ridiger Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-59410924:video-bitter-strid-om-meget-fed-gravhund.html?forside Hvad syntes I om denne sag? Personligt, syntes jeg det er mest syndt for selve hunden og holder mere med plejemoren som har fået hunden til at tabe sig og samt er dyrlægeassistent. Og hvis hun så også viser den frem i tv og muligvis snakker om fedme og sundhed i dyre øjemed kan jeg ikke se det forkerte i. Især hvis det kan hjælpe andre dyr til ikke at komme i samme situation... Vil syntes at en hælpe org vil blive glad for gratis reklame om dem og samtidig vil kunne hjælpe andre dyr.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Aldrig har jeg set noget lignende hos hunde, men dog hos katte. Hunden er jo vildt handicappet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Only in America:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Eris Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Hold da kæft hvor er den fed. Stakkels hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Jeg synes det lyder lidt som en dårlig joke :hmm: At hun ligefrem skulle have sat hans liv på spil, fordi hun tog en flyver Og så er 35 kg. da virkelig, virkelig vanvittig meget for en gravhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 OMG !!! Stakkels hund... Hvis den har tabt sig 7 kg allerede, så kan jeg slet ikke forstille mig hvordan den så ud for 2 md siden. Den kan jo knapt gå. Puha, hvor skulle dem som er skyld i det her skamme sig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Quiby Besvaret November 1, 2012 Rapporter Share Besvaret November 1, 2012 Den bens og knogler, må da være helt ødelagt ligesom ryggen? Har da aldrig i mit liv set noget så vanvittigt!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten90 Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Stakkels Obie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Jeg holder med Nora. Hun forsøger at hjælpe Obie og gøre obs på overvægt hos hunde. Så ODR er nogle fjolser.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Jeg synes det lyder lidt som en dårlig joke :hmm: At hun ligefrem skulle have sat hans liv på spil, fordi hun tog en flyver Og så er 35 kg. da virkelig, virkelig vanvittig meget for en gravhund Tænker at det måske ikke er det bedste man kan udsætte en SÅ fed hund for. Altså en flyvetur. Tænker bare på stress og at hjertet i forvejen arbejder på højtryk for at få blodet rundt - men ved det faktisk ikke Og så: Hvor er det dog ulækkert at nogle mennesker lader det komme så vidt. Fy for helvede. Det er da egoisme på allerhøjeste plan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 2, 2012 Rapporter Share Besvaret November 2, 2012 Jeg tror også dem der protesterer har tænkt at fly turen var farlig.Men dog har sin beretteligelse for plejmor. Hvis jeg var hende, ville jeg hellerikke afleverer den tilbage som jeg ser den nu. Og lige i øjeblikket ser jeg netop Animal P og især dyrepoliti, og ja - her ses tvangsfjernede hunde døde af sult og vildt underernærede, har endnu ikke set en overfed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Jeg kan ikke rigtigt se det forkerte i at tage Obie ud på en flyvetur - som assistent ved plejemoren jo godt hvad hun gør, så at lægge sag an er vist bare typisk amerikansk - men bortset fra det mødte jeg igår en gravhund der lignede en pølse på 4 ben og jeg synes altså at det både er synd for hunden og dyrplageri ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 4, 2012 Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Jeg kan nu godt forstå at foreningen ikke bryder sig om at hun laver "reklame" bag deres ryg, og ikke mener at hunden skal brugs som en "berømthed". Det var IKKE det "job" hun fik, hun skulle blot hjælpe hunden til at tabe sig. Så selve den del af det hvor plejemoren har lavet et kæmpe mediepostyr omkring hunden synes jeg måske egentlig godt jeg kan forstå foreningen gerne vil have været en del af... Der findes ikke mange firmaer som bare lader folk lave reklame for dem, helt uden at vide hvad folk har gang i... Slet ikke på så stort et plan som i Obies tilfælde (Jeg læste om ham første gang for læææænge siden). Derfor synes jeg også det er fair at foreningen bør være dem der tager stilling til om Obie skal være med i et TVprogram eller ej, IKKE plejemoren! Men at sagsøge hende for at have bragt hundens liv i farer pga. flyturen... Tjae, det synes jeg er typisk Amerikansk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts