Hop til indhold

Dine mål for 2012


Dorte
 Share

Recommended Posts

Mit mål for 2011 var bare at Motor skulle have brugsprøven, desværre har der i efteråret kun været ét løb og der kunne man ikke tage den. Jeg tror jeg vil gå efter at de så tager den sammen til efteråret, desværre kan vi risikere at skulle vente 3 timer på at komme afsted i fremtiden (man skal melde at man er der ret tidligt), er lidt bange for at de vil være pænt drænede på det tidspunkt, men, jeg må jo bare prøve.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Joy

Klasse 2 i både spring og agility. Afhængigt af hvornår vi får vores manglende pind i spring, så hedder målet muligvis klasse 3

 

Cassi

Stilles til start i C-klassen og gerne få oprykning til B, og *drømme drømme* DM-udtagelse.

Starte til agility og forhåbentlig klr til at stille til start hos de let øvede til vores lokalkonkurrence.

 

Mig

Blive færdig med træneruddannelsen, så jeg har overbygningen til både agility og dch-lydighed

Få mit HF-mærke i bronze i agility(vi mangler lige en oprykning, pointene er samlet) og hvis den lille prinsesse er sej, så også i lydighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Indy

Skal egentlig bare have lov til at være gammel, men kan muligvis lokkes til at gå efter det svenske vildtsporchampionat med hende

 

Buffy

Håber håber håber at få min mand animeret til at få trænet hende op igen til en apporteringsprøve

 

Godis

Skal forhåbentlig have et kuld her i foråret 2012, vi scanner om en uge for at se om der er gevinst.

Til efteråret vil jeg gerne have den svenske vildtsportitel på hende

 

Tussan

Skal parres vinteren/forår 2012.

Apporteringsprøve efterår

Hente endnu en 1 pr. begynderklasse og forhåbentlig i åben klasse til efteråret

Skal hente 2 udstillingschampionater

 

Kai Kai

1. pr. Begynderklasse, markprøve

Svensk Vildtsporchamp

mindst 4 nye udstillingschampionater

 

Gunnar

skal fødes :mrgreen:

 

 

Mig selv (sagde hunden)

Skal færdiggøre dommeruddannelse, mark

Påbegynde dommeruddannelse, app.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mål for 2012.

 

Have meget sjov med mine kursister.

At få lært mange kursister meget

Selv lære noget nyt (ved endnu ikke hvad:-)

Hjælpe til med at få endnu flere kursister udtaget til DM (i år 14 :banan:, har verdens bedste kursister)

Ikke lade hjertet løbe af med mig og tage for mange nye hunde ind

Lave lidt mindre og tjene endnu flere penge (mangler stadig en plan for dette)

Mine egne 8 hunde og jeg skal nok til en konkurrence eller 2, men i hvad og hvor det bringer os hen vil jeg ikke sætte mål for. Vores hovedformål er at hygge os og så bringer det os ofte langt

 

Godt nytår til jer alle

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg skal have mig et job og må da gerne tabe mig 10 kg :x: realistisk set så lykkes den ene del nok kun, og så satser jeg altså på jobbet :mrgreen:

 

 

Skipper:

Der skal arbejdes med det der fylder mest for øjeblikket, hans uhensigtmæssige adfærd overfor andre hanner. Så der bliver kontaktet en adfærdsbehandler i næste uge og så tager vi den derfra. Om han bliver kastreret eller ej, bliver besluttet i samråd med hende.

 

Træningsmæssigt skal vi fortsætte til rally i foråret, og så drømmer jeg lidt om at prøve noget sportræning til efteråret.

Link til indlæg
Del på andre sites

På hundefronten skal det selvfølgelig være at få sparet op til et indskud, så jeg kan flytte ind i en lejlighed, hvor man må have hund :mrgreen:

 

På det personlige plan skulle der rigtig gerne ske en del.. Som jeg skrev i alt og intet for et par dage siden, skulle jeg gerne blive rigtig meget bedre til at sætte pris på de mennesker, der holder af mig og bare vil mig det bedste, i stedet for altid enten holde dem to skridt fra livet eller skubbe dem væk, hvis de endelig får lavet hul i den der gigantiske mur, som jeg åbenbart synes er mega nødvendig at have.. :genert: Dét bliver svært, og det startede da også virkelig dårligt.. Men mon ikke det lykkedes en dag.. Der er i hvert fald plads til forbedring, og der er nok at gå i gang med.. Så kommer da ikke til at kede mig..

 

Og så skulle jeg også gerne tabe mig i hvert fald ti-femten kilo i år.. Når min nye vægt forhåbentligt ankommer om et par dage, kan projekt slank komme i gang igen og så giver jeg den gas :cool:

 

Pyh.. Glæder mig sgu til at læse op på det her om et år :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er elendig til at holde mig selv i nakken, så de mål springer vi lige over :lol:

 

Hvis tid/overskud er der, skal Tilde begynde til agility!... Nova skal stadigvæk ud og få en masse gode hundevenner også skal der trænes indkald med dem begge og krydses fingre for at Nova ikke opdager sin jagthunde side!.. Nova fortsætter på hvalpeholdet, hvor jeg forhåbentlig får lært hende ikke at trække :lol: Udover det vil jeg gerne have hende på udstilling :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Finde et ordentligt sted at bo...

