Hop til indhold

Er Hunde-Forum et forum for hunde?.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Jeg synes ikke, jeg har særlig meget hunde-relateret (træning etc) at snakke om:genert: Jo hele min hverdag er fokuseret på Luna og hendes velbefindende, men jeg får bare ikke trænet så meget som jeg bør. Måske er min interesse bare ikke stor nok:hmm: Gad ellers godt, men der går kun et par dage, så bliver det lidt en fuser:genert::cry:

 

Jeg elsker at vi kan sludre om alt herinde og jeg synes også jeg lærer folk bedre at kende:-D

 

Mit "problem" er lidt som Søster Lagkage også skriver, at her bliver for stort:genert: Jeg var på et engelsk forum (var blandt de første 200, der meldte sig på banen) og det var SÅ hyggeligt, indtil ejer af sitet besluttede at blive størrere. Jeg tabte hurtigt interessen og skal ærligt indrømme, at jeg meget sjældent får kigget derind længere, alt for mange, jeg ikke kender:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ikke for at gå efter manden, men sådan en som DKW, hvis han kun havde været i hunde-relaterede tråde, havde jeg dømt ham som belastende nar, men udelukkende fordi han har fjollet en smule hist og pist, røg han ind på favoritlisten og jeg kan gennemskue meningen med hans hunde-relaterede indlæg - når jeg er til tandlæge, taler vi ikke kun om mine tænder, på arbejde taler vi ikke kun om arbejde, lidt flere dimensioner på andre personer gør dem som regel mere tiltalende og troværdige.

 

Men EN ting er jeg helt vildt træt af og ville ønske blev censureret hårdt og brutalt - indlæg om at nu skrider jeg, holder pause, der er ikke plads til mig, dem fatter jeg slet ikke pointen i

 

Jeg vil så også sige, at uanset hvor mange gange jeg kan føle at jeg måske skulle finde et andet sted, så synes jeg at "truslen" er lidt latterlig... Men jeg er også typen der ikke bryder mig om når folk laver "afskeds tråde" når de forlader et forum...

 

Jeg synes det er fair at fortælle hvordan man har det, når man bliver spurgt... Men hvis man vil smutte, så står det jo en frit for at smutte... Så kan man gøre det i fred og ro, og undvære at lave drama :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men EN ting er jeg helt vildt træt af og ville ønske blev censureret hårdt og brutalt - indlæg om at nu skrider jeg, holder pause, der er ikke plads til mig, dem fatter jeg slet ikke pointen i

 

Er det da ikke bedre end at lade munden flyde over med hvad hjertet er fuldt af?. Her var det bare for at forklare hvorfor der ikke kommer flere svar fra mig,... nu hvor det trods alt er mig der har startet tråden.

 

Jeg har været bruger siden hundeforum knap havde et nyt indlæg om dagen og har aldrig ytret noget af det du harmes over, før,... så bær lige over med mig, hva`?.

Link til indlæg
Del på andre sites

PT ligger mit liv sådan at jeg har den hund jeg har, der er minimale problemer, eller ting jeg gider debatere. Der er lidt projekt Barf, som jeg efterhånden også har styr på.

Jeg er sikker på, at det ikke er med vilje, men du får det til at lyde....ikke særlig venligt. Du har styr på tingene og så gider du ikke at debattere? Jamen, netop hvis du har styr på tingene, så kunne du jo hjælpe andre her på forum, der ikke er i samme heldige situation som du.

 

Har du slet ikke tænkt på det?

 

personer som dig Ascha. Da jeg jo ved du i laaaaaaang tid har haft problemer med løst snak, karma til de forkerte, og takker de forkerte for de forkerte posts!

Ja, NU er jeg s'gu da sikker på, at du ikke er særlig venlig - for at sige det mildt. Kæft, hvor er det ubehageligt at læse.

 

Nu siger jeg det til dig rent ud - hvis du bliver ved med at fortælle folk, at de bare kan forlade forum, så agter jeg at klage over dig. Det er simpelthen for barnagtigt og tilmed groft (og sikkert imod indtil flere regler herinde).

