Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Er det Webmaster selen du har vundet? :-)

 

Jeg købte jo en til Magda (efter bl.a. din anbefaling) og jeg er SÅ glad for den! :-D

ja, det er webmasteren, den er brugt, men det er jeg ligeglad med, den var meget billig (ca 160 kroner)! :lol: Fedt at du er glad for din, det er altid godt at høre at noget man anbefaler virker, især når prisen er lidt pebret.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ved du om de kan vaskes og evt. hvordan?

 

De skal ikke vaskes, men kan hænges ud i frostvejr også blive banket og luftet godt...

 

 

De ser godt nok superlækre ud!

 

Jeg har købt en freedog sele og en Ruffwear front range sele til Wilma. 1 kg tørrede oksesener og 750 g tørret and, samt en ny lille kattebold til spidsen af min targetstick, da nogen havde napset den anden!

 

Ja, jeg er så overrasket over så store de er, de må være large eller xlarge - og virkelig god og tyk kvalitet :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Acana foderet hjem! Deres nye variant med lam. Tøserne var utrolig interesseret da posen blev åbnet - de fik en smagsprøve som røg ned med det samme, og uden betænkningstid. Det samme gjaldt aften- og natmåltidet. Så jeg tror det er godkendt :x: heldigt nok når jeg købte 18 kg... :lol: den lokale dyrehandel tager 599kr for 11,4 kg Acana. Den danske zooplus tager 499kr for samme mængde eller 18 kg for 649kr! Det er godt nok billigt! Og så er det inkl fragt! :5up:

 

Acana er det super godt foder! Helt sikkert det jeg ville gå tilbage til hvis jeg skulle skifte (y) dejligt at de har taget godt imod det :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Acana er det super godt foder! Helt sikkert det jeg ville gå tilbage til hvis jeg skulle skifte (y) dejligt at de har taget godt imod det :)

Jeg fik af vide at istedet for at gå efter en lav fedtprocent, så var det bedre at vælge uden kartofler fx. Og så fik jeg anbefalet Acana fremfor orijen, da der er flere grøntsager i Acana, og dermed er fodermængden også lidt større - hvilket er godt til Livas mave. Så nu ser vi om ikke vi kan fortsætte vægttabet på Acanas lam & æble. :x: Lige pt er det blandet op med det sidste af Optimanovaen, og begge dele spises med største fornøjelse. Så det bliver absolut heller ikke sidste gang vi køber optimanova - det har de været glade for hele vejen igennem :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige købt to Ruffwear slacklines. SHIT de er dyre, men de er så lækre! Har kigget på dem længe og nu skulle det være!

Har selv kigget på dem men er ikke nået til at købe endnu synes nemlig også de er lidt dyre ;-) men dejligt at høre de er gode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har selv kigget på dem men er ikke nået til at købe endnu synes nemlig også de er lidt dyre ;-) men dejligt at høre de er gode.

Jeg havde længe sukket efter Hunter's rundsyet elglæder liner til 570kr. Og prisen var jo så ikke bedre af at vi skulle købe 4 styks.... Men sidste sommer købte jeg dem - og hold nu op jeg er glad for dem! De er SÅ lækre og ALLE pengene værd. Så selvom det kan være halvpebret, så kan det viiiiirkelig være alle pengene værd :5up: men jeg havde godt nok også gået og taget tilløb til købet længe og tænkt over hvordan jeg lige skulle fremlægge den for Michael at liner til 570kr x4 var en god idé. :engel: Så hvis du synes linerne er lækre, så er jeg sikker på du bliver rigtig glad for købet, selvom de er halvpebret :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde længe sukket efter Hunter's rundsyet elglæder liner til 570kr. Og prisen var jo så ikke bedre af at vi skulle købe 4 styks.... Men sidste sommer købte jeg dem - og hold nu op jeg er glad for dem! De er SÅ lækre og ALLE pengene værd. Så selvom det kan være halvpebret, så kan det viiiiirkelig være alle pengene værd :5up: men jeg havde godt nok også gået og taget tilløb til købet længe og tænkt over hvordan jeg lige skulle fremlægge den for Michael at liner til 570kr x4 var en god idé. :engel: Så hvis du synes linerne er lækre, så er jeg sikker på du bliver rigtig glad for købet, selvom de er halvpebret :klap:

