Hop til indhold

Lexus


Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Camilla Sjelhøj

det er den værste besked jeg længe har læst her inde :cry: jeg føler virkelig at skønne Lexus var en del af "mig" for har virkelig forelsket mig i ham og elskede at læse tråde om den skønne dreng... sidder her og fælder en tåre for ham og jer... i er i mine tanker...

 

HVIL I FRED SMUKKE LEXUS tænder et lys for dig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
I skal alle have stor tak for alle jeres varme hilsner og tanker! Vi er lidt kort for hovedet i tiden. Men TAK alle sammen!!!!

 

Frank og Lene

 

 

det er helt forståeligt og i skal bare tage jer den tid det tager at komme sig bare en lille smugle over tabet af så betydningsfuld en hund han var... i er i mine tanker og tænder et lys igen i aften for den smukke Lexus... :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej dog! Som flere andre siger, så følger jeg også næsten at jeg kendte Lexus.

Som en gæv og fredelig kæmpe og repræsentant for den "farlige" race.

I er heldige at have haft ham i jeres liv.

Varme og trøstende tanker til jer

Hvil i fred, du gæve kæmpe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åhhh nej Frank!!!! :megaked:

 

Så det først efter Umulias tråd, for tænkte at denne lige kunne vente, til jeg lige skulle have et smil over endnu en skøn Lexus historie.... Hvor kan man dog tage grueligt fejl! :cry:

Det her kan bare ikke være rigtigt.... Verden har mistet en fantastisk stjerne.....

 

Jeg føler så meget med jer og sender jer begge de varmeste tanker.

Intet vil jo nogensinde kunne erstatte Lexus, som var en helt igennem vidunderlige hund - Og han har hjulpet rigtig mange, mig selv og Bamse inkl.

 

Tusind tak for alt du har givet os, smukke, smukke og vidunderlige Lexus!!!

 

Hvis jeg dog bare kunne tage noget af jeres smerte. :ae:

Tænker på jer, føler med jer og sørger med jer!

 

R.I.P smukke, smukke Lexus.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har først opdaget denne frygtelige ting nu, jeg så dit indlæg på FB om at nu var det 12 dage siden at Lexus gik bort :shock: Det kom fuldstændigt bag på mig, og jeg gik i gang med at søge både på FB og her for at finde ud af hvad der var sket, og fandt så denne tråd.

 

Og når det kan komme sådan bag på mig, så kan jeg slet ikke forestille mig hvor meget det er kommet bag på dig, slet ikke at være forberedt, det må være helt umuligt for jer helt at forstå at han rent faktisk er væk :megaked:

 

Som alle andre herinde så har jeg elsket historierne om den store og dejlige Lexus, og jeg syntes næsten at jeg kendte ham, må han hvile i fred, og mine tanker går til jer i denne svære tid :ae:

 

R.I.P Lexus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...