Hop til indhold

Anbefal HUNDEKURVEN...


Camilse
 Share

Recommended Posts

Ja,,, Må jo indse at efter godt 1½ så kan de to hundekurve/puder, Cassi fik da hun var hvalp, ikke længere betragtes som værdige(Der er trods alt snart ikke mere mere fyld i den ene og den anden pillede jeg det hele ud af, fordi jeg var træt af at samle op efter Cassi, når hun gjorde det :vuf:)

 

Det er ikke fordi hun er destruktiv, men af og til får hun lige et rigtig tøseflip og det går altså udover de to puder der så skal slæbes hele vejen gennem hytten, mens hun forgæves prøver at ryste den sidste rest af liv ud af dem.

 

Jeg har besluttet at hun gerne må beholde "lasen" for den har hun meget glæde af i sin leg, men den anden(som forøvrigt kun kostede 189,- i Rema) ryger altså. Men så har hun jo intet at ligge på i stuen(og der er altså ikke plads til os begge i sofaen, selvom det da er meget hyggelig).

 

Så hvis man godt vil betale lidt for kvaliteten(dog ikke flere millioner) og gerne vil have noget der ser pænt ud(også efter hunden de første ti gange har haft den med på rundttur i huset), hvad skal man så have...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sværger jo til Tulle-sofaen, som både Frostie og Iso (og Lui!) har været helt vilde med. Hundene har været ret hårde ved den, jeg havde den f.eks. da Iso var hvalp, men jeg synes den har klaret det ret godt. Både Frostie og Iso har krattet godt i den, så nu er der gået hul i den - efter maaange år!

 

Jeg mener at jeg har den i strl. medium, men er ikke helt sikker... Iso er jo en lille skid, men Frostie var en stor tæve , og kunne snildt være i den. Den er supernem at holde ren, jeg støvsuger den en gang imellem, og skulle der ske et uheld i den, så er den nem at tørre af med en klud.

 

We låååve Tullesofaen! :mrgreen:

 

IMG_0350b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sværger jo til Tulle-sofaen, som både Frostie og Iso (og Lui!) har været helt vilde med. Hundene har været ret hårde ved den, jeg havde den f.eks. da Iso var hvalp, men jeg synes den har klaret det ret godt. Både Frostie og Iso har krattet godt i den, så nu er der gået hul i den - efter maaange år!

 

Jeg mener at jeg har den i strl. medium, men er ikke helt sikker... Iso er jo en lille skid, men Frostie var en stor tæve , og kunne snildt være i den. Den er supernem at holde ren, jeg støvsuger den en gang imellem, og skulle der ske et uheld i den, så er den nem at tørre af med en klud.

 

We låååve Tullesofaen! :mrgreen:

 

IMG_0350b.jpg

 

Tak fordi du lige kostede mig mange penge :fornaermet:

Den er da ALT for sej, så sådan en må rotterne afprøve, og hvis de er ligeså vilde med den som deres moar må der flytte en ekstra ind :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker den Tullesofa:lol:

 

Vi har denne Orthobed med memoryfoam til Bella - fordi den er pæn og fordi hun døjer lidt med bagenden. Det lyse betræk i bunden kan vaskes i maskinen, og det grå betræk kan lynes af og vaskes. Det har vi dog ikke haft brug for. Jeg støvsuger/fnugruller det bare, og hvis det engang får pletter, vil jeg nok bare tørre det af med en klud:-)

 

Zooplus

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser den ud i det virkelige liv hhv. med og uden hund:mrgreen:

 

Hvor er det bare sødt der er fine puder i.:lun:

Jeg overvejer kraftigt den firkantede Orthobed til Gracie (fordi den er billigere) og kun omkring 100 kr dyrere end Tullesofaen, som jeg også har tænkt på. Kan bare ikke beslutte mig, og har vist efterhånden været et par år om at finde en kurv til Gracie:vedikke:. Indtil videre har hun kun puder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker den Tullesofa:lol:

 

Vi har denne Orthobed med memoryfoam til Bella - fordi den er pæn og fordi hun døjer lidt med bagenden. Det lyse betræk i bunden kan vaskes i maskinen, og det grå betræk kan lynes af og vaskes. Det har vi dog ikke haft brug for. Jeg støvsuger/fnugruller det bare, og hvis det engang får pletter, vil jeg nok bare tørre det af med en klud:-)

 

Zooplus

 

Orthobed har jeg også kigget på, den må være fed for hundene at ligge på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak fordi du lige kostede mig mange penge :fornaermet:

Den er da ALT for sej, så sådan en må rotterne afprøve, og hvis de er ligeså vilde med den som deres moar må der flytte en ekstra ind :lun:

 

Hi hi, undskyld! :lol: Men den er alligevel ikke så dyr igen, hvis man sammenligner med mange andre - og især når den er så fiiin!! ;-) Håber dine bli'r lige så glade for den som vi er her i huset!

Link til indlæg
Del på andre sites

Egon er super glad for den slags seng de havde i netto for kort tid siden, firkantet uden kanter, bare en stor flad pude med nylon agtigt betræk (kunne nemt tørres af eller vaskes) fordi man kan ligge med hovedet ud over. Men dumme Benny synes det er alt for sjovt at man kan bide snoren af i siden og ups, så var der sørme fyld overalt......

 

Gad rigtig godt prøve sådan en med memory skum men ville også bare blive lidt ærgelig hvis den så blev spist :hmm: Tror i at memory skum varmer meget? For det vil Egon måske ikke være så glad for.

 

Bennys yndlingsspot er på gulvtæppet under sofabordet. Nem hund :lol: Og ellers hvis jeg gider folde et tæppe i soveværelset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stellestar

Herhjemme er vi (efter aaaalt for mange forsøg) kommet frem til, at det er en helt almindelig plastik-kurv der hitter! :) (altså dem man kan få overalt med høje sider)

Vi har foret den med diverse tæpper og puder og zaki er kommet frem til at han elsker den :) den indgår tit i hans leg, han gemmer sit legetøj mellem tæpperne og kæmper for at finde dem igen :) nu er vi endelig fri for at det ligner der har været snestorm i hele huset og zaki virker glad og tilfreds! Det må vel være et udemærket kompromis ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Egon er super glad for den slags seng de havde i netto for kort tid siden, firkantet uden kanter, bare en stor flad pude med nylon agtigt betræk (kunne nemt tørres af eller vaskes) fordi man kan ligge med hovedet ud over. Men dumme Benny synes det er alt for sjovt at man kan bide snoren af i siden og ups, så var der sørme fyld overalt......

 

Gad rigtig godt prøve sådan en med memory skum men ville også bare blive lidt ærgelig hvis den så blev spist :hmm: Tror i at memory skum varmer meget? For det vil Egon måske ikke være så glad for.

 

Bennys yndlingsspot er på gulvtæppet under sofabordet. Nem hund :lol: Og ellers hvis jeg gider folde et tæppe i soveværelset.

 

Vi har den samme seng/pude til Carla. Købte den i fredags i Netto til 250 kr som jeg synes er RET billigt i forhold til størrelsen og hun elsker den. Det er netop princippet med at hun kan ligge hvordan hun vil og lade poter og hoved dingle ud over siden som fungerer ret godt :5up:

 

Mht. memory skum kan jeg kun fortælle hvordan det er for os mennesker at ligge i. Og det er en kende varmt synes jeg. Vi købte ny dobbeltseng for 2-3 måneder siden i ren memoryskum og man fryser ihvertfald ikke! (Det er så heeeelt iorden herhjemme, for jeg er en frossenpind!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har aaaalt for mange kurve, når man tænker på at vi kun har 2 hunde :lol:

 

I stuen har vi en fatboy, som bliver brugt flittigt, når der altså ligger et lammeskind eller et tæppe på den. Hvis der ikke gør, så rører de den ikke. Men primært bruger de nu sofaen.

 

I køkken og spisestue har vi 3 forskellige små kurve, de to bruges flittigt, den 3. bruges kun til legetøjsopbevaring eller tyggebenspisning af Johna.

 

På kontoret har de et stofbur, en papkasse med en pude i, deres "køjeseng" og en skummadras. Alle senge bruges flittigt. Dog oftest skummadsrassen, både til leg og hygge.

 

Fatboy med tæppe på

400930_10151197459683377_638583908_n.jpg

 

Opbevaringskurven i køkkenet

225610_10150277868683377_1048114_n.jpg

 

Sofaen i stuen :mrgreen:

293384_10150321547043377_343825467_n.jpg

 

Køjesengen på kontoret

307699_10150321810098377_1053501215_n.jpg

 

Den anden kurv i køkkenet, som er en favorit, selvom den er helt fladmast efterhånden

388221_10150531891353377_1311482747_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke den orthobed er så varm....?? Bella bryder sig ihvertfald ikke om varme, men hun ligger glad og gerne i sin kurv en hel nat. Ellers kan man jo vælge at lægge en køligere madras i, så hunden ikke ligger på det falske lammeskind.

 

Om det er Christian fra Magtor eller Orthobed'en eller en kombination der gør at Bellas bagparti har det bedre, ved jeg ikke.

 

Og når man er prinsesse er det altså et must at have puder i kurven - og helst med blomster på:mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cassi skal helst have noget hun kan bide i mens hun sover, så en sofa er nok ikke for god. Hun har en fletkurv og hun bruger den da, men kun hvis hun har gæster og de nåede at snuppe fodenden før hende...

 

Lige nu ligger hun i sin kurv, hvor hun dog har fjernet puden i midten, så det kun er kanten rundt om(det er sådan en med pudekant også) og så har hun kanten i munden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Herhjemme er en memoryskums-topmadras i 90x200, bukket sammen på midten, et stort hit.

 

Vi lægger lige et lagen rundt om, og så har hun sin dyne og pude i sengen også. Den fylder selvfølgelig lidt, men det gør os nu ikke så meget.

 

 

 

Min venindes kærestes hund er halvgammel, og har været igennem flere operationer. Han er helt vild med Ninjas senge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...