ja den viser én linie, det er også kun beregnet til en kort bemærkning.

 

Ok - den er nok lavet til folk, der ikke har så forbandet meget at sige :oops:

 

Nå.. jeg bliver enten god til, at bruge piletasten og eller også, så må jeg jo lære, at fatte mig i korthed :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan pludselig ikke finde ud af at oprette blogindlæg...

Jeg kan hverken finde funktionen herinde eller på app'en. :hmm:

Mon nogen vil/kan hjælpe mig?

 

Der var problemer med at en masse nye brugere kom til at oprette blog indlæg i stedet for tråde ude i fora, så blog funktionen er nu begrænset til at man skal have lavet et vist antal indlæg inden man kan blogge. Det er for at folk ikke skal tro de har lavet en ny tråd, når de i virkeligheden har blogget, og de så derfor fejlagtigt bliver "ignoreret" (der er mange brugere der ikke rigtig læser bloggene).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, ok - den gode historie er vel, at det ikke var mig, der var blevet helt tosset. :slem:

 

Den dårlige historie er, at jeg så må finde et andet sted at blogge....

Jeg har ikke så meget at byde ind med, når jeg ikke har så meget erfaring som hundeejer - så det vil tage mig lang tid at "få lov" til at skrive blogindlæg igen, hvis jeg skal gøre mig fortjent til det via en masse indlæg i trådene. Ærgerligt :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, ok - den gode historie er vel, at det ikke var mig, der var blevet helt tosset. :slem:

 

Den dårlige historie er, at jeg så må finde et andet sted at blogge....

Jeg har ikke så meget at byde ind med, når jeg ikke har så meget erfaring som hundeejer - så det vil tage mig lang tid at "få lov" til at skrive blogindlæg igen, hvis jeg skal gøre mig fortjent til det via en masse indlæg i trådene. Ærgerligt :(

 

du skal da bare smutte ind i alt og intet tråden og blande dig :blink: Missing var da herinde i et års tid inden hun fik hund, og skrev en masse i den tid! Du kan finde ud af om der bor andre H-F'ere i dit område, som du kan lære lidt at kende inden du får hund, så er der automatisk velkendte legekammerater/socilaiseringshunde klar, når du får din hvalp ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

du skal da bare smutte ind i alt og intet tråden og blande dig :blink: Missing var da herinde i et års tid inden hun fik hund, og skrev en masse i den tid! Du kan finde ud af om der bor andre H-F'ere i dit område, som du kan lære lidt at kende inden du får hund, så er der automatisk velkendte legekammerater/socilaiseringshunde klar, når du får din hvalp ;-)

 

Det har du da ret i, men jeg synes jo bare, at jeg allerede burde have gjort mig fortjent til at skrive blogindlæg, eftersom jeg har skrevet forholdsvis mange i forvejen...

Jeg har hunde og endda 2 af slagsen og bruger bloggen til, at familie og venner, der ikke lige bor i nærheden, kan følge med i hvordan det går.

Jeg synes, at jeg har for lidt tid til at følge med i trådene og så er det sådan lidt....at deltage i en snak og ikke kunne følge op på det mere end 1-2 gange om ugen. :hmm:

 

Men tak for dit svar. Det bliver nok bare til en blogflytning...og så lidt læsning herinde af og til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Malene Nielsen
Hvor er det lige at jeg kan finde den karma jeg har fået henne ? :genert:

 

liks popper op når der er nye, men karma og især de hilsner der ofte følger med fra søde givere, kan jeg ikke længere finde ud af hvor er !? :vedikke:

 

Tryk på indstillinger oppe til højre på siden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...