Hop til indhold

Flere triste hundeskæbner på DBA

Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

shih tzu/malteser, hund, 2 ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

Fandt denne på DBA, da jeg lurede efter mere agility-udstyr at bruge mine penge på...

Bliver bare så trist når jeg læser annoncer som denne... I min verden kan jeg slet ikke forstå hvordan man bare kan sælge sin "bedste ven"? :shock: Det lyder bare så koldt med det der "grundet pladsmangel fx"... I dette tilfælde fordi hunden ikke er renlig... Men hvis skyld er det lige? Det er ski' da ikke hundens :megaked:

Måske det er meget godt at den lille hund - forhåbentligt - får et nyt og bedre hjem... Men igen den slags hunde - ligesom min nabos Mickey - bliver videresolgt til den første og bedste person som melder sig... :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst chilli
Chili - hvorfor er de første så slemme? Det er da bare "almindelige" omplaceringsannoncer, specielt den sidste:???:

det var fordi fingrene var hurtigere en hjernen,,,,,havde ikke lige set at det var de absurde Umulia søgte.:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

shih tzu/malteser, hund, 2 ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

Fandt denne på DBA, da jeg lurede efter mere agility-udstyr at bruge mine penge på...

Bliver bare så trist når jeg læser annoncer som denne... I min verden kan jeg slet ikke forstå hvordan man bare kan sælge sin "bedste ven"? :shock: Det lyder bare så koldt med det der "grundet pladsmangel fx"... I dette tilfælde fordi hunden ikke er renlig... Men hvis skyld er det lige? Det er ski' da ikke hundens :megaked:

Måske det er meget godt at den lille hund - forhåbentligt - får et nyt og bedre hjem... Men igen den slags hunde - ligesom min nabos Mickey - bliver videresolgt til den første og bedste person som melder sig... :megaked:

og så vil de have 4000 for en ikke renlig 2½ år gammel hund :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine dejligt at det gik godt for jer :banan:.

Jeg faldt lige over denne hvis man logger ind og googler adressen så der det adressen på REDEN!!!!! er det ikke et forsorgshjem/ overnatning til hjemløse mm.????

pekinez imperial, hund, 3 å... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt

Reden er et værested for prostituerede kvinder.

Reden - En del af KFUKs Sociale Arbejde

Link til indlæg
Del på andre sites

den her er altså spooky......

KØBES - Anden race - GulogGratis.dk

prøv lige at se den kommentar der er skrevet ved...mon i tænker det samme som mig !!!! hundehandler/hvalpefabrik.

:sjov: synes da det er en genial kommentar... Og ser bare en lille glad kineser familie for mig... ikke noget hvalpefabrik. Aii jeg tror bare det er nogen der gentagne gange har indrykket samme latterlige annonce uden respons, den udløber jo efter 30 dage og skal genindrykkes:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites