Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

Ja Carlo har også skiftet farve tidligere men det var på et andet foder, derfor kender jeg også farven.. Ellers tror jeg ikke jeg havde tænkt nærmere over det..

 

Dommeren i dag var bare SÅÅÅ sød, og lod ham få very good - selvom han reelt kunne have disket ham..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, jeg gjorde :banan: Søde, søde Luna

 

Men Luna var faktisk til at genkende, og tror jeg har set et billede af dig et sted.....

 

Det er mere den med, "hej, er du måske XXXXX?? Nå nej, jamen så må du undskylde...." -den er jeg ikke så god til....:oops:

 

 

Nej det må man sige.... du sagde først hej da vi gik tsk tsk.... vidst jo ikke at det var dig... men du vidste det var mig :hmm:

Ej vi ses jo nok igen snart :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem kommer i morgen? Jeg har fået lov til at komme med igen, fra morgenstunden:-D

 

Hyggeligt at hilse på alle, jeg fik hilst på. Nøj jeg frøs... Og Luna er træææææt:lun:

 

Vi kommer og hjælper løvelejren igen imorgen :mrgreen: De kan ikke undvære os :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan gerne lide små löwchens :lun:

 

Selvfølgelig kan du det:mrgreen:

 

Så også Sonja & Tyson oppe ved HTM-ringen...synes bare at det er meeeeeget mærkeligt at gå over og hilse på.... (ikke noget personligt Sonja :oops:)

 

Sådan har jeg det også.. Det er lidt akavet at hilse, for hvad nu hvis folk slet ikke aner, hvem man er/ikke gider snakke med én/overhovedet ikke er den man tror det er.

Så du er ikke ene om, at have det sådan:bighug:

 

Var ellers det hele rundt...og så kun en bar numse oppe ved junior-handling ved 14tiden.....:vedikke:

 

Hvis jeg er ordentligt informeret, så var det også en af løverne fra 'vores' løvelejr.. Meeen nu var jeg jo ikke med idag, så hæng mig ikke op på det!

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anaid

Mini-me: jeg så godt dig og den laksefarvede. Er pænt overrasket over at foderet har så meget at sige ift farven! Troede lidt det var en joke, da du skrev det i går.

 

Soegaard: tror måske også at jeg så dig....der var i hvert fald en høj mand og en glad pige ved aussierne (mrn jeg var for genert til at tjekke :oops:)

 

Og hvor var jeg dog imponeret over så mange hunde samlet på et sted og så meget fred, så kun en enkelt der flegnede ud på en anden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor? :vedikke:

 

Hun så optaget og koncentreret ud + Petrine var i vov-vov-vov-humør, så tror ikke Hopsa var blevet så begejstret for distraktionen (vi holdt også rigtigt lang afstand ved dogdancing, selvom det er Sonja og Tyson som vi holder meget af, der ville jeg heller ikke distrahere, så det var hverken generthed eller noget)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg kommet hjem efter en kigge tur på udstilling :-)

Sikke nogle seje Agility hunde. Ej hvor jeg bare glæder mig til det er mig og Nala!

Vi kommer og hjælper løvelejren igen imorgen :mrgreen: De kan ikke undvære os :engel:

Ihh, jeg ledte efter løverne. Jeg fandt ringen, men der var ingen løver :-( meget skuffende!

Jeg var der ca. kl. 11. Var der ikke kommet nogle løver på det tidspunkt?

Jeg havde ellers set frem til en masse bare numser og kage!

 

Jeg så Hopsa og holdt pænt afstand - Petrine bjæffede lykkeligt det meste af tiden, tror faktisk ikke det var stres, men bare 'juhuuuu, det her ligner en agility-konkurrence'

Jeg fandt også GD'erne, men kunne ikke se Hopsa. Øv altså!

 

Hun så optaget og koncentreret ud + Petrine var i vov-vov-vov-humør, så tror ikke Hopsa var blevet så begejstret for distraktionen (vi holdt også rigtigt lang afstand ved dogdancing, selvom det er Sonja og Tyson som vi holder meget af, der ville jeg heller ikke distrahere, så det var hverken generthed eller noget)

Dagdancing fandt jeg aldrig, ellers var det forbi da jeg fik forbi ringen. Jeg ville ellers have elsket at have set tv-stjernen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Soegaard: tror måske også at jeg så dig....der var i hvert fald en høj mand og en glad pige ved aussierne (mrn jeg var for genert til at tjekke :oops:)

 

Og hvor var jeg dog imponeret over så mange hunde samlet på et sted og så meget fred, så kun en enkelt der flegnede ud på en anden!

 

Ha ha, ja det kunne sagtens være os....er sådan mørkhåret og havde det samlet oven på hovedet og sort dynvest :mrgreen: Men jeg kender jo godt følelsem :blink:

 

Nej det må man sige.... du sagde først hej da vi gik tsk tsk.... vidst jo ikke at det var dig... men du vidste det var mig :hmm:

Ej vi ses jo nok igen snart :banan:

 

Ja ja, undskyyyyyld......regnede med at det var dig, og Britt bekræftede....men derfor er det jo stadig en smuuule akavet :oops:

Men ja, håber meget snart at vi ses igen, for det kan forhåbentlig kun betyde Hvaaaaaaaaaaaalp :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en totalt optur med vovsen

 

Dagen startede kaos-agtigt..

Jeg kører afsted med pakket bil, hund og veninde..

Kommer op og parkerer, går til indgangen og opdager jeg har glemt mit startnummer :-D

Ringe hjem og bede manden komme med det..

 

Så opdager jeg at jeg har glemt nummerholder og vandskål til hunden..

Sender veninden ind og shoppe udstyr til mig..

Manden kommer med nummer og vi får sat tingene op ved ring 19.. pyyyy

 

I ringen gik det super fint.. Han stod ikke nær så stille som i går, men var så dejlig alligevel.

Fik Very Good og 4.vinder i ÅK og min frygt blev gjort til skamme - ingen disk pga laksefarven. :-D

Og igen en rigtig flot beskrivelse.. Glæder mig til at skrive til avler - hun bliver nok lidt "hmm".. Carlo er jo kuldets sorte får :-D

 

Dejlige dreng :-D Billeder følger.

 

Og så mødte jeg Missing, Jeanette H og Hopsa :-D Det gør lige det hele mere hyggeligt..

Blev stoppe flere gange da vi var på vej hjem af folk der var NØDT til at klappe og spørge ind til Carlo osv.. Sjovt nok synes de laksefarven var en ekstra charme - hihi :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er godt nok trætte efter to udstillingsdage, men det har været nogle gode dage :-)

 

Emma fik Exc. med CK idag og da hun var alene i klassen, så kan hun også kaldes sig klassevinder for anden dag i træk.

Hun var heller ikke utryg i ringen idag, hvilket var suverænt :-)

 

Jessie, der ikke burde kunne klare sig imod dansker-typerne, blev igen idag 2. bedste åbenklassetæve med Exc. og CK.

I BTK gik Jessie i ringen med en sød svensker, der gerne ville hjælpe mig med mit logistiske problem med to tæver med CK.... Jessie er meget morsyg, men alligevel så prof at hun showede perfekt ind på BTK4 med reservecertet igen godt støttet af min svenske handler.

 

Jessie fik også hilst på Fox og PMan, der var et smut forbi :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Humle stillede for første gang i juniorklassen - han er kun lige 9 måneder.

 

Han fik Excellent og blev 1. vinder - så jeg var meget stolt..

 

Humles Kritik af dommer Bo Lasthein:

9½ mdr. gammel veludviklet passende stor han, udmærket hoved og udtryk, velansatte ører, næseparti lidt kort, saksebid, læber lidt tunge, god halshud, god front, god substans i krop og benstammer, gode vinkler for alderen udmærket bevægelser, godt temperament.

Excellent og 1. vinder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh, jeg ledte efter løverne. Jeg fandt ringen, men der var ingen løver :-( meget skuffende!

Jeg var der ca. kl. 11. Var der ikke kommet nogle løver på det tidspunkt?

 

De var i anden række, Lille Louie og jeg måtte også kigge lidt for at finde dem.

 

 

Dagdancing fandt jeg aldrig, ellers var det forbi da jeg fik forbi ringen. Jeg ville ellers have elsket at have set tv-stjernen ;-)

 

Vi var tidligt færdige, da der var en del, der havde trukket sig, jeg jeg tror allerede, det var slut omkring kl. 11.30. Og Tyson og jeg var tredje start (konkurrencen startede kl. 9.15), så man skulle være der tidligt, for at nå at se tv-stjernen. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så Hopsa og holdt pænt afstand - Petrine bjæffede lykkeligt det meste af tiden, tror faktisk ikke det var stres, men bare 'juhuuuu, det her ligner en agility-konkurrence'

 

Hun så optaget og koncentreret ud + Petrine var i vov-vov-vov-humør, så tror ikke Hopsa var blevet så begejstret for distraktionen (vi holdt også rigtigt lang afstand ved dogdancing, selvom det er Sonja og Tyson som vi holder meget af, der ville jeg heller ikke distrahere, så det var hverken generthed eller noget)

 

Var det i dag eller i går?

 

Ja jeg ved godt jeg ikke er så tilnærmelig hvis jeg er på vej i ringen, specielt når det er unge hunde jeg har med. Men det havde da været hyggeligt nok lige at vinke ;-)

Synes da osse det er sjovt du kunne kende mig uden at have mødt mig før, sådan noget kan jeg ikke finde ud af :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

De var i anden række, Lille Louie og jeg måtte også kigge lidt for at finde dem.

Jamen jeg fandt ringen, men der var ikke nogle løver. De skulle ifølge DKK's hjemmeside og de der papirer der hang ved hver ring, være i ring 21.

Jeg var der allerede kl. 11, og de var sidst i ringen, så der var nok bare ikke kommet nogle endnu ...

 

 

Vi var tidligt færdige, da der var en del, der havde trukket sig, jeg jeg tror allerede, det var slut omkring kl. 11.30. Og Tyson og jeg var tredje start (konkurrencen startede kl. 9.15), så man skulle være der tidligt, for at nå at se tv-stjernen. ;-)

De havde set jer, og tænkt at de alligevel ikke havde en chance ;-) Hihi ..

Ej, jeg nåede det bare ikke så. Jeg kom ca 10.30 og gik direkte til min veninde der var igang med at præsenterer sin Corgi - øv at jeg gik glip af det. Godt jeg allerede får en chance igen i Ballerup :-D

 

.... Men hvordan gik det så med jer? :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...