Hop til indhold

Afstemning - månedens hund juli 2012


Dorte
 Share

Afstemning månedens hund juli 2012  

61 stemmer

  1. 1. Afstemning månedens hund juli 2012

    • Hund nr. 1
      12
    • Hund nr. 2
      3
    • Hund nr. 3
      5
    • Hund nr. 4
      23
    • Hund nr. 5
      6
    • Hund nr. 6
      12


Recommended Posts

Afstemningen løber frem til 31. juli.

 

Emne: "Uskyldigheden selv"

 

Hund nr. 1

394201_10151076807740456_168264010_n.jpg

 

Hund nr. 2

282924_3686255128598_1046470028_n.jpg

 

Hund nr. 3

89709-dina-i-sin-pude.jpg

 

Hund nr. 4

250105_10150193067701551_1252020_n.jpg

 

Hund nr. 5

taiki.jpg

 

Hund nr. 6

265095_10150700463000403_2175054_n.jpg

 

Man kan kun stemme på 1 hund denne gang

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Ej, jeg har slet ikke set det slået op?? Synes lige vi alle må blive lidt bedre til at hive "mds hund" trådene op, så de bliver set! :blink:

 

Enig, jeg har heller ikke været opmærksom på de sidste par måneders hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Savner altså den gammeldaws måde, hvor hjælpetråde var OK og der var hygge omkring det også... :genert:

 

Nu overser man bare så nemt månedens hund og der er bare slet ikke samme fokus på det længere - Og man går derfor glip af nogle rigtig gode billeder.

 

Og ved ikke... Men fornemmede nu ikke der var så meget bøvl med kliker og forudbestemte vindere, som nogen ville gøre det til. :vedikke:

Man kan jo bare sige, at samme hund kun må vinde en gang i kvertalet :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Savner altså den gammeldaws måde, hvor hjælpetråde var OK og der var hygge omkring det også... :genert:

 

Nu overser man bare så nemt månedens hund og der er bare slet ikke samme fokus på det længere - Og man går derfor glip af nogle rigtig gode billeder.

 

Og ved ikke... Men fornemmede nu ikke der var så meget bøvl med kliker og forudbestemte vindere, som nogen ville gøre det til. :vedikke:

Man kan jo bare sige, at samme hund kun må vinde en gang i kvertalet :hmm:

Jeg er enig. Og personligt synes jeg ikke, at det virker som et problem, at man stemmer på dem, man bedst kan lide. Det er jo ikke engang de samme, der deltager hver gang? Eller er det bare mig, der ikke kan genkende folks hunde? :oops:

 

Nå, men i hvert fald synes jeg vi skal tilbage til den gamle måde og så må man jo tage den derfra, hvis der bliver et problem med, at det er de samme, der vinder hver gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne nu også bedre lide den gamle måde ;-)

Jeg har også ligesom følt at folk stemmer på hinandens hunde altså dem man kender rigtig godt , og ikke altid på det bedste billede, men jeg kan tage fejl :-) jeg stemmer på det bedste billede og tænker ikke på om jeg kender dem eller ej :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg kunne nu også bedre lide den gamle måde ;-)

Jeg har også ligesom følt at folk stemmer på hinandens hunde altså dem man kender rigtig godt , og ikke altid på det bedste billede, men jeg kan tage fejl :-) jeg stemmer på det bedste billede og tænker ikke på om jeg kender dem eller ej :-)

 

Personligt stemmer jeg også altid på det bedste billede.

 

Og jeg tænker bare.. At hvis folk stemmer på de hunde man kender og kan lide, så gør folk det jo uanset om der har været en hjælpetråd eller ej :vedikke:

 

Kan godt se, at man måske ikke er helt så overrasket over en vinder, hvis man har set billedet kommenteret mange gange i en hjælpetråd.

Men for mig, så er hyggen og det at se skønne hunde bare lidt vigtigere, end overraskelses momentet.

 

Og så er det sjældent jeg har dybt uenig i valget af vindere - Har typisk altid stemt på den der har vundet, både nu og før.

Så hvor uretfærdigt det var været tidligere, det ved jeg ikke, havde ikke skænket det en tanke, før andre begyndte at snakke om, at de aldrig vandt og nu vandt en af de "populære" igen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Jeg kan godt lide måden det bliver gjort på nu. så er der ikke nogen der ved hvem der stiller op med hvilke billeder. og synes rigtig mange nye er kommet med super gode billeder, som nok ellers ville være druknet i hjælpetrådene, netop fordi snakken går på de hunde man kender.

vi har jo hundredevis af andre billedetråde. så jeg synes det er spændende nu, at se hvilke billeder der dukker op, da folk ikke har mulighed for at snakke sammen om hvad de skal sende ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er første gang vi deltager og jeg vidste allerede inden der var afgivet mere end 2 stemmer, at 4'eren ville vinde, for imod sådan en uskyldig cuteness kæmper selv guderne forgæves. :-D

 

Nogle gange skal ret også være ret og hvis et af de andre billeder bare er bedre, så er det jo sådan det er. Det betyder jo ikke, at man ikke selv har en dejlig hund eller at det har noget med kliker at gøre.

