Hop til indhold

DKK udstilling den 4. og 5. maj i Roskilde


Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er skide træt af det.... der er så mange grander tilmeldt at hvalpene er flyttet over i en anden ring. Så jeg har en tævehvalp og en hanhund i åben klasse, som med stor sandsynlighed skal i hver deres ring, inden for samme tidsrum :???:

Oven i betyder det at mine to hvalpe som er tilmeldt hver deres dag, skal bedømmes af modsat dommer, og nu var det altså ikke tilfældigt at jeg tilmeldte dem som jeg gjorde, så jeg syns sgu det er jævnt irriterende lige nu :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AmalieCharlie

Jeg kommer med min franske bulldog Charlie om lørdagen. Han skal i babyklasse, og det er første udstilling for os begge to, så jeg er i hvert fald en smule spændt :)

Er der ikke et sted man kan se hvor mange franske babyer der er tilmeldt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, hvor uheldigt. Har du ikke en der kan gå med den ene i fald de skal stille samtidig?

Tjoh, men der er ikke andre end mig der stiller mine hunde, jeg kan ikke overlade til andre at sikre mine hunde en god oplevelse i ringen.

 

Jeg kommer med min franske bulldog Charlie om lørdagen. Han skal i babyklasse, og det er første udstilling for os begge to, så jeg er i hvert fald en smule spændt :)

Er der ikke et sted man kan se hvor mange franske babyer der er tilmeldt?

 

Du kan ikke se hvor mange der er i hver klasse før på dagen (hvis du køber et katalog), men du kan se hvor mange hunde der skal bedømmes før din.

Jeg har osse en fransk tilmeldt men det er i junior-tæveklassen og det blir min mor der stiller hende, for det er selvfølgelig samtidig med de to andre som er i andre ringe :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer med min franske bulldog Charlie om lørdagen. Han skal i babyklasse, og det er første udstilling for os begge to, så jeg er i hvert fald en smule spændt :)

Er der ikke et sted man kan se hvor mange franske babyer der er tilmeldt?

 

Du kan se hvor mange franske babyer, der er tilmeldt på dkk's hjemmeside nu.

De har lagt statistikker ud nu i en pdf-fil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst AmalieCharlie

Tak :)

Uhh det er spændende, vi er kun 2 hanner og så er der en tæve også :)

Det er forresten denne her lille sag der skal prøve kræfter med udstillingsverdenen. Han er 14 uger pt. og bliver 16 uger d. 6/5.

IMG_1049.jpg

IMG_1044.jpg

Redigeret af AmalieCharlie
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...