Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Rødt ville i hvert fald være virkelig fint til hende :lun:

 

Ja ikke? De er bare så mega lækre de halsbånd og liner fra RuffWear. Har to af linerne, men har hele tiden været vild med det røde sæt. Det passer bare ikke skidegodt til hanhundene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er fuldkommende forelsket i de der paracord halsbånd, men jeg kan bare mærke at jeg er ikke helt kan rumme at give 700 kr pp for 2 nye halsbånd.. Så jeg satser på at min dejlige kreative veninde @Stjernetosse :mrgreen: snart får lært hvordan man laver den slags og bikser 2 sammen til mig :mrgreen:

Jeg skriver mig gerne op til fire styks hos hende også, så hun kan bare komme igang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldkommende forelsket i de der paracord halsbånd, men jeg kan bare mærke at jeg er ikke helt kan rumme at give 700 kr pp for 2 nye halsbånd.. Så jeg satser på at min dejlige kreative veninde @Stjernetosse :mrgreen: snart får lært hvordan man laver den slags og bikser 2 sammen til mig :mrgreen:

dem kan mna få i alle mulige og umulige udformninger herovre, til agility shows og lignende... og for meget færre penge end 700 kroner! Jeg er ikke selv så vild med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldkommende forelsket i de der paracord halsbånd, men jeg kan bare mærke at jeg er ikke helt kan rumme at give 700 kr pp for 2 nye halsbånd.. Så jeg satser på at min dejlige kreative veninde @Stjernetosse :mrgreen: snart får lært hvordan man laver den slags og bikser 2 sammen til mig :mrgreen:

 

Jeg har jo luret på det før, men jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg laver en ordentlig afslutning... Jeg kan nemlig også godt lide dem :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine beagler er blevet forkælet med de nye godbidder fra housefield - de æææææææælska dem!!! Og venindens hunde var ved at komme op og toppes over dem - det er kvalitetstegn :lol:

 

http://dogsrus.dk/godbidder-39/chips-100-sej-p308

http://dogsrus.dk/godbidder-39/fiske-steaks-100-sej-p309

http://dogsrus.dk/godbidder-39/fiskeguf-traeningsgodbidder-p307

http://dogsrus.dk/godbidder-39/flakes-fiskedrys-p311

http://dogsrus.dk/godbidder-39/flakes-fiskedrys-p311

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fuldkommende forelsket i de der paracord halsbånd, men jeg kan bare mærke at jeg er ikke helt kan rumme at give 700 kr pp for 2 nye halsbånd.. Så jeg satser på at min dejlige kreative veninde @Stjernetosse :mrgreen: snart får lært hvordan man laver den slags og bikser 2 sammen til mig :mrgreen:

 

 

Det er noget af det nemmeste at lave selv - har lavet til beaglerne og kræver bare at man kan knytte hvilket ikke er svært at lære. Her Darwin i ført hjemmelavet halsbånd.

 

DSC04334.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Har bestilt BOT-vinterdækken og -fleecedækken til Buster, håber størrelsen, og modellen generelt, passer. Er spændt på, hvad ham siger til dem.

 

Håber du bliver glad for dem. De sidder desværre skrækkeligt på mine to gårdbanditter. Modellen er tilgengæld ok til spanielsdyret. Men de højtansatte haler Karla og Johna har harmonerer dårligt med BOT. Og til den pris skal de altså sidde godt, synes jeg. Så jeg bruger aldrig mine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber du bliver glad for dem. De sidder desværre skrækkeligt på mine to gårdbanditter. Modellen er tilgengæld ok til spanielsdyret. Men de højtansatte haler Karla og Johna har harmonerer dårligt med BOT. Og til den pris skal de altså sidde godt, synes jeg. Så jeg bruger aldrig mine.

 

Jeg er også lidt spændt på det, hvilken str. har du til dine? Altså er der den mindste tvivl, så bliver de returneret. Købte du egentlig de tyske dækkener, som du linkede til?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også lidt spændt på det, hvilken str. har du til dine? Altså er der den mindste tvivl, så bliver de returneret. Købte du egentlig de tyske dækkener, som du linkede til?

 

Har ikke købt endnu, nej. Siden var pludselig væk! Nu er den der så igen, men har både fødselsdag og jul nu jo, så har skrevet det på ønskesedlen istedet.

 

karla har 37, Johna 34 i BOT. Men tror det er de gamle dækkener, der var størrelserne vist anderledes end nu

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også lidt spændt på det, hvilken str. har du til dine? Altså er der den mindste tvivl, så bliver de returneret. Købte du egentlig de tyske dækkener, som du linkede til?

 

Har ikke købt endnu, nej. Siden var pludselig væk! Nu er den der så igen, men har både fødselsdag og jul nu jo, så har skrevet det på ønskesedlen istedet.

 

karla har 37, Johna 34 i BOT. Men tror det er de gamle dækkener, der var størrelserne vist anderledes end nu

 

Mystisk! Meld endelig tilbage, hvis du får dækkenerne. Har købt str 37 til B.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...