Hop til indhold

Nyt frisk blod;-)


Gæst Quiby
 Share

Recommended Posts

Hej:vinken:

Ja, jeg er som sagt ny herinde.

Jeg er 19 somre, og er et hunkønsvæsen. Elsker debatter i form af de holdes i en sober tone, er altid frisk på en debat, specielt fordi der kommer en masse forskellige synspunkter og perspektiver på tingene.

Jeg bor i hus med min kæreste, sammen med vores rottweiler hvalp Silja på 7 mdr. Silja er min første hund.

Vi har valgt en rottweiler som følgesvend, da vi begge er så betaget af dens personlighed og sind, og så er den jo så lærenem!.. Derudover søgte jeg også en hund som krævede meget opmærksomhed og aktivering hver dag, da jeg elsker at bruge min tid på dyr, som jer andre herinde nok gør:rolleyes:

Jeg har altid været hestepige, har altid holdt meget af dyr, også hunde, men de har jo bare været der enten ved vennerne eller noget familie.. Så fik jeg min egen, og jeg er virkelig blevet overrasket over hvor meget det giver tilbage til en af ha hundebasse.. Troede kun jeg fik så meget ud af et dyr når det omhandlede heste.. Der tog jeg fejl, Silja er ikke kun min hund, hun er min bedsteven, min baby, min bodygard, jamen hun er bare hele min verden, hun er bare alt:-)!

Derudover har jeg en islænder som jeg også bruger tid med, dog er Silja tit med derude også, så det er det bedste fra to verdener:D

 

Jeg håber I vil tage godt imod os:slem:

540894_4259124469180_179392723_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til alle jer andre for de fine ord:-) billedet var ikke super nemt at få skudt, jeghader at være ved fotograf, hunden hadede det også, hverken leverpostej eller roastbeef kunne lokke til at starte med, heldigt at jeg havde taget et kaninskind med som kunne lokke;-) Hun syntes det var lidt sjovere at gå rundt i studiet end at sidde med mig;-) herlige hund!:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bonniemaria
Hej Bonnie:-)

Jamen det kan jeg da! Ej hvor hyggeligt du er herinde:-)

Tak, ja Silja er rigtig fin:-).. Jeg er ked af at høre Rollo er gået bort.. Hvilken hund har I så nu? Bella?

 

Ja, herhjemme har vi Bella, og så har Benita hendes egen cocker spaniel - men om ikke så længe har vi endnu en hund - eller rettere sagt en hvalp :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...