Gæst Buddha Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 ...og så er der samojeder som muterer ligesom små tykke gremlins, hvis de kommer i kontakt med en børste. [video=youtube_share;2k0nDb579R8] Så fik vi taget ryggen. Mangler manke og bryst. Go' Voodoo! (Motor ville også med på billede, men altså ikke hans pels): Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 crazy shit! bliver liiidt glad for bichonpelsen pludselig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Holy crap:shock: Så skal jeg ikke brokke mig over Luna, som storfælder pt. Der er hår allevegne:genert: Og jeg har bare slet ikke kræfter til at børste hende igennem. Men det er jo ingenting i forhold til det der. Taber de det også rundt hele tiden? Eller skal det børstes løs? Kunne man betale sig til en børstning? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Daamn! Der er mere løst hår der, end Basse nåede at fælde i hele sit liv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 jeg er lige ved at påstå at skipper fælder lige så meget for tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Hvor vildt Godt min kun er ½ samojede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 jeg er lige ved at påstå at skipper fælder lige så meget for tiden Luna er også ret ekstrem:genert: Åh men det der nye fiskefoder hun får, manner en blød pels hun har fået:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Samojeder er søde, men jeg er alligevel glad for at jeg ikke har en Her kan vi sagtens nøjes med små stive hår, der borer sig ind i enhver slags overflade, og aldrig er til at få derfra igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Oh dear God! Du sørger lige for at børste dem godt igennem inden det er min tur til at have dem, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 (rettet) Tænk jeg synes fælde perioder er bomben, man føler virkelig man får noget fra hånden! Forårsfældning er det bedste! De smider nogle løse hår og nogle totter, størstedelen skal friseres af. Redigeret Juni 15, 2012 af Buddha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Oh dear God! Du sørger lige for at børste dem godt igennem inden det er min tur til at have dem, ikke? Not a problem :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jamen fedt, hvis du synes det er en fest, så må du da godt lige låne Luna lidt:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Not a problem :banan: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jamen fedt, hvis du synes det er en fest, så må du da godt lige låne Luna lidt:lol: Ikke sikker på det vil føles helt lige så tilfredsstillende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Er det en speciel kam du bruger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Bruger en børste til lige at rede filter af først, og så havde jeg engang verdens bedste stålkam men den er sgu blevet væk, så pt bruger jeg den lille med lange (men ikke spidse) tænder du vist kan se på filmen - skal jeg se om jeg kan finde links til dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Bruger en børste til lige at rede filter af først, og så havde jeg engang verdens bedste stålkam men den er sgu blevet væk, så pt bruger jeg den lille med lange (men ikke spidse) tænder du vist kan se på filmen - skal jeg se om jeg kan finde links til dem? Ja. Den der kam/børste ser nemlig god ud. Den vi har er elendig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Hold... nu... kæft... der er meget hår... Klager aldrig over Bobos pels igen... Aldrig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Hold... nu... kæft... der er meget hår... Klager aldrig over Bobos pels igen... Aldrig! Det er sejt ikke? Muterer ved berørelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Ja. Den der kam/børste ser nemlig god ud. Den vi har er elendig.. Har sendt dig nørde pb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Hårh der er meget. Endnu engang glad for pudelpelsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Ikke sikker på det vil føles helt lige så tilfredsstillende? Hmmm:hmm: Oss pokkers, jeg lyttede til råd om at bruge støvsuger for at lære hende at gø, i sin tid. Ellers kunne jeg have støvsuget hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Hmmm:hmm: Oss pokkers, jeg lyttede til råd om at bruge støvsuger for at lære hende at gø, i sin tid. Ellers kunne jeg have støvsuget hende Prøv da, Voodoo kan lidt godt lide det (eller osse kan han bare ikke snuppe jeg laver noget som ikke involverer ham hehe) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Fucking hell.. Pludseligt virker Asta's fældeperioder som småfældning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Buddha.. Kammen er en? Her skræller vi også pels af for tiden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts