Hoppebolden Skrevet Maj 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2012 shih tzu/malteser, hund, 2 ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Fandt denne på DBA, da jeg lurede efter mere agility-udstyr at bruge mine penge på... Bliver bare så trist når jeg læser annoncer som denne... I min verden kan jeg slet ikke forstå hvordan man bare kan sælge sin "bedste ven"? Det lyder bare så koldt med det der "grundet pladsmangel fx"... I dette tilfælde fordi hunden ikke er renlig... Men hvis skyld er det lige? Det er ski' da ikke hundens Måske det er meget godt at den lille hund - forhåbentligt - får et nyt og bedre hjem... Men igen den slags hunde - ligesom min nabos Mickey - bliver videresolgt til den første og bedste person som melder sig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 åhhhhh den her ligner Sally!!! blandingsrace, hund, 4 år, ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Er da så forelsket i Sally-efterligningen Bella:hjerte: Men mon ikke det vil være forvirrende at have to hunde med samme navn:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Er da så forelsket i Sally-efterligningen Bella:hjerte: Men mon ikke det vil være forvirrende at have to hunde med samme navn:lol: vi passer ofte andre hunde der hedder Charlie, det går da meget godt (og ellers er det jo MEGET nemt at give en hund et nyt navn :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Nogle af de grunde folk kommer med, når de sælger deres hund/hunde, viser jo også hvor meget/lidt de egentlig har sat sig ind i det at have hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Hvis I finder nogle, der er rigtig absurde, må I meget gerne linke! Jeg samler nemlig på dem i øjeblikket, til et lille "studieprojekt" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Umulia Link skal du få: hanhund - Blanding - GulogGratis.dk Brutalis sælges - Chinese Crested - GulogGratis.dk Elvis, 2½ år, hanhund, søger nyt hjem - West Highland White Terrier - GulogGratis.dk vil du have flere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 den her er altså spooky...... KØBES - Anden race - GulogGratis.dk prøv lige at se den kommentar der er skrevet ved...mon i tænker det samme som mig !!!! hundehandler/hvalpefabrik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Chili - hvorfor er de første så slemme? Det er da bare "almindelige" omplaceringsannoncer, specielt den sidste:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Anne... Har du set den med "brutalis"? En 3½ år gammel chinese crested... til 7k ???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Chili - hvorfor er de første så slemme? Det er da bare "almindelige" omplaceringsannoncer, specielt den sidste:???: det var fordi fingrene var hurtigere en hjernen,,,,,havde ikke lige set at det var de absurde Umulia søgte.:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Tak for links Jeg kan bruge CC annoncen og den "spooky" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 shih tzu/malteser, hund, 2 ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Fandt denne på DBA, da jeg lurede efter mere agility-udstyr at bruge mine penge på... Bliver bare så trist når jeg læser annoncer som denne... I min verden kan jeg slet ikke forstå hvordan man bare kan sælge sin "bedste ven"? Det lyder bare så koldt med det der "grundet pladsmangel fx"... I dette tilfælde fordi hunden ikke er renlig... Men hvis skyld er det lige? Det er ski' da ikke hundens Måske det er meget godt at den lille hund - forhåbentligt - får et nyt og bedre hjem... Men igen den slags hunde - ligesom min nabos Mickey - bliver videresolgt til den første og bedste person som melder sig... og så vil de have 4000 for en ikke renlig 2½ år gammel hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 og så vil de have 4000 for en ikke renlig 2½ år gammel hund Det værste er vel nok, at de nok skal finde en der vil betale det for den!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Fandt også en med en pincher på 4 år som var trænet til "at lystre når man knipsede med fingerne" ......... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Det værste er vel nok, at de nok skal finde en der vil betale det for den!!!!!! Fnis gav 3.000 for ikke-renlig 5-årig og synes stadig han er et røverkøb 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Petrine dejligt at det gik godt for jer :banan:. Jeg faldt lige over denne hvis man logger ind og googler adressen så der det adressen på REDEN!!!!! er det ikke et forsorgshjem/ overnatning til hjemløse mm.???? pekinez imperial, hund, 3 å... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Petrine dejligt at det gik godt for jer :banan:. Jeg faldt lige over denne hvis man logger ind og googler adressen så der det adressen på REDEN!!!!! er det ikke et forsorgshjem/ overnatning til hjemløse mm.???? pekinez imperial, hund, 3 å... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Reden er et værested for prostituerede kvinder. Reden - En del af KFUKs Sociale Arbejde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Reden er et værested for prostituerede kvinder. Reden - En del af KFUKs Sociale Arbejde men det er ikke den samme adr. som jeg får frem der kommer der reden international http://www.redeninternational.dk/ men alligevel tillader jeg mig at konkludere at der skal man nok ikke købe hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 Jeg er holdt op med at tjekke DBA, jeg begynder bare at vræle Følger dog med på Aktive Dyrevenners fb side, og det er til tider ligeså slemt. Der er kommet en 6½ år gammel husky på i dag, den er bare så fin - men familien kan ikke få det til at hænge sammen med børn... suk! HUNDE DER "SØGER" NYT HJEM... | Facebook Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 den her er altså spooky...... KØBES - Anden race - GulogGratis.dk prøv lige at se den kommentar der er skrevet ved...mon i tænker det samme som mig !!!! hundehandler/hvalpefabrik. synes da det er en genial kommentar... Og ser bare en lille glad kineser familie for mig... ikke noget hvalpefabrik. Aii jeg tror bare det er nogen der gentagne gange har indrykket samme latterlige annonce uden respons, den udløber jo efter 30 dage og skal genindrykkes:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2012 åhhhhh den her ligner Sally!!! blandingsrace, hund, 4 år, ... – dba.dk – Køb og Salg af Nyt og Brugt Hende kunne vi da godt lige finde plads til herhjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 her er vist lige en til Umulia... SØGER sort grand danois - Grand danois - GulogGratis.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 one more.... :hmm: Chihuahua Han - bytte - Chihuahua - GulogGratis.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 one more.... :hmm: Chihuahua Han - bytte - Chihuahua - GulogGratis.dk den er S.... da grotesk - man bytter da ikke sin hund for en anden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts