Retrieveren Skrevet Marts 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2012 Jeg synes det kunne være spændende at høre hvor gamle jeres hunde er? Man kan nemlig ikke se det nogen steder på profilerne (så vidt jeg ved?) og det er da lidt spændende at høre hvad stadie jeres hunde ligger i Min egen er 11 måneder nu, og en rigtig teenage hund Hvor gammel er din hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Maya er nu 11mdr og har glemt ALT - sit, dæk, plad og især kom er ikke noget denne teenager-hund kender noget til. :stupid:Glæder mig så meget til at vi har overstået denne fase. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Luna bliver 9 år i april:-D Dagens billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Tulle, dansk/svensk gårdhund er 21 måneder. Bella , labrador er 4 år og 10 mdr. Rex ca. 8-10 år Obie er vurderet til, at være ca. 11 år, men tror ikke, at han er mere end 8-9 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Dexter er 11 måneder! Vi venter stadig på at han bliver teenager! Han er vidst lidt langsom i sin udvikling! Luna bliver 9 år i april:-D Dagens billede Hun ser bare SLET ikke så gammel ud, hun holder sig godt!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Jeg synes det kunne være spændende at høre hvor gamle jeres hunde er? Man kan nemlig ikke se det nogen steder på profilerne (så vidt jeg ved?) og det er da lidt spændende at høre hvad stadie jeres hunde ligger i Min egen er 11 måneder nu, og en rigtig teenage hund Hvor gammel er din hund? Jeg spænder ret bredt med mine hunde: Otto: 2 år Spot: 2½ år Carla: 5 år Lily: gammel! Vi aner ikke hvor gammel Lily er, da hun har levet på gaden, men at dømme efter udseende, syn og tænder så er hun et godt stykke over 10-12 år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Albert Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Albert er født d. 05.11.2010 og er i dag 1 år og 4 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Hun ser bare SLET ikke så gammel ud, hun holder sig godt!!! Tak:-D Det hører jeg tit:-D Så sent som i går morges og i dag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Ninja er 1 år og 9 mdr :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Lubaya bliver 9 år om tre måneder. Og min unghund, Selma er lige blevet.... ehemmm... 7 år... Hold op, hvor tiden går altså... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Ninja er 1 år og 9 mdr :hjerte: ej jeg troede hun var ældre end skipper. Nå men han er 1 år, 11 måneder og 11 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Charlie er 7 år og 5 måneder (22/10-04) Oscar er 4½ år (24/8-07) Darwin bliver 2 år d. 2. april (2/4-10) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Karla er 3,5 og bliver jævnligt taget for en hvalp Johna er 10 mdr på mandag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Sadie bliver 11 år i juni Greta er sandsynligvis ca. 8 år Chase er sandsynligvis ca. 5 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Hej, Min berner bliver 3 år om 14 dage og min aussie er 1 år og 5 mdr, så der er liv og glade dage i huset . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Kleo bliver 8 til april, Alfen bliver 3 til juni Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Iso er 2,5 år. Hun bli'r også ret tit taget for at være en del yngre, hun er både meget lille og meget barnlig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Chinook bliver 1 år her den 5. marts. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 lige præcis 11 måneder i dag -ser umiddelbart du til at få en nem lømmelperiode, men det kan jo nå at overraske endnu :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Asta bliver faktisk 4 til sommer, de fleste tror hun er en unghund Tror det er kombinationen af hentes ansigt, kropsbygning og meget ungdommelige fjollede adfærd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Oskar er 2 år og 8 måneder. Bliver 3 () den 24. juni Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Pajko er 2 år og 2 måneder Min store dreng! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Charlie er lige fyldt 1 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Mollie 8 år Zako 7 år Robin 4½ år Bastian 2½år Katla 18 mdr Carlos 2 dage :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2012 Liva er 3½ (bliver 4 til maj) Maggie bliver 10 måneder om 3 dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts