Hop til indhold

Billedtråd maj 2012


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Må hellere smide et par billeder, af lille Carlos der nu er blevet 3mdr. På det første skal han ligesom de små børn, liiige tisse i vandet :blink:

 

[ATTACH=CONFIG]86882[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86883[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86884[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86885[/ATTACH]

 

 

Hold nu op de er smukke dine rød/hvide hundebasser :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 591
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har eeendelig fået samlet en håndfuld billeder sammen af den lille sorte myresluger (har fået at føle, hvor svært det er at tage billeder af sort hund).

 

Vi spiser hundeis i varmen..:hjerte:

 

P1020893.jpg

 

Smilla når hun har det aller bedst.:sove: Et godt tyggeben og en undersåt der ydmygt lytter til hendes alvidenhed..

 

P1020878.jpg

 

 

 

Jeg har fundet skygge (og ser brun ud)

 

P1020851-1.jpg

 

 

Du skaaaa børste dine tænder...

 

P1020918.jpg

 

Rovdyr!

 

P1020960.jpg

 

Tippi loppe :lun:

 

P1020972.jpg

 

Idag ved vandet.. blir du ikke oppe på land sammen med mig??

P1020979a.jpg

 

Juhuuu, nu skal vi lege, ikke???

P1020982a.jpg

 

 

 

 

Ude og kigge på hunde. Tippi foretrak de sorte...

 

P1020999.jpg

 

Lidt baby hyggeleg

 

 

P1020858.jpg

 

Åhhh, hvor er hun dog skøn! :hjerte: Du fortæller ALT for lidt om hende! :fyfy:

 

Smilla: Hvor er den fin, den glllllllllllææææææææææææder vi os til at se. Selvom jeg hader pudler:-)

 

Hader du pudler? :shock: Hvordan kan man det? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde kommentarer. :-D Hun er en dværgpudel. Smilla er simpelthen så sød ved hende og finder sig i alt (for meget) hehe. Det er næsten som om, hun er en lille smule forelsket i Tippi. (Har det mon noget med hendes løbetid at gøre?:vedikke:)

 

De leger sammen hele tiden og i skoven følger den lille Smilla som et lille føl- her er en lille video, fra det første døgn Tippi boede her. :hjerte:

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde kommentarer. :-D Hun er en dværgpudel. Smilla er simpelthen så sød ved hende og finder sig i alt (for meget) hehe. Det er næsten som om, hun er en lille smule forelsket i Tippi. (Har det mon noget med hendes løbetid at gøre?:vedikke:)

 

De leger sammen hele tiden og i skoven følger den lille Smilla som et lille føl- her er en lille video, fra det første døgn Tippi boede her. :hjerte:

 

 

 

Hvor er de bare søde :hjerte:...og det ser da lige ud, som om Smilla synes, at det er fantastisk med en "lillesøster", en ny legekammerat :lun:

 

Det var/er det samme med Bella og Tulle, Bella fandt/ finder sig også i alt for meget, men de er meget glade for hinanden og hygger sig rigtig meget i hinandens selskab :-D

 

Men rart, at høre, at det går godt :-D. Det ved man jo desværre aldrig på forhånd om det vil gøre.

Og så vil jeg give Korvis ret, en Tippi-tråd vil være super :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde kommentarer. :-D Hun er en dværgpudel. Smilla er simpelthen så sød ved hende og finder sig i alt (for meget) hehe. Det er næsten som om, hun er en lille smule forelsket i Tippi. (Har det mon noget med hendes løbetid at gøre?:vedikke:)

 

De leger sammen hele tiden og i skoven følger den lille Smilla som et lille føl- her er en lille video, fra det første døgn Tippi boede her. :hjerte:

 

 

 

Hvor er de søde sammen. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare søde :hjerte:...og det ser da lige ud, som om Smilla synes, at det er fantastisk med en "lillesøster", en ny legekammerat :lun:

 

Det var/er det samme med Bella og Tulle, Bella fandt/ finder sig også i alt for meget, men de er meget glade for hinanden og hygger sig rigtig meget i hinandens selskab :-D

 

Men rart, at høre, at det går godt :-D. Det ved man jo desværre aldrig på forhånd om det vil gøre.

Og så vil jeg give Korvis ret, en Tippi-tråd vil være super :klap:

 

Jamen jeg ved slet ikke hvad jeg skulle fylde sådan min helt egen Tippi tråd med... :oops:

 

Ja, det er fantastisk de hygger sig sådan sammen og de underholder jo nærmest sig selv. Havde aldrig drømt om, der var så lidt arbejde i at have 2 hunde (kan være jeg bliver klogere, når hvalpen bliver teenager!)

 

Og det mest rørende er, at Smilla faktisk aldrig har haft en legekammerat før. Hun er desværre så blød, at hun hurtigt bliver usikker på andre hunde og gemmer sig i mors skørter (typisk cavalier). Men Tippi føler hun godt hun kan magte.. Jeg håber det fortsætter sådan et godt stykke tid endnu (vil ikke have hun bliver tyraniseret for meget jo :genert:). Men pudler er jo også bløde, så jeg tror de er et godt match...

 

Tippi :lun:

 

Hun bliver en Dværg, for opdrææteren hun kommer fra laver ikke Toypudler :blink:

Er forældrene grå eller sorte?

 

De er begge sorte og moren havde rigtig meget pels! Trimmer er bestilt så den kan blive kørt i stilling. :-)

 

P1030024.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg ved slet ikke hvad jeg skulle fylde sådan min helt egen Tippi tråd med... :oops:

 

Ja, det er fantastisk de hygger sig sådan sammen og de underholder jo nærmest sig selv. Havde aldrig drømt om, der var så lidt arbejde i at have 2 hunde (kan være jeg bliver klogere, når hvalpen bliver teenager!)

 

Og det mest rørende er, at Smilla faktisk aldrig har haft en legekammerat før. Hun er desværre så blød, at hun hurtigt bliver usikker på andre hunde og gemmer sig i mors skørter (typisk cavalier). Men Tippi føler hun godt hun kan magte.. Jeg håber det fortsætter sådan et godt stykke tid endnu (vil ikke have hun bliver tyraniseret for meget jo :genert:). Men pudler er jo også bløde, så jeg tror de er et godt match...

 

 

 

De er begge sorte og moren havde rigtig meget pels! Trimmer er bestilt så den kan blive kørt i stilling. :-)

 

P1030024.jpg

 

Jamen så en Smilla - Tippi tråd, de er så søde sammen :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde kommentarer. :-D Hun er en dværgpudel. Smilla er simpelthen så sød ved hende og finder sig i alt (for meget) hehe. Det er næsten som om, hun er en lille smule forelsket i Tippi. (Har det mon noget med hendes løbetid at gøre?:vedikke:)

 

De leger sammen hele tiden og i skoven følger den lille Smilla som et lille føl- her er en lille video, fra det første døgn Tippi boede her. :hjerte:

 

 

 

 

Ihhhhhh hvor er de søde sammen!!!!! :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...