Hop til indhold

Skraber du sne - til din hund ?


Bailey_f1
 Share

Skraber du sne - til din hund  

62 stemmer

  1. 1. Skraber du sne - til din hund

    • Ja
      5
    • Kun hvis der er meget sne
      14
    • Nej
      43


Recommended Posts

Ja:oops: Eller det vil sige, at jeg har ikke gjort det endnu, men bare et par centimeter mere sne, så kommer jeg til at grave en "tisserende" rundt i haven, og et lille område nede ved hækken til at skide på. Lige nu har vi 12-15 cm i haven, og det er ved at være smertegrænsen for, hvornår prinsessehunden kan tisse uden af få sne i tissetøjet:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret ja. Vi har tre døre ud til nordsiden hvor hundene går ud og sneen ligger sig altid langs huset, og jeg gider ikke gå på snotten fordi der ligger sne og blir glat bagefter. Men rundt i haven skraber vi ikke sneen.. Nåh jah det år hvor vi var begravet i sne måtte jeg lave nogle gange til hundene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej da.. det ville være total spildt arbejde - lige nu, hvor det er højest inde i haven, går det Rex til knæene.. Han elsker sne, jo større driverne er jo bedre - og total yndlingsleg er snuden helt ned i sneen og røven i vejret, og så tonser han ellers fremad på den måde. Inde i haven, har han selv fået det meste jokket fladt:genert: men jeg tror da også han ville blive lidt tøsefornærmet, hvis jeg(øhhh manden) begyndte at fjerne årets bedste legetøj..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har svaret ja. Vi har tre døre ud til nordsiden hvor hundene går ud og sneen ligger sig altid langs huset, og jeg gider ikke gå på snotten fordi der ligger sne og blir glat bagefter. Men rundt i haven skraber vi ikke sneen.. Nåh jah det år hvor vi var begravet i sne måtte jeg lave nogle gange til hundene.

 

Nå ja og en ting mere , vi har en ældre kær Isa som er lidt stivbenet og som ikke kan klare højt sne mere, så jo jeg gør alt for min Isa og skal kunne komme rundt

Link til indlæg
Del på andre sites

40cm dyb sne og en pekingeser er en dårlig kombination, så jeg har lavet et omfattende sti-system i vores have på 1700m2. Rådyrene bruger også stierne, så helt forgæves er det ikke ;o)

 

:sjov: Det må se rigtig sjovt ud med en pekingeser og så meget sne :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...