Hop til indhold

Billedtråd september 2012


caro2001
 Share

Recommended Posts

  • Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan gør jeg billeder store? ;D

 

(ps. Hvordan uploader man billeder så de vises i større format?? :vedikke:)

 

Jeres billeder bliver større når man klikker på dem. Hvis I gerne vil have dem større direkte i indlægget, skal I fjernlinke til en hjemmeside, hvor I har billederne liggende, f.eks. Flickr, Imageshack el. lign.

Link til indlæg
Del på andre sites

Børnefødselsdag lørdag. Af alle steder Båtten kunne ligge og af alle mennesker, han kunne putte med, valgte han den, der mindst kan lide dyr :lol:

 

bmormor.jpg

 

Det er altså sjovt, dét der... Før min søster fik hund var vores mor rædselsslagen for hunde, fuldstændig panisk bange. Så mødte søster sin nuværende mand, og vores forældre skulle for første gang besøge hans forældre - og de havde jo en stoooooor schæfer... Og den lavede søreme også "en Buzzer", gik omgående og la' sit kæmpe store hoved op på mors skød, og der lå den og puttede resten af besøget... :lol:

 

Lykkedes det så for Buzz at omvende gæsten?? Der findes vel ingen der kan modstå sådan en charmeklud... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså sjovt, dét der... Før min søster fik hund var vores mor rædselsslagen for hunde, fuldstændig panisk bange. Så mødte søster sin nuværende mand, og vores forældre skulle for første gang besøge hans forældre - og de havde jo en stoooooor schæfer... Og den lavede søreme også "en Buzzer", gik omgående og la' sit kæmpe store hoved op på mors skød, og der lå den og puttede resten af besøget... :lol:

 

Lykkedes det så for Buzz at omvende gæsten?? Der findes vel ingen der kan modstå sådan en charmeklud... :lun:

 

Han omvendte hende for lang tid siden, hun vil bare ikke indrømme det. Ligesom hun ikke kan fordrage katte, men tit nusser mine (fordi de hopper op og smider sig nærmest i hovedet på hende) Hun er min mor :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeres billeder bliver større når man klikker på dem. Hvis I gerne vil have dem større direkte i indlægget, skal I fjernlinke til en hjemmeside, hvor I har billederne liggende, f.eks. Flickr, Imageshack el. lign.

 

man kan også gøre det med billeder man har uploadet direkte - man skal højreklikke på dem, og så kan man vælge, hvilken størrelse de skal vises i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine søde hundepiger :hjerte: :lun:

 

Snapshot_20120906_3.jpg

 

Ayo sidder på sofaryglænet (hendes faste plads!) og Liva ligger ovenpå mig. Det er vidst ikke deres plan at jeg skal have foretaget mig noget fornuftigt inden jeg tager på arbejde :lol:

Snapshot_20120906.jpg

Snapshot_20120906_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Baaah! Det er min fødselsdag og så skal jeg bare være alene hjemme den halve dag, medens Oluf er på oplevelsestur i storbyen :evil:

 

img0788g.jpg

 

Billeder af Oluf, der glor på ting:

 

img0799dc.jpg

 

img0803x.jpg

 

img0802se.jpg

 

Billede af Oluf, der glor på mor:

 

img0800g.jpg

 

De har bare at tage nogle flere billeder af mig - og hvor er min FØDSELSDAGSGAVE!!!? :evil:

 

Et forsinket tillykke med fødselsdagen i går, Vinnie:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er godt nok kær. :lun:

 

Tak, det synes vi også :hjerte:

Billederne hvor hun løber illustrerer dog meget godt, at hun er hormonramt-løbetidsramt tævehvalp pt... Når hun kommer ned på græsplænen tonser hun rundt og strinter overalt, og hele turen derned piver hun af ren begejstring :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...