Hop til indhold

Står hunden korrekt


Gæst Spilop
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om dette overhovedet kan bruges til noget? Dumt at tage kæmpe støvler på, går ud fra at det er pga for langsom fart at han padler med forben?! Eller også er der noget med hans højre forben?

 

Synes selv at han løber skævt :/

 

Synes det ser ud som om han trækker på det ene forben? Eller er det bare mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 90
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fra lidt over en måned siden i Prag... dagen efter at vi havde været til Open European Championship i Freestyle.

 

IMG_8410.jpg

 

Når jeg ser på billederne med denne tråds øjne, tænker jeg, at det ser lidt halvskidt ud. Han står med bagbenene for langt inde under kroppen og ser spændt/krum ud i ryggen, tænker jeg? :hmm: Noget af det er selvfølgelig pels, men stadig...

IMG_8409.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

jo, tror det, og det foreslår mange. men både manuelle undersøgelser og røntgen viser et fint og fast knæ. han var til kiropraktor efter han havde haft en lang halteperiode på benet som ung, ved ikke om du husker det, hun kunne intet mærke ud over lidt naturlig muskelfattighed i den side (han støttede vel nærmest slet ikke på benet i over en måned) - og nu har vi altså aftalt, at vi vil have ham afsted igen, selv om han aldrig halter og umiddelbart ikke aflaster. det er lidt en mystisk ting.

 

Jeg kender en jack russel som lavede de der gadedrenge hop med det ene ben, knæ og hofter blev røngtenfotograferet uden at finde noget. Første kiro fandt lidt skævt bækken, men det løste ikke rigtig problemet...anden Kiro fandt et skævt korsben og DET løste problemet;) I tillæg begyndte han bagefter at logre mere og ejer kan se hvsi han trænger nu, hvis han begynder at snyde med det ene ben når han skal op af trappen;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso er fuldstændigt tåbeligt HÅBLØS!!! at ta' billeder af... :evil: Jeg elsker hende meget højt, men når jeg prøver at stille hende bare lidt korrekt op for at ta' billeder, så elsker jeg hende for en stund en hel del mindre... :damn: Hun ser ud som om hun har fået tæsk, flytter benene, og lægger al vægt bagud. Så jeg har bare ikke et eneste billede hvor hun ser rigtig ud. Dette er det bedste sådan over all, ellers har jeg et par hvor bagbenene egentlig står mere rigtig - men hvor fronten ser heeelt åndssvag ud, så det kan jo heller ikke rigtig bruges. Til gengæld har jeg fået trænet rigtig meget i at se hvor hendes punkter sidder, så dem er jeg temmelig sikker på at jeg har fået tegnet ind ret ok. Men som sagt, hendes front ser nok en del anderledes ud IRL, bagparten ikke fuldt så meget... Og jeg bli'r ved, en dag skal det vel for pokker lykkes!!!

 

IMG_1121b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Hiver lige denne tråd op.

 

De bekymringer jeg havde da jeg sidst skrev her, vidste sig at være rigtige, alt muligt var røget op og ned i skelettet på Egon, tonsvis af muskelspændinger og jeg skal give jer :( Har et billede fra før behandling og fra efter, er det ikke helt vildt en forskel?!

 

motor-forskel.jpg

 

 

Og så et fra i dag, hvor han godt nok står skævt og sådan men se lige hvor bouncy hans ryglinie er blevet igen, han har ligesom foldet sig helt ud og er blevet længere. Jeg er VILDT målløs over det. Og har været meget, meget ked af det (og har derfor ikke postet billederne før, det var i december/januar magien skete). Men jeg prøvede jo sådan set at gøre hvad jeg kunne, kiropraktik var så bare ikke det der skulle til (det har han gået til jævnligt i 2 år).. Anyhow, nu vil jeg prøve og finde en sød hundemassør bare fordi det synes jeg han fortjener, hver evig eneste lille spænding skal altså bare væk fra hans krop.

 

ND3_4304 copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hiver lige denne tråd op.

 

De bekymringer jeg havde da jeg sidst skrev her, vidste sig at være rigtige, alt muligt var røget op og ned i skelettet på Egon, tonsvis af muskelspændinger og jeg skal give jer :( Har et billede fra før behandling og fra efter, er det ikke helt vildt en forskel?!

 

[ATTACH=CONFIG]106148[/ATTACH]

 

 

Og så et fra i dag, hvor han godt nok står skævt og sådan men se lige hvor bouncy hans ryglinie er blevet igen, han har ligesom foldet sig helt ud og er blevet længere. Jeg er VILDT målløs over det. Og har været meget, meget ked af det (og har derfor ikke postet billederne før, det var i december/januar magien skete). Men jeg prøvede jo sådan set at gøre hvad jeg kunne, kiropraktik var så bare ikke det der skulle til (det har han gået til jævnligt i 2 år).. Anyhow, nu vil jeg prøve og finde en sød hundemassør bare fordi det synes jeg han fortjener, hver evig eneste lille spænding skal altså bare væk fra hans krop.

 

[ATTACH=CONFIG]106147[/ATTACH]

 

Ja, det er godt nok en kæmpe forskel. :5up: Er det efter besøgene hos Sidsel? Jeg har også kunnet se en forskel på Tyson fra hans første besøg hos hende og til senere besøg, ved første besøg lignede han sådan en lille, tæt kasse (men det kunne jeg jo altså ikke se før bagefter, da jeg kunne sammenligne), nu er han blevet meget længere og mere smidig i rykken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er godt nok en kæmpe forskel. :5up: Er det efter besøgene hos Sidsel? Jeg har også kunnet se en forskel på Tyson fra hans første besøg hos hende og til senere besøg, ved første besøg lignede han sådan en lille, tæt kasse (men det kunne jeg jo altså ikke se før bagefter, da jeg kunne sammenligne), nu er han blevet meget længere og mere smidig i rykken.

 

Jeps. Der skete også sindssygt meget efter første gang, gangene efter var det småting, f.eks. i nakken. Men tror det tog ham en smule tid at opdage at han pludselig kunne bevæge sig frit igen, eller hvordan man kan sige det. Men så bestemt forskel på måden han gik allerede mens vi var derinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...