Hop til indhold

Martha skal være storesøster


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

  • Svar 166
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

MUMMI!!!

 

NEJ Marolle:drille:

 

Dagmar

Grethe

Edel

Inga (:lun:)

Ingeborg (men for langt imo)

 

Helga, hertha, olga, elsa, Irma, karla - synes den nye skal have et navn der også ender på a :-)

 

Puha, sikke en omgang. :ae:

 

Mht. var min første indskydelse også Dagmar... ellers Dagny, Esther, Meta, Asta eller Selma.

 

Martha og Ingrid - ai det var også fint :banan:

 

Martha og Bertha - det er simpelthen svaret :mrgreen:

 

Men....... det liger nok for tæt desværre :cry:

 

Martha og Ella....

 

Ai nu går jeg helt i selvsving :oops:

 

 

Martha og Gretha/grethe

 

martha og Avilda :lun:

 

ELVIRA

 

jeg stemmer for doris. og håber, at det hele kommer til at gå lidt lettere fra nu :x:

 

Orv hvor er I gode:hjerte:.

 

Dagmar :hjerte: - det havde jeg faktisk også selv lidt tænkt på, men manden er ikke helt med på den (må se, om jeg ikke kan få ham overtalt).

 

Det må helst ikke ende på samme måde som Martha, da det kommer til at give problemer i indkald eller anden kontakt hvor navn bliver brugt. Så endelsen skal helst være lidt skæv af hinanden, så der ikke bliver misforståelser. Bertha ville jeg have elsket, men det er alt for tæt op af Martha.

 

Esther, Olga, Ingrid Og Inga:lun: - lidt en outsider men smager lige på den agtigt er Doris:-D

 

Det skal lige nævnes, at jeg mest er tilhænger af navne med kun 2 stavelser - det er nemmest at råbe og give kommando på i mine øjne:mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men manden har nedlagr veto imod Dagmar, hvilket ellers var min favorit:(. Vi er nu nået frem til:

 

- Cleo/Kleo (som i den danske skuespiller Cleo Jensen)

- Nanna

- Enya (mandens valg, som jeg prøver at få ham fra, da det jo ikke er særlig dansk:-D).

 

 

Jaa Kleo :klap: "Skaaa du tisse eller hva? hva? ja! Det er lige hvad du ska!" :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men manden har nedlagr veto imod Dagmar, hvilket ellers var min favorit:(. Vi er nu nået frem til:

 

- Cleo/Kleo (som i den danske skuespiller Cleo Jensen)

- Nanna

- Enya (mandens valg, som jeg prøver at få ham fra, da det jo ikke er særlig dansk:-D).

 

Sitto startede jo med at kalde Ayo for Enya, men ændrede det hurtigt, fordi alle troede, at hun hed Anja - bare så I er forberedte. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men manden har nedlagr veto imod Dagmar, hvilket ellers var min favorit:(. Vi er nu nået frem til:

 

- Cleo/Kleo (som i den danske skuespiller Cleo Jensen)

- Nanna

- Enya (mandens valg, som jeg prøver at få ham fra, da det jo ikke er særlig dansk:-D).

 

 

Både Kleo og Nanna er rigtig gode navne! Nanna er dejligt nemt at kalde og Kleo ligger langt fra Martha, sådan rent kalde-mæssigt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Både Kleo og Nanna er rigtig gode navne! Nanna er dejligt nemt at kalde og Kleo ligger langt fra Martha, sådan rent kalde-mæssigt :5up:

 

Manden foreslog faktisk Nala, men måtte så bruge veto-kortet der, for der kan kun være en Nala:hjerte:. Kleo kan jeg nok bedst lide - minder mig lidt om gamle danske film, ligesom Martha (S/S Martha og hende fra dyrlægens plejebørn, som ikke er en ko:-D). Nanna minder mig lidt om "kom så, Nanna" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nanna minder mig lidt om "kom så, Nanna" :-D

 

Åh ja, fra Peter Pan, den scene er da så man får tårer i øjnene. Nanna :5up:det skal det da helt klart være. :klap:

 

Kan se for mig, den dag hvor hun bliver gammel og du siger: kom så, Nanna,... og hun loyalt vandrer med i det tempo som hun nu kan. Den bliver da kun bedre hvis man har skt. bernhard og indtil hun bliver gammel tænker man jo ikke over den scene hvor der er begrænsninger (i form af lænken/ overført betydning: alderen). En ung udgave minder mig om sangen Nanna, tror det er Sebastian der synger den og den er så fyldt med glæde og spillopper, hør selv:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Manden foreslog faktisk Nala, men måtte så bruge veto-kortet der, for der kan kun være en Nala:hjerte:. Kleo kan jeg nok bedst lide - minder mig lidt om gamle danske film, ligesom Martha (S/S Martha og hende fra dyrlægens plejebørn, som ikke er en ko:-D). Nanna minder mig lidt om "kom så, Nanna" :-D

 

:hjerte:

De to havde også et specielt bånd! :lun:

men jo, det ville ikke være helt rigtigt, hvis hun hed Nala... Men hvor var tanken sød!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...