 

De sidste mange gange der har været afstemninger synes jeg, at det bedste billede har vundet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er første gang vi deltager og jeg vidste allerede inden der var afgivet mere end 2 stemmer, at 4'eren ville vinde, for imod sådan en uskyldig cuteness kæmper selv guderne forgæves. :-D

 

Nogle gange skal ret også være ret og hvis et af de andre billeder bare er bedre, så er det jo sådan det er. Det betyder jo ikke, at man ikke selv har en dejlig hund eller at det har noget med kliker at gøre.

 

De sidste mange gange der har været afstemninger synes jeg, at det bedste billede har vundet.

 

Altså bortset fra de gange jeg har deltaget... :mrgreen:

 

 

 

Hvad gik de der hjælpetråde ud på? Jeg kan godt ærgre mig lidt over, at billedet ikke må have været vist på forum. Det gør, at jeg f.eks. lige har undladt at poste et megasejt billede af Audrey, for tænk nu hvis det matcher en fremtidig kategorii "Månedens hund" :genert: Og der har også været nogle stykker, som jeg så har ærgret mig over ikke at kunne sende ind til nominering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad gik de der hjælpetråde ud på? Jeg kan godt ærgre mig lidt over, at billedet ikke må have været vist på forum. Det gør, at jeg f.eks. lige har undladt at poste et megasejt billede af Audrey, for tænk nu hvis det matcher en fremtidig kategorii "Månedens hund" :genert: Og der har også været nogle stykker, som jeg så har ærgret mig over ikke at kunne sende ind til nominering.

 

Jeg tror altså, at du misforstår det med, at billedet ikke må have været vist før. :-) Jeg forstår det bare sådan, at der ikke må være hjælpetråde, så folk på forhånd ved, hvilke billeder der deltager, har læst andre kommentarers til billederne og på den måde kan blive farvede af det. Jeg har da vist tidligere vist alle de billede, jeg har deltaget i afstemningerne med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså, at du misforstår det med, at billedet ikke må have været vist før. :-) Jeg forstår det bare sådan, at der ikke må være hjælpetråde, så folk på forhånd ved, hvilke billeder der deltager, har læst andre kommentarers til billederne og på den måde kan blive farvede af det. Jeg har da vist tidligere vist alle de billede, jeg har deltaget i afstemningerne med.

 

Nåh, så det er links til billederne, som er forbudt? Har hele tiden troet, at det betød, at man kun måtte sende billeder ind, som ikke havde været vist på forum før... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, så det er links til billederne, som er forbudt? Har hele tiden troet, at det betød, at man kun måtte sende billeder ind, som ikke havde været vist på forum før... :stupid:

 

Det, der er forbudt, er de hjælpetråde, vi tidligere lavede... det var sådan en tråd, hvor man kunne lægge flere forskellige billeder ind, som man overvejede at bruge til månedens hund-afstemningen, og så kunne man få de andre brugeres kommentarer til billederne og deres råd til, hvilket et man skulle bruge. Og så vidt jeg husker, postede man vist også billedet direkte i månedens hund-tråden, i stedet for at sende det til en moderator. Så dér kunne andre brugere også på forhånd se, hvilke billeder der ville være med i afstemningen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er første gang vi deltager og jeg vidste allerede inden der var afgivet mere end 2 stemmer, at 4'eren ville vinde, for imod sådan en uskyldig cuteness kæmper selv guderne forgæves. :-D

 

Nogle gange skal ret også være ret og hvis et af de andre billeder bare er bedre, så er det jo sådan det er. Det betyder jo ikke, at man ikke selv har en dejlig hund eller at det har noget med kliker at gøre.

 

De sidste mange gange der har været afstemninger synes jeg, at det bedste billede har vundet.

 

Jeg tror jeg måske forstod temaet på en lidt anden måde, for jeg stemte faktisk på din hund, for synes billedet var sådan "hvaaaad snakker du om??? - det er da i hvert fald slet slet ikke mig der har slæbt det viskestykke herind" - uskyldigheden selv:lol:

Og dette er slet slet ikke fordi jeg ikke kan se, at det lille bitte pus der:lun: er mega uskyldigt.. Eller var, nu er han sikkert også blevet en fræk teenager:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt stemmer jeg også altid på det bedste billede.

 

Og jeg tænker bare.. At hvis folk stemmer på de hunde man kender og kan lide, så gør folk det jo uanset om der har været en hjælpetråd eller ej :vedikke:

 

Kan godt se, at man måske ikke er helt så overrasket over en vinder, hvis man har set billedet kommenteret mange gange i en hjælpetråd.

Men for mig, så er hyggen og det at se skønne hunde bare lidt vigtigere, end overraskelses momentet.

 

Og så er det sjældent jeg har dybt uenig i valget af vindere - Har typisk altid stemt på den der har vundet, både nu og før.

Så hvor uretfærdigt det var været tidligere, det ved jeg ikke, havde ikke skænket det en tanke, før andre begyndte at snakke om, at de aldrig vandt og nu vandt en af de "populære" igen :vedikke:

 

Førhen kunne man nu altså også sagtens vinde selvom man ikke deltog i hjælpetrådene, jeg har vundte to eller tre gange, under det gamle system, men har aldrig nogensinde deltaget i en hjælpetråd..

 

 

 

Jeg syntes også at det nye her er noget bøvl, for jeg opdager det næsten aldrig før det er for sent.. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...