Hop til indhold

DKK udstilling den 4. og 5. maj i Roskilde


Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så var det lige at blondinen ( Rosa's mor ) spørger !!!!!! Øhhhh må man ha hunde med når de ikke skal udstilles ?

 

Ja da :-)

Det koster dog et mindre beløb (er det omkring 130,- incl. ejer) og man skal huske gyldige vaccinationspapirer. Man kan oven i købet få sin hund bedømt hvis den ikke er tilmeldt, også hvis man har en blandingshund (mener det foregår i Store Ring). Det synes jeg er et sjovt tiltag.

 

Jeg kommer nok forbi om lørdagen fordi min hund trænger til lidt træning i at man ikke behøver forsøge at blive venner med alle der har en puls. Glemte at melde til inden tidsfristen fordi jeg stadig lever i tiden hvor man i Juni måned tog til Hillerød. :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det koster dog et mindre beløb (er det omkring 130,- incl. ejer) og man skal huske gyldige vaccinationspapirer. Man kan oven i købet få sin hund bedømt hvis den ikke er tilmeldt, også hvis man har en blandingshund (mener det foregår i Store Ring). Det synes jeg er et sjovt tiltag.

 

Jeg kommer nok forbi om lørdagen fordi min hund trænger til lidt træning i at man ikke behøver forsøge at blive venner med alle der har en puls. Glemte at melde til inden tidsfristen fordi jeg stadig lever i tiden hvor man i Juni måned tog til Hillerød. :stupid: :lol:

Jeg vil være venner med alle syndromet kender jeg alt for godt �er ikke sikker på at jeg magter en Rosa der vil være venner med alle i flere timer. Mine arm muller vil ikke kunne klare det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst presaio

Jeg kommer om søndagen som gæst, og med hunde. For at se og prøve at stille op i den store ring de har, hvor man kan få sine hunde bedømt uoffecielt, og få et papir med hjem på det, alle er velkommen i den ring, også blandingshunde. Så glæder mig til at se det, og hvad der er at sige om mine to fine piger. Er mest spændt på hvad der er at sige om hvalpen, hun er lige fyldt 5 måneder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu får jeg pludselig følgeskab af HELE familien + Messi. Vi havde en rigtig god bytur i går hvor han faktisk formåede, på vores foranledning, at ignorer de fleste hunde vi mødte. Så han kommer med. Og så tager vi den derfra eller får lange arme :blink:.

 

Du kan slet ikke sammenligne en bytur med en udstilling:genert: Vi snakker over 6000 hunde (det er et tal, jeg læste mig til), og det er bare dem, der er tilmeldt udstillingen, så er der gæstehundene. Bare så I ikke bliver chokeret:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...