 

Træningsmål:

 

Mysla:

Blive mere tryg på andre hunde på afstand så Hun ikke gøer ved skyggen af en ..

Rally øvet mester.

Kunne godt tænke mig en prøve i lp også.

Og Så kunne det være rigtig sjovt hvis jeg fik sat det freestyle program sammen til hende..

 

Sheila:

Blive endnu et år ældre uden skavanker..

Og holde op med at lære mig nye ting, hvilket vil sige at hun ikke behøver blive udsat for nogen prøvelser i år.

Holde gang i hygge tricks træningen og være fantastisk tante for de hvalpe hun orker:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Mine mål for mig selv:

- Lade være at bide negle

- Bestå mine eksaminer, helst med 10 eller 12

- Begynde så småt at træne igen

- Få sat hegn op, så lille Bella ikke kan rende ud på vejen

 

Mine mål for Bella:

- Lære at gå pænt i kort snor

- Træne indkald, så jeg er sikker på hun kommer hver gang

- Begynde til ung-hundetræning i foråret og igen i efteråret

- Få plads øvelsen 100% på plads :blink:

- Gå lange ture hver dag (Er nok blevet lidt god til at tage en mindre tur når det regner, men der findes ikke dårligt vejr kun dårlig påklædning, ikke sandt? :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Jeg er skidt til at nå mine mål, så mir eneste mål er at finde noget foder, som Bella kan li' :mrgreen:

 

Bella:

- Starte agility på hold

- Lære at sækketunnelen IKKE er farlig, og IKKE har nogen intentioner om at æde hende.

- Komme på den første udstilling, forhåbentligt her til marts.

- Træne indkald!

- Lære at små hunde godt kan være søde.

- Og så skal hun, hvis alt går vel på udstilling, og vi kan få hende avlsgodkendt og fundet fri for div. sygdomme, have et kuld hvalpe sen sommer/start efterår.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig:

Få sat lejligheden til salg, og forhåbenligt få den solgt ret hurtigt ;-) Så vi kan få købt os et hus (vi har kig på et, som vi et meget hooked på):-D

Komme tættere på en beslutning, ang. en Kelpie i husstanden :slem: :blink:

Komme igang med at spinne og træne igen, og smide nogle kilo... :genert:

Deltagelse i Tøserunden ;-)

Komme lidt oftere på skydebanen, og deltage i klubmesterskabet...

Muligvis påbegynde flugtskydnings-instruktør uddannelsen - klubben vil gerne have mig som instruktør, så jeg kan opstarte et kvindehold... :slem:

 

 

Gizmo:

Deltagelse i Rally Øvet klasser... muligvis blive RØM - men regner ikke med noget :genert:

Bestå en LP1 :shock:

Håber at få ham klar til en Markprøve, og håber på at han består (så vi kan stille i brugsklassen til udstillinger) - der skal arbejdes med apportering

Få trænet schweiss noget mere, og stille i en 3t/400m prøve... ;-)

Få trænet hans angst (??) for feltforhindringer væk (agility)

Starte til nogle agility konkurrencer (i spring klasser uden feltforhindringer)

Fortsætte sin udvikling som skøn og dejlig følgesvend :lun:

 

 

Ling:

Nyde livet og være den gode dreng han er :lun:

 

 

Hvor mange af målene der bliver nået er ikke til at sige :genert: Men så har vi da noget at træne og gå efter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso skal ordentlig i gang med konkurrencerne, og så skal hun søreme HD-(m.m)fotograferes!! Det ville da også være sjovt at få en LP1 på plads, men det er kun hvis der er tid til overs...

 

Hmm, jeg var vist lidt træt da jeg skrev ovenstående - glemte en del! :lol:

 

Iso skal også lære at ikke springe op ad terrassedøren!!! :evil: Og så har jeg jo en aftale med en veninde der skal udstille Iso en enkelt gang. Vi skal også på kursus, minimum én gang i foråret og én gang i efteråret.

 

Mht. mig selv så skal jeg ha' mine jerntal normale igen, og så skal jeg holde fast i vores gåture - både for Iso's og min egen skyld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Mål for Holle-potten 2012

 

- tre pinde i (rally) ekspert kl. Jagten er skudt i gang.

 

- at kunne lave straight/out. Det fedeste trick EVER (og jeg gir ikke op!).

 

- at blive bedre til højrehandling. I tilfælde af, vi en dag ender i (rally) champoin kl.

 

- få fuldstændig styr på apportering. Holse er en tygger og er ikke tilfreds med, at holde på en dum træapport i længere tid.

 

- blive en anelse bedre, måske endda god til agility (dog kun et mål for mig, hunden kan godt)

 

- få LP2 titel (kræver vi når målet for apportering)

 

Det ser da ikke helt uopnåeligt ud. Jeg giver det i hvert fald en chance.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden

Så er 12 igang, året hvor jeg har planlagt at bestå LP2 med Gismo og LP1 med Simba.:hjerte:

Gismo:hjerte: skal nok opnå det, Simba :hjerte: er som en lille sæk lopper, så det bliver spændende om han fanger

interesse for det.

Ellers må vi kigge på agility.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

I år år der mål både personligt og træningsmæssigt.

 

Personligt vil jeg gerne:

- Tabe mig min. 5 kg.

- Få struktureret min tid mere, så der bliver mere overskud i hverdagen.

- Få gjort huset helt færdigt.

- Bestå begge årets eksamener - Karakterer er der ingen krav til, de skal bare bestås.

- Få et fast job, i stedet for de her skide vikariater jeg altid ender i

 

På træningssiden vil jeg gerne:

- Få nosset mig ud og starte mindst 2 konkurrencer i år

- Få stabiliseret alle C-øvelserne 100%

- Gå nogle flere spor og få genstande på dem

- Og få noget mere tid til træning med begge hunde

 

 

Det burde være overkommeligt.

Men tiden er den største udfordring og jeg skal simpelthen have fundet en måde at få det til at hænge noget bedre sammen på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine mål:

Komme i bedre form

Finde ud af hvad jeg vil med mit liv ifht. uddannelse og arbejde

Forhåbentlig finde et sted at bo lidt ude på landet

 

Cookie's mål:

(Både mit og Cookies mål) Få styr på line-frustration så vi kan begynde til holdtræning igen - det savner vi meget

Lærer at kattelort ikke smager godt og derfor ikke skal spises :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Med vores turbulente år 2011 har jeg ikke de vilde mål for år 2012.

 

Mål 1: Kørekort i hus = Vi kan komme omkring til al verdens hunde tam tam.

 

Mål 2: Genfinde motivationen - Dvs. den er der egentlig, men al det konkurrence noget ligger ret fjernt fra mig pt. ( og det er motivation i forhold til mig, ikke vufferne).

 

Mål 3: Komme igennem LP1 med et godt resultat til klubprøven

 

Mål 4: Få hyrdet en masse med Caia

 

Mål 5: Stille op til en For sjov konkurrence i dogdancing med vores nye HTM program, Caia og jeg.

 

Mål 6: Få løbet en masse agility med Chili

 

Mål 7: Hygge med begge hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine mål for 2012 minder vist ret meget om dem fra sidste år :genert:

  • Få vores FS2 program til at blive flydende
  • Få Ronja til at springe over min ryg alle mulige steder
  • Have en glad og tændt hund der vil arbejde og laver det hun skal minimum én gang til en konkurrence
  • Lave et nyt HTM program

Det blev lidt flere mål end jeg havde regnet med :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine mål for 2012 minder vist ret meget om dem fra sidste år :genert:

  • Få vores FS2 program til at blive flydende
  • Få Ronja til at springe over min ryg alle mulige steder
  • Have en glad og tændt hund der vil arbejde og laver det hun skal minimum én gang til en konkurrence
  • Lave et nyt HTM program
  • -og få en cocker spaniel

Det blev lidt flere mål end jeg havde regnet med :genert:

 

Gud hvor spændende Lise :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig selv:

 

 

- Få mit kørekort hus. (Helst inden min fødselsdag d. 29. januar :-D)

 

- Komme ind på kost -og ernærings uddannelsen på Metropol.

 

- Få skudt vægttabet lidt i gang igen. (Spise sundt, gøre løb til en vane igen osv.)

 

Ninja:

 

- Introducere det dersens klikker-træning.

 

- Begynde på sportræning.

 

- Lære hende at tage pænt imod gæster .. Uden alt det der gøen. :roll:

 

- Starte på enten Rally eller almindelig lydighed til Februar.

 

- Gå flere ture med hundevenner

 

- Udnytte alle de nye skove vi er blevet præsenteret for (Bagsværd sø, Geel skov osv.)

Link til indlæg
Del på andre sites

juuhuuu, det gik jo pissegodt med mine 2011-mål, så i år skyder jeg højt :lol:

 

halfdan:

- begynde til agility

- blive ved med at træne tricks og pjat herhjemme næsten dagligt

- få ham til at trives og ikke stresse med den nye person i hjemmet

- få opretholdt motion, aktivering og omsorg, selv om meget kommer til at ændres

- træne transportangsten væk

- fortsætte den gode udvikling mod afbalanceret og glad voksenhund

 

mig:

- afslutte og bestå speciale uden at gå ned med gevaldig depression eller akut sindssyge

- have god og positiv graviditet der lykkes og alt det

- være en god kæreste og veninde, bedre end i 2011

- ende 2012 på den rigtige side af 70kg igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...