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville være rigtig ked af, hvis de kloge hundefolk (som ts) forsvandt. Jeg har ikke selv så meget hundeviden, men jeg forsøger at hjælpe der hvor jeg kan (Tiest de helt nye brugere). Og ellers suger jeg til mig fra de vidende... Personligt ville jeg gerne have fjernet off-topic emner fra nyt eller dagens indlæg eller nye indlæg.:vedikke: Eller bare en eller anden funktion, så det kun er hundeemner, der kommer op.

 

Boksen til højre bruger jeg aldrig, synes egentlig den er direkte i vejen (fordi den kun viser de sidst 5 indlæg, det kan jeg ikke rigtig bruge til noget, når jeg kun tjekker hf en gang om dagen).

Link til indlæg
Del på andre sites

Men er det ikke muligt at løst snak ikke kommer frem i dagens indlæg eller nowet, så man kun ser det under selve kategorien :vedikke: For mig er det lige meget, men der sku jo gerne være plads til alle :-D

 

Jeg ville være ked af, hvis de tråde ikke blev vist under Dagens indlæg og Nye indlæg. Men fint, hvis man aktivt kunne vælge ikke at få dem vist i Dagens og Nye indlæg, så dem, der føler sig overvældet af dem, kunne vælge dem fra.

 

Admin: Kan man evt gøre, så løst snak ikke figurerer i boksen til højre? Der kan det måske godt virke overvældende, hvis de sidste 5 indlæg alle har været løst snak? :vedikke:

 

Det synes jeg er en fin idé. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det da ikke bedre end at lade munden flyde over med hvad hjertet er fuldt af?. Her var det bare for at forklare hvorfor der ikke kommer flere svar fra mig,... nu hvor det trods alt er mig der har startet tråden.

 

Jeg har været bruger siden hundeforum knap havde et nyt indlæg om dagen og har aldrig ytret noget af det du harmes over, før,... så bær lige over med mig, hva`?.

 

Jeg håber da at du bliver og giver det en chance hvis admin får sorteret lidt i indlæggene. Jeg er ikke altid enig med dig, men jeg kan godt lide at læse dine indlæg så det ville da være trist hvis du forsvandt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ikke for at gå efter manden, men sådan en som DKW, hvis han kun havde været i hunde-relaterede tråde, havde jeg dømt ham som belastende nar, men udelukkende fordi han har fjollet en smule hist og pist, røg han ind på favoritlisten og jeg kan gennemskue meningen med hans hunde-relaterede indlæg - når jeg er til tandlæge, taler vi ikke kun om mine tænder, på arbejde taler vi ikke kun om arbejde, lidt flere dimensioner på andre personer gør dem som regel mere tiltalende og troværdige.

 

Men EN ting er jeg helt vildt træt af og ville ønske blev censureret hårdt og brutalt - indlæg om at nu skrider jeg, holder pause, der er ikke plads til mig, dem fatter jeg slet ikke pointen i

 

Du er en klog Kvinde :-)

 

Til at starte med har de fleste af os lært hinanden at kende via. vores hunde og de interesser vi har her for dem.. Nogen har fundet hinanden via. lp tråden, andre HTM eller Ag tråden måske.. og så har det ene ført frem til det andet..

 

Overvej lige hvor mange fine venskaber dette forum har været med til at skabe...? Jeg er glad for alle de mennesker jeg personligt har mødt og lært en masse af... Og det er altid startet med noget hunde halløj :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes godt nok, at det ville være trist, hvis der ikke var plads til løst snak om ikke hunderelaterede emner, og må indrømme at jeg nok ikke ville være her, hvis det ikke fandtes.. Det er dét jeg synes, der er så dejligt ved at være her, der er plads til alle, og jeg synes, at man får et langt større kendskab til hinanden, netop fordi man deler mere fra sit liv end kun lige det hunde-relaterede...

 

Og jeg hopper også lige på vognen med, at jeg ville være ked af, hvis det forsvandt fra "nye indlæg"/"dagens indlæg", da det er den eneste funktion jeg bruger herinde....

 

Shii, jeg har lidt svært ved helt at forstå dig, tror jeg, eller også er jeg bare ikke enig :lol: Mener du, at man burde kunne deltage i alle tråde, og forstår ikke helt hvorfor du ikke synes, at der er plads til andre tråde som ikke indeholder hundesnak? Dette er ikke ment som et angreb, men så sent som igår skimmede jeg et indlæg af dig, hvor du havde brug for at læsse af/brokke dig over noget, ligesom du også tidl. har opretttet tråde om bolig og så har jeg lidt svært ved at få det til at hænge sammen med, hvis du ikke synes der er plads til løst snak såsom babytråden/kattetråden, når du selv opretter ikke hunderelaterede indlæg...Som sagt, bare ment som undren, så håber ikke det tages ilde op, kan sagtens også være jeg har misforstået noget, er ret så træt...

 

I det hele taget har jeg nok svært ved at forstå denne debat, for har svært ved at forstå, hvorfor det kan være et problem for dem som ikke gider løst snak at lade være med læse og deltage i dem....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på, at det ikke er med vilje, men du får det til at lyde....ikke særlig venligt. Du har styr på tingene og så gider du ikke at debattere? Jamen, netop hvis du har styr på tingene, så kunne du jo hjælpe andre her på forum, der ikke er i samme heldige situation som du.

 

Har du slet ikke tænkt på det?

 

 

Ja, NU er jeg s'gu da sikker på, at du ikke er særlig venlig - for at sige det mildt. Kæft, hvor er det ubehageligt at læse.

 

Nu siger jeg det til dig rent ud - hvis du bliver ved med at fortælle folk, at de bare kan forlade forum, så agter jeg at klage over dig. Det er simpelthen for barnagtigt og tilmed groft (og sikkert imod indtil flere regler herinde).

 

 

Det må du altså gerne, jeg skal nok lade være med at bære nag. Jeg har en mening, og den står jeg ved, om du vil rapotere mig for min mening eller ej.

Trusler er til for at skræmme, jeg ville hellere at du ikke truer, men tager hånd om sagen, hvis du mener jeg skal rapoteres, så ta du at gøre det :ae::ae: Jeg skal nok overleve :blink: (og da jeg jo vitterligt ikke mener at overskredet nogle at HFs regler.......)

 

 

Og til det første, så skal da GLÆDELIGT GENTAGE mig selv IGEN........ host host: enten har folk skrevet det jeg mener, og så er det jo spild af både min, din og andres tid at jeg skriver det som alle andre HAR skrevet. Eller også har jeg ikke forstand til at svare på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det da ikke bedre end at lade munden flyde over med hvad hjertet er fuldt af?. Her var det bare for at forklare hvorfor der ikke kommer flere svar fra mig,... nu hvor det trods alt er mig der har startet tråden.

 

Jeg har været bruger siden hundeforum knap havde et nyt indlæg om dagen og har aldrig ytret noget af det du harmes over, før,... så bær lige over med mig, hva`?.

 

Skriver så langsomt, at din pause kom i mellemtiden, men holder fast i min holdning! Mit ego er bare ikke stort nok til at tro, hf tager skade, hvis jeg smutter + jeg forstår slet ikke formålet, hvad skal jeg bruge den info til? Dårlig samvittighed? Straks ændre hf så den der siger farvel allligevel bliver? Sige undskyld?

 

Håber du bliver, for du skriver mange gode hundeting (og du var ikke blokeret, da du troede det), men nu har du skrevet, at du holder en pause og jeg går ud fra det ikke var en tom trussel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvem skal bestemme hvad der må skrives?

Det skal JEG da?! tsk tsk, hvor kan du være i tvivl?

 

Bagge, prøv lige at læse, hvad jeg skriver....jeg ønsker IKKE NOGEN FORBUD. Det er vel egentlig svar nok på dit spørgsmål, for hvis der ikke skal være forbud, skal ingen jo bestemme, right?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal JEG da?! tsk tsk, hvor kan du være i tvivl?

 

Bagge, prøv lige at læse, hvad jeg skriver....jeg ønsker IKKE NOGEN FORBUD. Det er vel egentlig svar nok på dit spørgsmål, for hvis der ikke skal være forbud, skal ingen jo bestemme, right?

 

Blev bare forvirret :oops:

 

Men så skal vi ha din adresse, så kan man sende bestikkelse og måske få lov at skrive lidt af hvert :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvorfor må jeg ikke sige min mening? Måske det er ufestligt, men jeg er da virkelig stødt på langt være ting herinde. Jeg har en mening, og den står jeg ved.

Som du ser, har jeg jo netop selv været i den situation, hvor HF ikke var stedet for mig. Kunne ikke finde bedre steder, og så må jeg jo indfinde mig.

DET ER MIN MENING, og den står jeg altså ved, om du og andre så mener det er ufestligt.

Jeg prøvede at bløde lidt op på det, men siden du nu tvinger mig - ufestligt er ikke ordet. Uhøfligt er ordet, og du er alligevel IKKE i en position, hvor du kan beslutte, om andre listemedlemmer skal blive eller gå.

 

eller også har jeg bare ikke forstanden til at svare. Som jeg også skrev, så er det en kendsgerning at jeg bare ikke er den klogeste ejer herinde, selv om det da ville være interessant at prøve at være det :mrgreen:
Jeg ved ikke, hvad der er kendsgerninger og hvad ikke, men der er INTET i vejen med din "hundeejer-forstand".
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede at bløde lidt op på det, men siden du nu tvinger mig - ufestligt er ikke ordet. Uhøfligt er ordet, og du er alligevel IKKE i en position, hvor du kan beslutte, om andre listemedlemmer skal blive eller gå.

 

Jeg ved ikke, hvad der er kendsgerninger og hvad ikke, men der er INTET i vejen med din "hundeejer-forstand".

 

Men for hulen da, jeg har ikke i sinde at bestemme noget som helst, jeg skrev jo bare at "hvis een sektion kan ødelægge et helt forum - så er HF nok ikek stedet for dem"

Det er en mening, jeg skriver inden steder om du eller andre må være her eller ej.

 

Og NU gider jeg egentlig ikke at bruge mere energi på at forklare mig :mrgreen: det er nemlig igen spild at både din og min tid.

Jeg har en mening, du har en mening, sådan er livet. Og så kommer vi to jo nok bare ikke længere i den sag.

 

Ha en god aften :vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel vi vi så. Vi laver et program, der sætter strøm til tasterne, hvis folk ikke skriver ordet hund i mindst hvert 7. ord. Såtan. :slem:

 

Nej, søde søster, selvfølgelig skal det da bestemt ikke ikke være forbudt at snakke om andre ting, men jo mere energi man lægger i "andre ting", jo mindre energi lægger man jo tilsvarende i hundeting. Men forstår du - hver gang jeg logger på Dagens Indlæg, så synes jeg, at det vrimler med ikke-hundeting, og så tænker jeg helt ærligt: Fåååååårk da osse!

 

Men jeg vil sgutte have nogen forbud. Mere måske en slags erkendelse af, at det faktisk er et - HUNDE-forum og som sådan bør have langt den største vægt lagt på HUNDE. Det ville jeg i hvert fald personligt foretrække.

 

Jeg skriver virkelig meget i alt og intet om Motor og Voodoo. Poster osse billeder, bare 1 eller 2 som ikke rigtigt kan godt gøre en hel tråd for sig selv. ELSKER at skrive om dem men tror muligvis også i vil få lidt spat af mig hvis jeg lavede 4 tråde dagligt om dem :oops: Altså det er jo ingenting, det er bare pludder-pladder.

 

Så selvom jeg kan skrive om kage og alverdens andre ikke-hunde relaterede emner, så handler hoveddelen af HF - for mig - om hund, hund og atter hund. Og så hundenes mennesker.

 

Jeg har derimod bidt mærke i, at tråde kan blive ved i længere tid - pt er jeg med i den med Kiki på barf, og synes det er totalt hyggeligt at den fortsætter og fortsætter, og ikke bare blev 1 spørgsmål, 4 svar, slut-tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver virkelig meget i alt og intet om Motor og Voodoo. Poster osse billeder, bare 1 eller 2 som ikke rigtigt kan godt gøre en hel tråd for sig selv. ELSKER at skrive om dem men tror muligvis også i vil få lidt spat af mig hvis jeg lavede 4 tråde dagligt om dem :oops: Altså det er jo ingenting, det er bare pludder-pladder.

 

Så selvom jeg kan skrive om kage og alverdens andre ikke-hunde relaterede emner, så handler hoveddelen af HF - for mig - om hund, hund og atter hund. Og så hundenes mennesker.

 

Jeg har derimod bidt mærke i, at tråde kan blive ved i længere tid - pt er jeg med i den med Kiki på barf, og synes det er totalt hyggeligt at den fortsætter og fortsætter, og ikke bare blev 1 spørgsmål, 4 svar, slut-tråd.

 

ja, jeg synes nu også, at der er virkelig meget hund i den løse snak. som dig bruger jeg f.eks. også alt og intet til lige at skrive lidt løst og fast om halfdan, eller stille et lille spørgsmål omkring ham - fordi jeg ikke bryder mig om at lave en milliard tråde med de mange mange utroligt interessante, dejlige, spændende eller uforståelige ting der sker for mig og hunden hver dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes godt nok, at det ville være trist, hvis der ikke var plads til løst snak om ikke hunderelaterede emner, og må indrømme at jeg nok ikke ville være her, hvis det ikke fandtes.. Det er dét jeg synes, der er så dejligt ved at være her, der er plads til alle, og jeg synes, at man får et langt større kendskab til hinanden, netop fordi man deler mere fra sit liv end kun lige det hunde-relaterede...

 

.........

 

I det hele taget har jeg nok svært ved at forstå denne debat, for har svært ved at forstå, hvorfor det kan være et problem for dem som ikke gider løst snak at lade være med læse og deltage i dem....

Jeg er en af dem, der er træt af, at der kommer - i mine øjne - alt for mange ikke-hunderelaterede tråde på dette hundeforum, MEN samtidig går jeg ikke ind for et forbud mod at tale om andet end hund. Jeg har selv med fornøjelse læst både mad- og vægt-tråde, så det skulle vel være bevis nok for, at jeg ikke ønsker KUN hundeting.

 

Men jeg ønsker OVERVEJENDE hunderelaterede emner. Dels fordi det er det, der interesserer mig personligt mest, dels fordi det jo altså, når alt kommer til alt, ér et HUNDEforum. Det er snart jul, så dét ønsker jeg mig. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blev bare forvirret :oops:

 

Men så skal vi ha din adresse, så kan man sende bestikkelse og måske få lov at skrive lidt af hvert :blink:

Jeps. Jeg laver s'gu min helt egen adresse-tråd (og kalder den: Her bor min HUND). Bestikkelse modtages meget gerne - og meget OFTE. God gerning kan ikke gøres for tit. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps. Jeg laver s'gu min helt egen adresse-tråd (og kalder den: Her bor min HUND). Bestikkelse modtages meget gerne - og meget OFTE. God gerning kan ikke gøres for tit. :banan:

 

Og det var så noget andet - hvor søren er alle dine hundetråde?? Hvis nu ALLE skrev flere hundetråde.... så var der jo flere af dem :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det var så noget andet - hvor søren er alle dine hundetråde?? Hvis nu ALLE skrev flere hundetråde.... så var der jo flere af dem :engel:

Der fik du mig - men til gengæld skriver jeg en helvedes masse indlæg. Kan det ikke godt gøre det? Jeg er nemlig elendig til at finde på nye tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...