Hop til indhold

Hjemme-mentaltest: DUMPET!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg har en lidt travl formiddag, hvor jeg skal nå at have noget lavet inden jeg skal hjemmefra - men nu sidder jeg alligevel på H-F igen :genert:

 

Pludselig begynder Vinnie at gø ude i haven. Jeg ved at Vinnie godt kan lide at gø, så jeg gider ikke lige gå hen til døren og kigge - MEN så begynder Oluf også på sit allerdybeste alarmkald. Han siger normalt aldrig noget, så jeg slipper alt hvad jeg har i hænderne og styrter ud i haven, i sikker forvisning om at der mindst må være en øksemorder elller en hel flok ninjapirater derude :skraek:

 

Der er... en gul Netto-plasticpose :stupid:

Oluf gør udfald mod fjenden uden helt at turde røre den, og Vinnie står bagved og hepper.

Det ender med at mor er nødt til at indfange den livsfarlige pose, og dræbe den, før freden er genoprettet. Da jeg først har den i hænderne, tør Oluf godt bide den :lol:

 

Håber ikke der er nogle øksemordere eller ninjapirater, der læser dette, for med sådan et par "modige" vagthunde, har de da frit spil ;-)

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha.. Det er ligesom Bobo, når han synes noget er farligt udenfor. Han gør og spiller rigtig smart... Lige indtil jeg åbner døren.. Så stiller han lige ude foran den og venter på at jeg kommer med.. Så kan han godt løbe ned og se efter - men han skal hele tiden lige tjekke, om jeg er med. Han er simpelthen en kylling :sjov: Vagthund bliver han i hvert fald aldrig! Han larmer bare og lader som om :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, hvor jeg dog kender det :lol:

 

Luna opdager aldrig når vi får gæster, og vi opdager dem begge først når de står inde i stuen. Men hvis det er lidt mørkt udenfor og nogen af vores haveredskaber har tilladt sig at liste hen og stille sig et andet sted end de plejer, så skal alle i hele nabolaget alarmeres om de flabede haveredskaber :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oluf gør udfald mod fjenden uden helt at turde røre den, og Vinnie står bagved og hepper.

:sjov:

 

Håber ikke der er nogle øksemordere eller ninjapirater, der læser dette, for med sådan et par "modige" vagthunde, har de da frit spil ;-)

Bare rolig, de skal nok være på dupperne, hvis der skulle dukke et par øksemordere op, for mennesker - dét kan hunde forstå. Men nettoposer.......skidesvært at fatte, hvad det er og larmer gør de også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook er af den opfattelse at det med at passe på, ikke er en del af hans jobbeskrivelse. :vedikke:

I går fik vi besøg af en TDC-mand, fordi vores net har været noget ustabil. Men gider kræet rejse sig? Næh, TDC-manden må da skræve hen over det dovne dyr, for at komme hen til teknik-skabet. :stupid: Man var vel midt i sin middagslur :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Ej det var da også en tak for farligt for sådan et par 'små' hunde! Og hvor er jeg glad for at høre andre hunde også er sådan. Sad virkelig og undrede mig i går da en flue fløj ind i et vindue og Benny syntes det var så farligt at han liiiiistede mod vinduet mens hans hovede kørte op og ned, i ved, når noget virkelig er dødsens farligt. Endte med at det alligevel var for uhyggeligt, så han forsvandt bare ud af hoveddøren og lod mig sidde alene med dødsfluen :confused:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe genialt... jeg kan ikke sige noget på min hunds vegne endnu da jeg først får hende hjem i næste uge. Men kan da fortælle at da jeg boede på et stutteri så på et tidspunkt kom der en lille mus ind i stuen, min kat synes self. det er meget spændende, indtil musen løber i hendes retning hvorefter hun styrter ud af stuen, finder hende senere gemt bag toilettet på badeværelset. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber ikke der er nogle øksemordere eller ninjapirater, der læser dette, for med sådan et par "modige" vagthunde, har de da frit spil ;-)

 

Bare roligt, jeg holder ferie for tiden. Øksen er brækket, fanden til Rottweiler.

 

Men nogen gange overraskes man af hvordan hundene reagerer på et eller andet de ikke ved hvad er. Du var da i det mindste advaret, tænk hvis plasticposen havde angrebet dig?

Det er i det mindste rart at vide at man snart bliver dræbt. Bare sådan at man kan nå at slukke for kaffemaskine og den slags.

 

P.S. Hvis der en dag kommer en anden øksemorder i stedet, må jeg så godt få Oluf?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er i det mindste rart at vide at man snart bliver dræbt. Bare sådan at man kan nå at slukke for kaffemaskine og den slags.

 

Klart! Det ville også være min første tanke i den situation :5up:

 

P.S. Hvis der en dag kommer en anden øksemorder i stedet, må jeg så godt få Oluf?

 

Du må både få Oluf og den forbandelse der følger med ham :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja helt kvikke er de ikke altid :) cookie er også bange for poser, men kun de sorte. Og så er hun mørkeræd. Hvis vi går tur i mørke går hun helt tæt på os og ved den mindste lyd af et eller andet vil hun hjem. Jeg har også gået mange strækninger med en lille hund siddende halvt oppe på skulderen fordi hun har set eller hørt noget der absolut må have været ekstremt farligt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...