Hop til indhold

AD/HD angst!


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Her til aften var den gal med bagpartiet igen:cry: Det var som om hun næsten ikke kunne rejse sig fra kurven.

 

Jeg var forbi Agrias www, og der står at billederne skal indsendes til DKK for at forsikringen dækker. Det er så egentlig godt nok, for det betyder at min egen dyrlæge kan tage billederne. Ringer til forsikring og dr. Dyr i morgen og håber på at få en tid asap.

 

Skulle det være muskulært, har jeg fået carte blanche til at komme til massøreren.

 

Kryds fingre og poter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Her til aften var den gal med bagpartiet igen:cry: Det var som om hun næsten ikke kunne rejse sig fra kurven.

 

Jeg var forbi Agrias www, og der står at billederne skal indsendes til DKK for at forsikringen dækker. Det er så egentlig godt nok, for det betyder at min egen dyrlæge kan tage billederne. Ringer til forsikring og dr. Dyr i morgen og håber på at få en tid asap.

 

Skulle det være muskulært, har jeg fået carte blanche til at komme til massøreren.

 

Kryds fingre og poter!

 

Det er jeg ked af at høre :( håber alt det bedste og krydser finger :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrrrgh! Det er så kun DKK hundes billeder der skal sendes ind!

 

Så nu vakler jeg mellem at få en tid asap på Nordre Dyrehospital eller vente 2-3 uger på en tid hos Bille Ruwald.

 

Ingen tvivl om at Bille er den bedste på området, men Nordre skulle være super dygtige, og ham jeg vil ind til er uddannet kiropraktor også, så skulle det vise sig at der er brug for sådan en, ville det være praktisk at tage derud.

 

Mavefornemmelse søges!

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til aften var den gal med bagpartiet igen:cry: Det var som om hun næsten ikke kunne rejse sig fra kurven.

 

Jeg var forbi Agrias www, og der står at billederne skal indsendes til DKK for at forsikringen dækker. Det er så egentlig godt nok, for det betyder at min egen dyrlæge kan tage billederne. Ringer til forsikring og dr. Dyr i morgen og håber på at få en tid asap.

 

Skulle det være muskulært, har jeg fået carte blanche til at komme til massøreren.

 

Kryds fingre og poter!

 

DKK vurderer så vidt jeg ved, da ikke billeder af blandingshunde.....

 

edot: det havde du så fundet ud af, sorry

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrrrgh! Det er så kun DKK hundes billeder der skal sendes ind!

 

Så nu vakler jeg mellem at få en tid asap på Nordre Dyrehospital eller vente 2-3 uger på en tid hos Bille Ruwald.

 

Ingen tvivl om at Bille er den bedste på området, men Nordre skulle være super dygtige, og ham jeg vil ind til er uddannet kiropraktor også, så skulle det vise sig at der er brug for sådan en, ville det være praktisk at tage derud.

 

Mavefornemmelse søges!

Jeg kan kun anbefale Jakob fra Nordre i hvert fald - han er sød og rigtigt dygtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjernen siger at jeg skal vente på Bille, men hjertet siger at det skal tjekkes NU!

 

Så jeg har ringet til Nordre og venter på at Jacob ringer tilbage.

 

Tilgengæld siger både hjerne, hjerte og mavefornemmelse at det ikke er hofterne den er gal med, men at der må være noget i ryggen - og at det forhåbentlig er en lille skævhed eller noget muskulært. Om der er hold i det, vil tiden jo vise. Jeg bygger det på at hun ikke generelt virker løs i bagparten, men at det nærmere er en stivhed der viser sig efter en aktiv dag.

 

Synes det er hårdt at være hundemor lige nu:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg fået min sag afgjort hos LG... Skønt, så når jeg har fået betalt de regninger jeg mangler hist og pist og afregnet med kommunen, så må jeg se på hvad det koster. Hvad har i andre givet? man skal jo have pengene med, og da jeg ikke har dankort er det jo væsentligt at have en nogenlunde idé om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg fået min sag afgjort hos LG... Skønt, så når jeg har fået betalt de regninger jeg mangler hist og pist og afregnet med kommunen, så må jeg se på hvad det koster. Hvad har i andre givet? man skal jo have pengene med, og da jeg ikke har dankort er det jo væsentligt at have en nogenlunde idé om det.

 

Jeg gav lige under 2.000 for undersøgelsen.

Velkommen - Ribe-egnens Dyreklinik

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal vi jo have tjekket for både AD, HD og OCD, det ved jeg selvfølgelig ikke om i også skal. Det skal dog ikke til DKK denne gang(hun er kun 14 mdr) Det er mest for at sikre os at hun kan tåle til at blive brugt så meget som jeg bruger hende nu og ikke mindst til det hun skal bruges til i fremtiden. Det kan være hun så også bliver undersøgt igen senere.

 

Jeg ved hvilken dyrlæge jeg vil bruge, nemlig den samme som min far fik anbefalet til Lotte(det er ham vores kiropraktor/dyrlæge anbefaledem da hun stollede på ham). Han kunne næsten bare ved at se på Lotte at hun havde en disk i ryggen. Jeg har det jo lidt med hunden som jeg havde det med hesten, når det drejer sig om fx bevægeapperatet, så skal man ikke bruge landsbydyrlægen. Ham her skal vi dog ikke bruge +3 timer for at komme til, som vi skulle med hesten. Han kunne forøvrigt se bare på min hests adfærd at det var helt galt med synet, noget ingen anden dyrlæge havde bemærket. Tilgengæld var det godt han tog røntgen af ryggen på den, for den snød ham med sin reaktion og han troede derfor det var noget andet der var galt. Og derfor er det jo skønt at man alligevel vælger at sikre sig, selvom ens mavefornemmelse er fuldstændig sikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har fået en tid ved Jacob på mandag. Han fotograferer hende og mærker hende igennem:-)

 

Hvis billederne viser, at der noget, der kræver behandling :ae:, er det selvfølgelig super smart, at få Jakob til at tage billederne :5up: men ellers er Preisler i Lund v/Horsens superb til HD billeder :banan: mindst lige så god som Bille ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu ret tryg ved at lade Jacob stå for det. Men synes godt nok at der er længe til mandag!

 

Her til eftermiddag har vi trænet lidt rally og hun har tumlet med en. Og så begyndte hun at trække på det ene bagben. Det er som om det ret hurtigt bliver værre:???:

 

Serber egentlig også derfor jeg tænker mere i skævhed eller muskulært. Når jeg tænker over det, synes jeg også at hun hurtigt bliver træt og lægger sig ned, og så tænker jeg jo på Mette og Jack.

 

Jeg håber bare på svar mandag:pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...