Hop til indhold

Billedtråd juni 2012


* Laila *
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Efter en tur på stranden er det godt at vise sit nye "gear" frem på legepladsen :lun: Størsten har lavet kæden til ham

 

surfer.jpg

 

 

Jeg er forelsket:lun:

 

Han er altså den smukkeste af slagsen, han er så meget mere lækker end den jeg går til træning med...

 

Hvor er den fin, den kæde der! 2tal med på moden og det hele...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 386
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er forelsket:lun:

 

Han er altså den smukkeste af slagsen, han er så meget mere lækker end den jeg går til træning med...

 

Hvor er den fin, den kæde der! 2tal med på moden og det hele...

 

Helt enig :mrgreen::lun: Han er blevet helt grå henover ryggen nu (eller meget grå) Jeg gik og tænkte over det i dag på morgenturen.

 

Jeg skal prøve at tage et billede af det i dag efter han er blevet klippet. Han skal lige have trimmet lidt inden vi tager til opdrætter på søndag :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he..det kender jeg godt. :-D...tror, at de gør det med vilje, når de ser, at man lægger an til, at tage nogle billeder. :blink:

 

Mine forældres tinka er direkte kamerasky, tror hun tror ligesom indianerne, at man stjæler lidt af deres sjæl hver gang man tager et billed :rolleyes::mrgreen:

 

flipsen har bare ikke tid til pjat mere efter han har fået sporline-friheden :stupid::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Halfdan :lun: Men i guder han må pisse på sig selv tit :sjov:

 

SL, klipper du hans snudehår? Jeg er så bange for at det kommer til at stritte op foran øjnene, så har endnu bare ladet det være....

 

jæs, og så stritter det netop op foran øjnene :roll: men nu er det ligesom point of no return. jeg studser ret tit omkring øjnene, men synes alligevel, at der som regel er lidt dillerdaller ind foran.

 

og faktisk tisser han overraskende lidt på sig selv - til gengæld er han verdensmester i at sikre sig tisbad fra samson og andre hanhunde af passende størrelse. han stiller sig konsekvent ind under maven på dem, det MÅ være med vilje, tit er han seriøst helt gennemblødt i nakken efter en fælles gåtur :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jæs, og så stritter det netop op foran øjnene :roll: men nu er det ligesom point of no return. jeg studser ret tit omkring øjnene, men synes alligevel, at der som regel er lidt dillerdaller ind foran.

 

og faktisk tisser han overraskende lidt på sig selv - til gengæld er han verdensmester i at sikre sig tisbad fra samson og andre hanhunde af passende størrelse. han stiller sig konsekvent ind under maven på dem, det MÅ være med vilje, tit er han seriøst helt gennemblødt i nakken efter en fælles gåtur :lol:

 

 

Godt, jeg lader det være :mrgreen: Godt jeg har dig at drage erfaring af!

 

Ace har, ikke mens jeg har haft ham, gået under tisstråle. Katla er derimod :roll: Hun syntes åbenbart det var en for spændende plet Ace havde fundet at tisse på. Heldigvis har hun kun gjort det 1 gang...

Link til indlæg
Del på andre sites

Halfdan :sjov:

 

Han ser ellers seriøs ud, når han kradser i jorden bagefter. :lol:

 

han mener business :mrgreen:

 

Han er simpelthen fantastisk:hjerte:

- ingen af mine kan det der overhovedet

 

han virker enormt tilfreds med sin opfindelse :lol: hvis han skal ramme noget højt ala en sokkel, kan han virkelig slå sig løs og vinkle til både den ene og den anden side mens han bevæger sig flere meter fremad - maksimal udnyttelse af de gyldne dråber :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

han virker enormt tilfreds med sin opfindelse :lol: hvis han skal ramme noget højt ala en sokkel, kan han virkelig slå sig løs og vinkle til både den ene og den anden side mens han bevæger sig flere meter fremad - maksimal udnyttelse af de gyldne dråber :lol:

 

- han er jo et geni... jeg ser muligheder for en stor karriere med det trick :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ace skraber også til tider i jorden. Og hvis han er rigtig oppe at ringe, laver han stønnelyde imens :roll: Han kan dog kommandoen for at stoppe igen og egentlig også som godkendelse for at det er ok at gøre...

 

halfdan gør det stort set altid :genert: jeg har jo læst om, at de kan køre sig selv lidt op på det, men jeg kan ikke rigtigt få mig selv til at stoppe ham, han virker til at nyde det så meget, og har ellers ikke ret mange machovaner :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan gør det stort set altid :genert: jeg har jo læst om, at de kan køre sig selv lidt op på det, men jeg kan ikke rigtigt få mig selv til at stoppe ham, han virker til at nyde det så meget, og har ellers ikke ret mange machovaner :mrgreen:

 

 

Jeg kan tydeligt se på ham, om det er for at være machomachomaaaan overfor andre hanhunde/tæver, eller det er for at sprede duften. Han bliver kun stoppet når han gør det for at machoen den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...