Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ARJ Sitto! Hvornår er det sket? :vedikke:

 

Vi hentede hende i går - men vi var nede og besøge forrige uge, hvor vi besluttede os for at hende skulle det være :hjerte: Vi havde Ayo med nede og besøge hende, og de klikkede bare sammen med det samme de to. Og ænsede knap nok os andre. :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

IMG_5977.JPG?gl=DK

"Må jeg ikke nok få dit kødben?!" (Den præcis samme havde Ayo også - men det den anden har ER altså bare bedst! :stupid:)

 

IMG_5987.JPG?gl=DK

Wrooooom - fangeleg i haven!!! :banan:

 

IMG_5992.JPG?gl=DK

 

IMG_6002.JPG?gl=DK

"Nu har jeg diiiig!"

 

IMG_6005.JPG?gl=DK

:hjerte:

 

IMG_5883.JPG?gl=DK

Dunk-dunk - en pote i hovedet. "Vil du lege med mig?!" :ivrig:

 

IMG_5836.JPG?gl=DK

 

IMG_5822.JPG?gl=DK

Boldleg i haven

 

IMG_5863.JPG?gl=DK

Åååårh.. en godbid! :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ikke meget jeg får lavet med hundene for tiden :-( Heldigvis har jeg da en mand der godt gider overtage de fleste af gåturene når jeg ikke har tid, ellers var jeg da gået til af dårlig samvittighed, men en smule billeder er det alligevel blevet til, så dem får i lige her :-)

 

Tumlingen "troner"

IMG_0816.JPG

 

 

 

Den siger mærkelig... hva er det for noget?

IMG_0908.JPG

 

 

Nova pigen stener

IMG_0919.JPG

 

 

Nova må endelig være hund igen (løbe lidt på skrænter og lege med Dumle)... og det nydes til fulde!

IMG_0822.JPG

 

 

IMG_0864.JPG

 

 

Hun syntes ihvert fald Dumle er lækker (lige til at spise)

IMG_0941.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Spidsmusen Yoda :lun: aka hr. smækker-røven-i-gulvet-og-ind-på-plads :fornaermet:

 

Haha :sjov:

 

Yes, yes... Så glad for at smække røven ind på plads, at jeg faktisk har bøvlet lidt med at han skal sætte sig FORAN mig først :mrgreen:

Så du behøver ikke være misundelig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :sjov:

 

Yes, yes... Så glad for at smække røven ind på plads, at jeg faktisk har bøvlet lidt med at han skal sætte sig FORAN mig først :mrgreen:

Så du behøver ikke være misundelig!

 

Årh, den lider vi også af her i huset. Johna mener at alt handler om at komme ind på plads... Man kan trææææække hende ud foran med en guf, men med det samme man "giver slip" *svup* siger det, og er måsen inde på plads igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lykken er en god ven at se tegnefilm med om morgenen :hjerte:

 

IMG_3302.jpg

Hvor søde er de lige! :lun:

 

Dagens Yoda-spam

 

 

[ATTACH=CONFIG]91348[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91349[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91350[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]91351[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91352[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91353[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]91354[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91355[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91356[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]91357[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91358[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91359[/ATTACH]

 

Fede billeder af meget smukke Yoda :lun:med følge :slem: Jeg har nu også en ting for Bamse :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...