Hop til indhold

Der er hunde som fælder


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

...og så er der samojeder som muterer ligesom små tykke gremlins, hvis de kommer i kontakt med en børste.

 

[video=youtube_share;2k0nDb579R8]

 

 

Så fik vi taget ryggen. Mangler manke og bryst. Go' Voodoo!

(Motor ville også med på billede, men altså ikke hans pels):

 

 

150620121486.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Holy crap:shock: Så skal jeg ikke brokke mig over Luna, som storfælder pt. Der er hår allevegne:genert: Og jeg har bare slet ikke kræfter til at børste hende igennem. Men det er jo ingenting i forhold til det der. Taber de det også rundt hele tiden? Eller skal det børstes løs?

 

Kunne man betale sig til en børstning?:mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Tænk jeg synes fælde perioder er bomben, man føler virkelig man får noget fra hånden! Forårsfældning er det bedste!

 

De smider nogle løse hår og nogle totter, størstedelen skal friseres af.

Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Bruger en børste til lige at rede filter af først, og så havde jeg engang verdens bedste stålkam men den er sgu blevet væk, så pt bruger jeg den lille med lange (men ikke spidse) tænder du vist kan se på filmen - skal jeg se om jeg kan finde links til dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bruger en børste til lige at rede filter af først, og så havde jeg engang verdens bedste stålkam men den er sgu blevet væk, så pt bruger jeg den lille med lange (men ikke spidse) tænder du vist kan se på filmen - skal jeg se om jeg kan finde links til dem?

 

Ja. Den der kam/børste ser nemlig god ud. Den vi har er elendig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hmmm:hmm:

 

Oss pokkers, jeg lyttede til råd om at bruge støvsuger for at lære hende at gø, i sin tid. Ellers kunne jeg have støvsuget hende

 

Prøv da, Voodoo kan lidt godt lide det (eller osse kan han bare ikke snuppe jeg laver noget som ikke involverer ham hehe)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...