Hop til indhold

Hvor gammel er din hund?


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Min dejlige gamle dreng Brutus er 12 år og bliver 13 her i år. Uhh synes det er helt vildt. Man har især det sidste år her godt kunne se at han er ved at være en aldrende dreng.¨

Bananna pigen bliver 7 år her til maj. Mange forveksler hende også med en ung hund, ved egentlig ikke hvorfor.

Lige lidt billeder.

DSC_1091.jpg

DSC_0092.jpg

13024.jpg

13019.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bamse er lige blevet 10 år her i februar.

 

30.01.2012.jpg

 

 

Og Nana er lige blevet 3 år her i januar

 

05022012042.jpg

 

Bort set fra at Bamse har et blodøre der ikke helt vil komme sig, så er det ham der er den yngste i hundefamilien :-D

 

Vi plejer at sige at Nana er født gammel = hun er ikke så godt til at lege og det slemmeste hun nogen sinde har lavet af ballade, er at slæbe en sutsko ud på gårdspladsen, for derefter at forlade dem :roll:.

Bamse derimod, fjoller og pjatter flere gange om dagen, løber rundt og ter sig som en tosse :lol: - skønt at have en hund der er så gammel og så frisk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror hun er en 6-7 år efter hånden, det kan må osse se så småt hun er temlig grå om øjene og snuden hinnes pels ved forbenene er

blevet mere genemsiktig man kan svagt se hinnes grissefarvet hud og nogle af di sortepletter som en gang var helt sorte er blevet brunlige og jeg syns hun er blevet mere stelle på det seneste men det er jo den vej det går, men hun er stadig en skide sød hund og glad hund så at hun ser let slit ud det er sådan set ikke noget problem hun har det rektig udemerket tror jeg.

 

IMG_1726.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til fødselslaerne :tillykke:

 

Min dejlige gamle dreng Brutus er 12 år og bliver 13 her i år. Uhh synes det er helt vildt. Man har især det sidste år her godt kunne se at han er ved at være en aldrende dreng.¨

Bananna pigen bliver 7 år her til maj. Mange forveksler hende også med en ung hund, ved egentlig ikke hvorfor.

Lige lidt billeder.

 

Hvor er det bare nogle gode billeder! :-D

Virkelig sjove med dem begge to på en stol ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Thailo bliver 13 år den 9. September.

 

[ATTACH=CONFIG]78912[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78913[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78909[/ATTACH]

 

Her fra i vinter.

[ATTACH=CONFIG]78910[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78915[/ATTACH]

 

Og disse to har jeg ved en fejl fået vedhæftet (aner slet ikke hvordan man gør) og kan sgutte få dem slettet igen.

Jeg har aldrig set et billede af Thailo før, og har altid troet (ud fra din avatar) at han var leverfarvet og hvid! Der kan man bare se :blink: (jeg elsker gamle hunde :hjerte:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...