Ja og som jeg siger til manden de bliver jo brugt tre gange dagligt :mrgreen: og jeg skal kun have to :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og som jeg siger til manden de bliver jo brugt tre gange dagligt :mrgreen: og jeg skal kun have to :-)

Jeg sagde også at de jo bruges ofte, og jeg alligevel blev ved med at købe nye liner fordi jeg var utilfreds med dem vi fik købt - så de penge jeg ville fortsætte med at bruge på at prøve liner, det ville alligevel løbe op i prisen for Hunter's. Og så sagde han ok! :klap: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre :-D

 

Jeg er spændt på hvor slidstærk bamsen egentlig er, når Magda først har fået fat i den :rolleyes:

Ja nu er Magda selvfølgelig lidt større end vores - men alle andre bamser med piv i, inkl dem fra Kong, bliver splittet ad i løbet af 5 sekunder - de behøver ikke bide bamsen i stykker, de får bare punkteret pive-dims igennem bamsen. Vi har efterhånden haft Hugglehounds en hel del måneder, og samtlige piv er intakte endnu :5up: så jeg er meget positiv overrasket! Men som sagt, Magda er lige lidt større, så hvor meget den kan holde til i den vægtklasse, ved jeg selvfølgelig ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt sko(!) til Lily. Lily er helt vild for at møde andre hunde når vi går tur i asfaltjunglen, og derfor trækker hun afsted på 2 ben. Det betyder desværre at hun har slidt 2 negle til blods til bagpoterne. Så nu foregår snorture med sko på bagpoterne for hende.

 

(I disse køligere regnvejrstider ser det skide godt ud når jeg kommer gående med 2 jakke- eller tshirt-beklædte hunde og den ene også har SKO på! Der var tydeligvis flere hundejakker i Aalborg end i Rødovre :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
en lille lygte der hænger i hunde snoren, det jo blevet mørkt :-P

 

og guf... altid guf

 

blev fristet af kæmpe larve og heste bamsen i brugsen.... for Jackie vil sikkert gerne putte med den... men den er jo så stor og hun vil sikkert blive lige så glad for 5 tæpper

 

Jeg havde så svært ved ikke at købe kæmpelarven i Brugsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundebekleidung_hundemantel/hundemantel/wintermantel/222271?rrec=true

 

ikke fordi kræet er forfrossen men hun har fået et sår på inderlåret og hun ligner en der har fået tæv med en våd søndagsberlinger, når hun har skærm på....

hvor blød/komfortabel er den? Jeg har to i ren fleece til Sally og Dexter, og ville gerne have en til Charles, men de laver nu vist kun den model du har. Kan ikke se på billederne om den er stiv i stoffet.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor blød/komfortabel er den? Jeg har to i ren fleece til Sally og Dexter, og ville gerne have en til Charles, men de laver nu vist kun den model du har. Kan ikke se på billederne om den er stiv i stoffet.

 

Hooks har den i fleece. http://www.hooks.dk/produktsida/hundeoverall-cozy-showmasterr/36745/41543/

 

deres regntøjsversion er på sindsygt tilbud til under 100 kr, hvis nogen mangler sådan en

http://www.hooks.dk/produktsida/hundeoverall-comfort-showmasterr/39919/41164/

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor blød/komfortabel er den? Jeg har to i ren fleece til Sally og Dexter, og ville gerne have en til Charles, men de laver nu vist kun den model du har. Kan ikke se på billederne om den er stiv i stoffet.

 

Den er ikke fleece blød - nærmere Cotton coat agtig

;-)

 

loui er heller ikke pjattet med den - det er den største model men måske en smule for lille. Hun måler 67 cm

Link til indlæg
Del på andre sites

Hooks har den i fleece. http://www.hooks.dk/produktsida/hundeoverall-cozy-showmasterr/36745/41543/

 

deres regntøjsversion er på sindsygt tilbud til under 100 kr, hvis nogen mangler sådan en

http://www.hooks.dk/produktsida/hundeoverall-comfort-showmasterr/39919/41164/

der står ikke noget om udlandsfragt, men det er garanteret latterligt dyrt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...