Hop til indhold

Nogen der kan huske Ace der var sat på ignore?


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:hmm:kan man lige få en lille opdatering på historien med Ace (altså til os, som ikke husker så godt):-D? Og er han udstationeret hos jer? Eller er han jeres nu?

 

Hurtig opdatering er, at han kom til nogle mennesker, som havde adfærdsbehandler på, der fortalte dem, at de skulle ignorere ham hele døgnets 24 timer, og kun give ham opmærksomhed 15 min ud af de 24 timer :cry: Link til tråden har Missing lagt ind.

Han er vores og skal være her ALTID :hjerte:

 

åh, i bliver stensikkert lynhurtigt afhængige af at have lille, blød hund liggende rullet sammen i knæhaserne, som jeg har nu - det er altså bare det dejligste i verden :hjerte: har i tænkt jer at holde ham løveklippet? eller det er måske lidt tidligt at spørge om den slags :lol:

 

Han er løveklippet nu, men vi vil have ham i hvalpeklip :blink:

 

Glæder mig til billeder af Ace, har han bar løvenumse? :hjerte::mrgreen:

 

Nu har han :mrgreen: Så vi venter på det vokser :engel:

 

Det der har jeg også været lidt nervøs for. :lol:

 

Marie, stort tillykke med Ace - det lyder lidt som om det lige er hinanden i har brug for. :lun:

 

Dét er jeg sikker på vi har :lun:

 

 

Stort tillykke:-D Skal I så til at dele op de næste par uger? eller er han kastreret?:-D

 

 

 

Ja den vil jeg også godt høre. Jeg synes ikke jeg kan huske noget:genert:

 

Han er kastereret :blink:

 

 

Tak Missing :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Natten er forløbet fint. De startede lige ud med at skulle tumle for første gang :lol: Ace stod i sengen og Katla hoppede rundt på gulvet :lun: Nænnede ikke at stoppe dem, før de begyndte begge at legegø og Ace stormede frem og tilbage over os. Brandmanden prøvede ihærdigt at sove og jeg skraldgrinede. Ace endte med at putte imellem os og Katla ved mine fødder som altid :hjerte:

 

Morgenmaden er nu indtaget og de har været i haven...

I skrivende stund putter de sammen i sofaen :hjerte: de skal nok ende med at blive bedste venner :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Natten er forløbet fint. De startede lige ud med at skulle tumle for første gang :lol: Ace stod i sengen og Katla hoppede rundt på gulvet :lun: Nænnede ikke at stoppe dem, før de begyndte begge at legegø og Ace stormede frem og tilbage over os. Brandmanden prøvede ihærdigt at sove og jeg skraldgrinede. Ace endte med at putte imellem os og Katla ved mine fødder som altid :hjerte:

 

Morgenmaden er nu indtaget og de har været i haven...

I skrivende stund putter de sammen i sofaen :hjerte: de skal nok ende med at blive bedste venner :banan:

 

 

Det tør jeg altså ikke fortælle Maggie. Det ender jo med, at hun også vil have sin helt egen løve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Stort tillykke Marie - Hvor er det bare fantastisk og helt vidunderligt dejligt :klap:

Må ikke give mere karma ellers havde du fået det i voldsomme mængder :engel:

 

Jeg husker så tydeligt Ace og jeg husker så tydeligt hvor forfærdet jeg var over de ejere og den adfærdsbehandler - Og hvor er det bare sådan helt eventyragtigt, perfekt han er endt hos jer.

Der bliver i hvertfald ingen ignorering men masser af kærlighed :5up: :mrgreen:

 

 

Og nu synes jeg godt snart du må få oppet dig med billeder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes forresten hundene krymper i størrelse hjemme hos jer:mrgreen: - mistænker at næste hund bliver en chihauhua (må nok lige have en snak med ham brandmanden, så han lige kan få et ben til jorden og få sin GD:slem:).

 

GD'er kommer der HELT SIKKERT igen :lun: Men det bliver når vi engang har en bil og vores eget sted, baaaare rolig!!:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...