Hop til indhold

ny herinde


Gæst FTcocker
 Share

Recommended Posts

Gæst FTcocker

Hej alle.

 

Hvor var det dog dejligt at finde sådan et sted som hunde-forum. Her er mange gode "tråde" som jeg tror jeg kan få gavn af.

 

Jeg hedder Rikke og har en FT cocker spaniel på 4 år ved navn Mille. Jeg fik først Mille for 1½ år siden da hendes tidligere ejer ikke følte hun kunne "give hende nok".

 

Mille har utrolog meget energi og kræver mindst 2 timers hurtig motion hver dag. Hun er den fødte sporhunde. Vi går denne vinter til sportræning, hvilket hun er meget glad for. Når hun er til træning går der rigtig meget jagtinstinkt op i hende, men herhjemme er hun den største puttegøje der findes.

 

Jeg er første gangs hunde ejer og har måske kastet mig ud i en stor opgave med at stimulere en FT cocker, men jeg gør mit bedste og det virker til hun er en megetglad hund.. og er blevet meget mere social det sidste års tid.

 

Hilsen Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Min forste rigtige egen hund er ogsaa voksen cocker (og internat hund). Til og med havde han en del adfaerdsproblemer og manglende traening vi sammen skulle overkomme. Ved megen traening og opbygning af vores tillid til hinanden overkom vi problemerne og meget mere end jeg umiddelbart dromte om. Synes det lyder som om I er paa rette vej sammen og det betyder ikke noget man er forstegangshundeejer saa laenge man er sit ansvar bevidst og gor det godt:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...