Hop til indhold

Teitur fortæller


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

  • Svar 279
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har aldrig prøvet et sådant forløb med en hund eller kat. Og aner ikke, om jeg ville kunne klare det, at se dyret i smerter for længe. Mine har jo været over 9 år ,når alvorlige sygdomme, som ikke operative disusprolapser eller andet sætte en stopper for et godt liv.

Så Stella , hvor hårdt det kan være , håber jeg du mærker på ham, hvornår hans grænse for mere sygdom, smerter og lidelse er kammet til den negative side.Og Han kun ønsker fred. Han har ikke fortjent et sådant liv med alle disse plager.

Og desværre ,når vi har en svag hund, vænner vi os til at være sygeplejerske i de værste perioder, men så bør hunden jo også kunne komme op til overfladen igen, og nyde livet som hund, alt efter dens alder.. Din risiko for, dette ikke sker for Teitur er måske for ringe, ander det ikke.

Men hvis Dr dyr siger jeres udsigter er for ringe, så vær barmhjertig, trods din store smerte.

Du har jo gjordt, hvad du kunne og vel også Dr Dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg græder så mit hjerte er ved at gå i opløsning og vi er ikke engang på dyrehospitalet endnu, venter på min mor som skal kører os. Men teitur han græder og piver og savler, kramper i mave og bagben, min stakkels lille skat skal ikke lide mere. Med mindre dyrlægen kan komme med en mirkael kur NU og det hjælper hans smerter omgående, så følger jeg Teitur over på den anden side af regnbuebroen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg græder så mit hjerte er ved at gå i opløsning og vi er ikke engang på dyrehospitalet endnu, venter på min mor som skal kører os. Men teitur han græder og piver og savler, kramper i mave og bagben, min stakkels lille skat skal ikke lide mere. Med mindre dyrlægen kan komme med en mirkael kur NU og det hjælper hans smerter omgående, så følger jeg Teitur over på den anden side af regnbuebroen.

 

Jeg syntes det er rigtig synd for Teitur, men bestemt også for dig... mine tanker går til Jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh Stelle, det gør mig ondt at det skal ende sådan, efter alt hvad du har kæmpet for Teitur.:megaked:

 

Men når det er sagt, så har Teitur været rigtig meget smerte igennem, og personligt er jeg ikke sikker på at jeg selv var gået så langt, for at holde et sygt dyr i live. Jeg har selv måtte sende mit 5 åneder gamle føl over på den anden side, efter flere måneders sygdom. Et sygdomsforløb der havde slidt med helt ned rent psykisk.. Og selvom jeg var knust da dyrlægen ringede og sagde der ikke var andet at gøre end at aflive. Min drøm om selv at avle et føl, der skulle være min følgesvend igennem de næste 25-30 år, var endt som et mareridt.

Men der gik ikke lang tid før jeg mærkede hvordan en stor byrde blev fjernet fra mine skuldre -jeg var lettet.

Jeg bliver stadig ked af det ved tanken om bekymringerne, sorgen og drømmen der brast. Men jeg vælger at tro der var en mening med at min lille pige ikke skulle være her på denne jord, og at jeg gjorde det rigtige både for hende og mig selv.

Sådan går livet alligevel videre, selv når man ikke selv tror det er muligt.

 

:ae: :kys: :bighug: til dig. Jeg ved hvilken smerte du nu gennemgår, og det er dybt urimeligt at du skal være så uheldig med dine elskede dyr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puh, en hård omgang i begge har været i gennem.

 

Og især du, der har måtte tage nogle vanskelige beslutninger her på det sidste. Men du skal vide, at du udefra set, har gjort alt hvad der er i din magt for dine hunde. Det er hårdt, hårdt, hårdt at skulle tage beslutningerne for vores dyr, men det er vores mulighed for at hjælpe dem bedst muligt.

 

Du er en god og kærlig hundeejer. Husk dig selv på det, for man kan glemme det lidt, når man er i gennem sådanne forløb, som det du oplever nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej Stella, det er jeg virkelig ked af at læse, du har kæmpet alt, hvad du overhovedet kan og nogle gange er det desværre bare ikke nok at gøre alt hvad man kan :megaked: Mange medfølende tanker herfra :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke rigtig haft overskud til at skrive herinde, også af frygt for at nogen mener jeg gør det helt forkerte. Men Teitur lever endnu. Dyrlægen mente bestemt han skulle have en sidste chance. Så Teitur er indlagt og helt smertedækket, han får drop med saltvand, antibiotika og morfin. Dyrlægen tog sine egne to labrador tæver med ned på dyrehospitalet og Teitur synes de er vældige søde og omvendt, så de har fået lov at putte inde hos ham. Dyrlægen fortalte også at han havde været glad på sin morgen tissetur. Skal op til ham i morgen. Han er virkelig sej. I går skulle jeg hjælpe med at ligge drop og blev pludeselig frygtelig dårlig og var ved at besvime. Så måtte sidde på en stol med hoved mellem benene og hvad gjorde lille Teitur da han så at mor her blev skidt. Han hoppede ned fra bordet med drop og det hele i benet og kom over og hoppede op af mig for at slikke mig på kinden. Årh han er da utrolig det lille pus. Han har fået sin kurv, tæpper, bamser og puder med i boksen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...