CrazyDogLady Skrevet December 4, 2011 Rapporter Share Skrevet December 4, 2011 Jeg husker tydeligt da jeg læste om Ace, som kom tilbage til Løveland og Janni. Det skar i hjertet og jeg følte en form for tilknytning. Jeg har længe været vilde med løverne og ønsket om at eje sådan en herre er nu blevet til virkelighed :banan: Janni var i dag på besøg, søde Natascha var også med, og de havde taget to hunde med, hvor Ace var den ene. De havde ikke været her mere end 5-10 min, så var jeg smeltet helt :hjerte: Ace er så fin og rolig, sød og kærlig. Elsker at nusse og er utrolig taknemlig hundedyr Janni og Natascha var her i ca 5 timer, hvor hundene hyggede, vi snakkede og Ace fandt ro og tryghed i omgivelserne. Siden de kørte, har Ace været i haven og tisse med Katla (som synes det er SKØNT med en hund i huset), spist ben og sovet, både ved mig og ved brandmanden Jeg er solgt og ovenud lykkelig :lun: Billeder har vi ikke fået taget, men skal nok oppe mig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 seeeejt marie og fantastisk dejligt for jer! jeg håber, at i alle bliver glade for hinanden, og jeg glæder mig til at høre meget mere til ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Liker SÅ meget!:banan: Husk nu!!!!!! Man må ikke vente ret længe med at poste billeder:engel: Uh, Ace:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Uuuhh, tillykke med ham Husker så tydeligt den historie! Er spændt på snarlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Nejjj hvor godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Årh, hvor godt! Tillykke Marie Billeder snart, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 seeeejt marie og fantastisk dejligt for jer! jeg håber, at i alle bliver glade for hinanden, og jeg glæder mig til at høre meget mere til ham! Jeg er allerede smaskforelsket og kan mærke brandmanden nok skal komme efter det Liker SÅ meget!:banan: Husk nu!!!!!! Man må ikke vente ret længe med at poste billeder:engel: Uh, Ace:lun: Skal nok få taget billeder :blink: Uuuhh, tillykke med ham Husker så tydeligt den historie! Er spændt på snarlige billeder Ja, hans historie er ikke en man glemmer Men her er man ikke på ignore, her er man på MAX FOKUS og er sikker på han nok skal blomstre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Årh, hvor godt! Tillykke Marie Billeder snart, ikke? Tak Jo billeder... snart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Ihhhhhhh hvor fantastisk:banan: Håber de to vovser bliver hinandens bedste venner:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret December 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Ihhhhhhh hvor fantastisk:banan: Håber de to vovser bliver hinandens bedste venner:hjerte: Er jeg sikker på de bliver :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Nøj, hvor dejligt!! Tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 :hmm:kan man lige få en lille opdatering på historien med Ace (altså til os, som ikke husker så godt)? Og er han udstationeret hos jer? Eller er han jeres nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Åååh, hvor skønt! Tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Tillykke med løven... Det ender da snart med alle at har en løve, gad vide om den epidemi i alle er smittet med, breder sig til udlandet :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 åh, i bliver stensikkert lynhurtigt afhængige af at have lille, blød hund liggende rullet sammen i knæhaserne, som jeg har nu - det er altså bare det dejligste i verden :hjerte: har i tænkt jer at holde ham løveklippet? eller det er måske lidt tidligt at spørge om den slags Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Ja, hans historie er ikke en man glemmer Men her er man ikke på ignore, her er man på MAX FOKUS og er sikker på han nok skal blomstre! Det er jeg ikke i tvivl om, at du sørger for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Jeg husker tydeligt da jeg læste om Ace, som kom tilbage til Løveland og Janni. Det skar i hjertet og jeg følte en form for tilknytning. Jeg har længe været vilde med løverne og ønsket om at eje sådan en herre er nu blevet til virkelighed :banan: Janni var i dag på besøg, søde Natascha var også med, og de havde taget to hunde med, hvor Ace var den ene. De havde ikke været her mere end 5-10 min, så var jeg smeltet helt :hjerte: Ace er så fin og rolig, sød og kærlig. Elsker at nusse og er utrolig taknemlig hundedyr Janni og Natascha var her i ca 5 timer, hvor hundene hyggede, vi snakkede og Ace fandt ro og tryghed i omgivelserne. Siden de kørte, har Ace været i haven og tisse med Katla (som synes det er SKØNT med en hund i huset), spist ben og sovet, både ved mig og ved brandmanden Jeg er solgt og ovenud lykkelig :lun: Billeder har vi ikke fået taget, men skal nok oppe mig :5up: Nej hvor er det dejligt at læse. Stort tillykke med Ace - han er en rigtig flot fyr. - og så glæder jeg mig til billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Tillykke med løven... Det ender da snart med alle at har en løve, gad vide om den epidemi i alle er smittet med, breder sig til udlandet :klap: :hmm:Har du glemt at Agnes er ved at spare sammen til en?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Hun har lidt problemer med cash flow, der er ikke gået lommepenge ind på kontoen de sidste par uger! Hun spørger om de afhændes på afbetaling, hun kan komme og arbejde pengene af om 12 år, når hun er færdig i lære som fodermester hos Malene Nielsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Glæder mig til billeder af Ace, har han bar løvenumse? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret December 4, 2011 Rapporter Share Besvaret December 4, 2011 Tillykke med løven... Det ender da snart med alle at har en løve, gad vide om den epidemi i alle er smittet med, breder sig til udlandet :klap: Det der har jeg også været lidt nervøs for. Marie, stort tillykke med Ace - det lyder lidt som om det lige er hinanden i har brug for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 5, 2011 Rapporter Share Besvaret December 5, 2011 Ej hvor godt for jer alle sammen. Tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret December 5, 2011 Rapporter Share Besvaret December 5, 2011 Glædelig hund og tillykke til Ace Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 5, 2011 Rapporter Share Besvaret December 5, 2011 Hun har lidt problemer med cash flow, der er ikke gået lommepenge ind på kontoen de sidste par uger! Hun spørger om de afhændes på afbetaling, hun kan komme og arbejde pengene af om 12 år, når hun er færdig i lære som fodermester hos Malene Nielsen Det bare i orden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 5, 2011 Rapporter Share Besvaret December 5, 2011 Stort tillykke:-D Skal I så til at dele op de næste par uger? eller er han kastreret? :hmm:kan man lige få en lille opdatering på historien med Ace (altså til os, som ikke husker så godt)? Og er han udstationeret hos jer? Eller er han jeres nu? Ja den vil jeg også godt høre. Jeg synes ikke jeg kan huske noget:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts