Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

IMG_5906.JPG?gl=DK

"Kom herop og leg med mig med min bamse" :banan:

 

IMG_5909.JPG?gl=DK

Dovne hunde - ingen henter bamsen, står blot og kigger på den.. :roll:

 

IMG_5912.JPG?gl=DK

Så kan man da bare lege med bamsen nede på gulvet, ja. :klap:

 

IMG_5914.JPG?gl=DK

Haps - Liva fik bamsen!

 

IMG_5928.JPG?gl=DK

Ayo tog den tilbage....

 

IMG_5937.JPG?gl=DK

Så gad de ikke mere og ville hellere lige ud i haven - men rart man lige kan kigge haven efter for farlige ting SAMMEN, inden man går ud af døren :hjerte:

 

IMG_5941.JPG?gl=DK

Så fik man godbidder når man kom ind - og de kunne passende spises på farmands mave :lun:

 

IMG_5925.JPG?gl=DK

Smukke Liva :hjerte:

 

Sorry for endnu en omgang billedspam her til aften :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Min ferie er snart slut, så måske der snart ikke vælter så mange billeder ind :genert:

 

 

Badenymfe

IMG_3545.jpg

 

IMG_3558.jpg

 

Hvad man ikke gør for sine hunde. Vi måtte vade ud over dette slam for at gå rundt i vandet :badr: Før det gik vi oppe i sivene, og der var IKKE nogen sti :lol: Voodoo forsøgte sig på et tidspunkt med bare at hoppe ukontrolleret mens han kastede sig fremad, måske det så gik hurtigere?

 

IMG_3547.jpg

 

 

Motor synes det er skøøøønt at gå i smat, men var dog også ude i det nogenlunde rene vand tilsidst

 

Her har han lige tørret mule i sandet og holder lige lidt fest :lol:

 

IMG_3553.jpg

 

 

Laver playbow af Voodoo - men når det så kommer til stykket, så vil han slet ikke lege med den beskidte unghund, yikes :mrgreen:

IMG_3555.jpg

 

 

Hjem og lege (samme som altid) jeg kaster tov, Voodoo henter, vi trækker

 

IMG_3568.jpg

 

IMG_3574.jpg

 

Kan godt være liiiidt svært at løbe og spille fandango på samme tid

 

IMG_3575.jpg

 

 

IMG_3585.jpg

 

 

Så KAST dog!

 

IMG_3593.jpg

 

IMG_3599.jpg

 

IMG_3601.jpg

 

IMG_3604.jpg

 

 

Og tilsidst gider Motor så alligevel godt at lege..

 

 

Halløj der..

IMG_3577.jpg

 

 

*wraaaaaaaarrrrrrhhhhh*

IMG_3578.jpg

 

 

Bad move, Voodoo.

IMG_3580.jpg

 

 

 

IMG_3607.jpg

 

 

Og hvordan er det så at man ved at man skal have fat i Voodoo og stoppe ham? Når han giver dette blik. Psykose blikket, blodsprængte øjne und alles.

IMG_3609.jpg

 

 

Tak, siger Motor, tak fordi du fjernede den lille byld :lol:

IMG_3614.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld hvis jeg spammer for tiden, men synes bare jeg er omgivet af en meget sjov hund. :engel: Her ses hun igen igang med sin helt helt helt store passion: vandslange-vand-leg. :mrgreen: Og når hun så er blevet godt våd så er det bare så skønt at rulle sig lidt i græsset imens hun larmer helt vildt. dejligt med lidt rulleri 1.JPG

arrrrgh.JPG

dejligt med lidt rulleri 4.JPG

den store vandflugt.JPG

enøret hund.JPG

hjælp min bagdel er løbet løbsk.jpg

I seeee youuu.JPG

vanduhyret.JPG

wee 2.JPG

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld hvis jeg spammer for tiden, men synes bare jeg er omgivet af en meget sjov hund. :engel: Her ses hun igen igang med sin helt helt helt store passion: vandslange-vand-leg. :mrgreen: Og når hun så er blevet godt våd så er det bare så skønt at rulle sig lidt i græsset imens hun larmer helt vildt. [ATTACH=CONFIG]91268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91272[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91273[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91274[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91275[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91270[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91269[/ATTACH]

 

hahaha.... hvor er hun bare skøn!!! :klap:

:lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har forsøgt mig flere gange med at sætte en sprinkler op... begge mine opfører sig som om jeg har fortalt dem, at jeg vil tæve dem med en kæp hvis de kommer i nærheden af den :lol:

 

Fnis stakkels hunde da... men det kan læres. Da Ozzie var ung ville hun intet have at gøre med sådan noget vand men nu er hun faktisk nærmest umulig at stoppe. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld hvis jeg spammer for tiden, men synes bare jeg er omgivet af en meget sjov hund. :engel: Her ses hun igen igang med sin helt helt helt store passion: vandslange-vand-leg. :mrgreen: Og når hun så er blevet godt våd så er det bare så skønt at rulle sig lidt i græsset imens hun larmer helt vildt. [ATTACH=CONFIG]91268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91272[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91273[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91274[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91275[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91270[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91269[/ATTACH]

 

Hvor er hun skøn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, hvor spændende! :banan:

 

Hvor længe har I haft hende og hvad siger Ayo til hende?

De ELSKER hinanden de to! De kan spise ben/mad sammen, tumler sammen, leger trækkeleg med legetøjet, leger fangeleg ude i haven - har sovet sammen med os i sengen hele natten uden problemer. :hjerte: De har præcis samme måde at lege på og lægge op til leg på - med nogle halvvoldsomme legelyde, men de forstår lige hinanden :hjerte:

 

Vi besøgte Liva hos opdrætter i sommerferien (manden har dog taget ferie igen, så han har "hundebarsel" nu ;-)) - og havde Ayo med. Med det samme gik de bare i spænd sammen lige med det samme - og da vi hentede hende hjem i går fandt de to hunde hinanden med det samme, og fra det øjeblik vi trådte ind af døren - og Ayo var lige ved at gå ud af sit gode skind da hun så opdrætters hus igen, hun kunne SLET ikke vente på at komme indenfor - der ænsede Liva knap opdrætter, selvom hun kaldte på hende, så gik hun enten over til Ayo eller os. :bighug:

 

Liva har taget flytningen SÅ flot - ikke ét eneste piv, hun indtog bare sit nye hjem med logrende hale og undersøgte lige huset sammen med Ayo. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De ELSKER hinanden de to! De kan spise ben/mad sammen, tumler sammen, leger trækkeleg med legetøjet, leger fangeleg ude i haven - har sovet sammen med os i sengen hele natten uden problemer. :hjerte: De har præcis samme måde at lege på og lægge op til leg på - med nogle halvvoldsomme legelyde, men de forstår lige hinanden :hjerte:

 

Vi besøgte Liva hos opdrætter i sommerferien (manden har dog taget ferie igen, så han har "hundebarsel" nu ;-)) - og havde Ayo med. Med det samme gik de bare i spænd sammen lige med det samme - og da vi hentede hende hjem i går fandt de to hunde hinanden med det samme, og fra det øjeblik vi trådte ind af døren - og Ayo var lige ved at gå ud af sit gode skind da hun så opdrætters hus igen, hun kunne SLET ikke vente på at komme indenfor - der ænsede Liva knap opdrætter, selvom hun kaldte på hende, så gik hun enten over til Ayo eller os. :bighug:

 

Liva har taget flytningen SÅ flot - ikke ét eneste piv, hun indtog bare sit nye hjem med logrende hale og undersøgte lige huset sammen med Ayo. :-)

 

Eeeej stort tillykke, det er totalt gået min næse forbi I sku ha hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...